Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaas miksen saa pidettyä ketään miestä?

Vierailija
17.12.2013 |

No, ei se iskeminenkään helppoa ole ollut, kaikissa olen itse ollut aktiivisempi kuin esim. jossain naisten hömppäromaaneissa joissa mies vie ja nainen vikisee.

Suhteessa sitten olen suvaitsevainen, annan tilaa ja haluan sitä itsekin, teen hyvää ruokaa, pesen ties mitkä työmiestenhaalarit narisematta, en pihtaa koskaan ja teen aloitteita itsekin, pidän kodin siistinä, osaan edustaa, osaan keskustella mistä tahansa aiheesta, olen huumorintajuinen... Mitä vielä.

No, kuitenkaan kaikki alle 10 suhdettani eivät ole yksikään kestänyt muutamaa kuukautta pidempään, miksi? Osan kanssa näistä on kyllä ollut jotain on/offia pidempäänkin (yhden kanssa 8 vuotta ja vuosia oli välissäkin!!) mutta ketään en ole näistä omakseni saanut, saati pidemmäksi aikaa.

Mikä minussa on vikana?

Miehet ovat kaikki erilaisia, mitään pukuherraa tai sellaista mallipojua ei ole ketään ollut mutta en itseänikään koe sillä tavalla sen tyyppiseksi että sopisin tuollaiselle. Mutta muuten ihan laidasta laitaan on ollut, joten en jaksa uskoa että olen väärän ihmistyypin aina bongannut. Monen kanssa ollaan oltu tuttuja jo ennestäänkin ennen suhdekokeiluja. Yhden kanssa tein lapsen.

Nyt olen ollut yksin vuodesta 2007 ja alkaa jo miettiä kaikenlaisia kun ei kenellekään kelpaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jonka kanssa siis oli 8 vuoden on/off-suhde, oli kuvioissa aina sen kuukauden pari - sitten taas jopa vuosia välissä. Välillä pelkkää seksiä. ap

Vierailija
2/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kysyä niiltä miehiltä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 23:45"]

Sun pitää kysyä niiltä miehiltä sitä.

[/quote]Olen kysynytkin, ja aina ne on jonkun toisen naisen perään lähteneet, suurin osa ainakin.

Sitä niin kuin hain tällä kysymykselläni että mitä te muut naiset teette toisin, että miehet jäävät? ap

Vierailija
4/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielestäni liian fiksu kyseisille miehille. Suosittelen pukuherrakokeilua.

Vierailija
5/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 23:50"]

Olet mielestäni liian fiksu kyseisille miehille. Suosittelen pukuherrakokeilua.

[/quote]No en kyllä ihan tällaista vastausta odottanut :o Täytyy jäädä pohtimaan... ap

Vierailija
6/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä olet liian itsenäinen. Hyvin määrätietoinen ja vahvasti oman tilansa ottava nainen on etäinen olemukseltaan aina jossain määrin. Yritin yhden tällaisen naisen kanssa suhdetta, mutta hänen perusolemuksensa on yksinäisyyteen taipuvainen. Seksi oli vähän hankalaa ja kaikki asiat vähän hankalia sen takia, että hänellä oli niin vahva integriteetti. Hänellä myös kymmeniä mieskokeiluja takanaan. Vaikka hän on kaunis ja älykäs ja ihana nainen, hän vaikuttaa välillä hieman ylpeältä. Kaikki nämä piirteet viehättävät minua, mutta se ei viehätä, että hän oli etäisen oloinen kaiken aikaa.

Vierailija
7/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 00:14"]

Ehkä sä olet liian itsenäinen. Hyvin määrätietoinen ja vahvasti oman tilansa ottava nainen on etäinen olemukseltaan aina jossain määrin. Yritin yhden tällaisen naisen kanssa suhdetta, mutta hänen perusolemuksensa on yksinäisyyteen taipuvainen. Seksi oli vähän hankalaa ja kaikki asiat vähän hankalia sen takia, että hänellä oli niin vahva integriteetti. Hänellä myös kymmeniä mieskokeiluja takanaan. Vaikka hän on kaunis ja älykäs ja ihana nainen, hän vaikuttaa välillä hieman ylpeältä. Kaikki nämä piirteet viehättävät minua, mutta se ei viehätä, että hän oli etäisen oloinen kaiken aikaa.

[/quote]Voi olla. Nyttemmin ainakin minusta on tullut todella itsenäinen, tottunut laittamaan naulat seinään itse sun muuta kun tosiaan ei miestä ole kuvioissa ollut yli viiteen vuoteen. Olen myös aikoinaan muuttanut lapsuudenkodista melko varhain ja tottunut ottamaan vastuun omista tekemisistäni. Annoit paljon ajattelemisen aihetta, kiitos siitä. Täytyykin pohdiskella tuota itsenäisyyden/etäisyyden vaikutelmaa, jonka annan. ap

Vierailija
8/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehet eivät sitä myönnä, niin useimmat sisimmässään toivovat että nainen tulee ja laittaa miehen elämän järjestykseen. Tai eivät ainakaan pahastu, jos nainen ottaa kontolleen kodin asiat ja muistuttaa miestä tärkeistä tapaamisista ym. Miehistä on mukava, kun nainen on sellainen pikku touhuaja-sihteerikkö, kuten äiti oli kotona. Jos annat miehen tehdä itse kaikki nämä asiat, alkaa hän kaipaamaan "räiskyvämpää" naista eli suomeksi reippaampaa. En tarkoita mitään nalkuttajaa tai pilkunviilaajaa vaan sellaista monitoiminaista.

Vierailija
9/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "en pihtaa koskaan" pisti vähän silmään. Omien kokemuksieni mukaan miehet valitettavasti alkavat pitää naista jotenkin tylsänä tai liian helppona, jos suostuu seksiin lähes aina ja eikä kieltäydy mistään erikoisestakaan :(

Vierailija
10/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 00:24"]

Vaikka miehet eivät sitä myönnä, niin useimmat sisimmässään toivovat että nainen tulee ja laittaa miehen elämän järjestykseen. Tai eivät ainakaan pahastu, jos nainen ottaa kontolleen kodin asiat ja muistuttaa miestä tärkeistä tapaamisista ym. Miehistä on mukava, kun nainen on sellainen pikku touhuaja-sihteerikkö, kuten äiti oli kotona. Jos annat miehen tehdä itse kaikki nämä asiat, alkaa hän kaipaamaan "räiskyvämpää" naista eli suomeksi reippaampaa. En tarkoita mitään nalkuttajaa tai pilkunviilaajaa vaan sellaista monitoiminaista.

[/quote]Niin siis sanoin tuossa että olen kyllä suhteissani mukisematta pessyt pyykit ja laittanut ruoat (hyväksi kehutut) ja ollut "kodin pikku hengetär" siis vaikka ei olla edes yhdessä asuttu, mutta kuitenkin. Mut sellainen en kyllä osaa olla, joka laittaisi miehen elämän järjestykseen tai pyrkisi muuttamaan miestä jotenkin, pukeutumista vaikkapa.  ap

Vierailija
11/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että jokainen haluaa tuntea olevansa erityinen ja Se Oikea, jos pitkään suhteeseen lähdetään. Sitä helposti ajattelee, että suhde vaan etenee omalla painollaan jne., mutta miesten suhteen toimii, että suhteen alkaessa vakavoitua ihan oikeasti sanot miehelle, että minusta tuntuu että sinä olet juuri se jokin jota olen odottanut ja ahh olet niin ihana! Kukapa ei tahtoisi kuulla tuollaista. Se saa tuntemaan itsensä tärkeäksi ym. ja kukapa sitä ei haluaisi olla ihmisen kanssa, jolle on erityinen. Olettaen että homma pelaa muuten.

Vierailija
12/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 00:25"]

Tuo "en pihtaa koskaan" pisti vähän silmään. Omien kokemuksieni mukaan miehet valitettavasti alkavat pitää naista jotenkin tylsänä tai liian helppona, jos suostuu seksiin lähes aina ja eikä kieltäydy mistään erikoisestakaan :(

[/quote]En ole enää mikään pelailija-teini joten tuntuisi hullulta kieltäytyä seksistä vain tällaisten pelien vuoksi. Eikö kaikki siinä rakastumisvaiheessa hyppää punkkaan, vai? Kyllä tiedän tosi monta ihan yhden yön suhteistakin alkanutta "vuosisadan rakkaustarinaa", ei vaan kehtaa kysellä noilta tuttavapiirin rouvashenkilöiltä miten ovat sen miehen koukuttaneet. Mutta kieltäytymällä seksistä, sitä en oikein usko. ap

Vierailija
13/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 00:25"]

[/quote]En ole enää mikään pelailija-teini joten tuntuisi hullulta kieltäytyä seksistä vain tällaisten pelien vuoksi. Eikö kaikki siinä rakastumisvaiheessa hyppää punkkaan, vai? Kyllä tiedän tosi monta ihan yhden yön suhteistakin alkanutta "vuosisadan rakkaustarinaa", ei vaan kehtaa kysellä noilta tuttavapiirin rouvashenkilöiltä miten ovat sen miehen koukuttaneet. Mutta kieltäytymällä seksistä, sitä en oikein usko. ap

[/quote]Tai siis oikeammin hullaantumisvaihessa (hyppää sänkyyn siis), siitä en oikein ole päässyt pidemmälle koskaan. ap

Vierailija
14/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä pitää siis sitouttaa suhteeseen ihan sanojen tasolla, ei vain olettaa että hä itsestään ymmärtää että sinä olet juuri Se Nainen. :D Ja kun hän on Se Mies sinulle, olet sinäkin Se Nainen hänelle :) Ainakin minun kokemukseni perusteella.

Vierailija
15/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 00:31"]

Muista, että jokainen haluaa tuntea olevansa erityinen ja Se Oikea, jos pitkään suhteeseen lähdetään. Sitä helposti ajattelee, että suhde vaan etenee omalla painollaan jne., mutta miesten suhteen toimii, että suhteen alkaessa vakavoitua ihan oikeasti sanot miehelle, että minusta tuntuu että sinä olet juuri se jokin jota olen odottanut ja ahh olet niin ihana! Kukapa ei tahtoisi kuulla tuollaista. Se saa tuntemaan itsensä tärkeäksi ym. ja kukapa sitä ei haluaisi olla ihmisen kanssa, jolle on erityinen. Olettaen että homma pelaa muuten.

[/quote]Olen varmastikin ollut etäisempi, juurikin aikaisemmista kokemuksista johtuen. ap

Vierailija
16/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 00:33"]

Miestä pitää siis sitouttaa suhteeseen ihan sanojen tasolla, ei vain olettaa että hä itsestään ymmärtää että sinä olet juuri Se Nainen. :D Ja kun hän on Se Mies sinulle, olet sinäkin Se Nainen hänelle :) Ainakin minun kokemukseni perusteella.

[/quote]Allekirjoitan kyllä täysin sen, että olen etäinen, nyt kun lukee näitä teidän vastauksia. Siihen on monia syitä ja voisi kyllä opetella siitä pikku hiljaa poispäinkin... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä