Burger King laittoi suomalaiset sekaisin
Kommentit (16)
täytyy myöntää, että itsekunnioitus on kyllä kadonnut lähes olemattomiin
Tulee kyllä vähän Neuvostoliitto-fiilis - eikös samallalailla intoiltu Starbucksista.
Ja varsinkin kun ainakin mun kokemuksen mukaan Mäkkärissä on paremmat hampparit kuin BKssa, mutta tietysti kai sitä haluaa kokeilla jos ei ole ikinä käynyt.
Älä hämmenny. Tölppävaaran aapeeseelle saadaan varmasti kivakiva uusi hamppari lähiaikoina. Pääset miehesi kanssa joulun jälkeen märehtimään.
Ei kannata etsiä mitään sumettumisjuttuja kun oikeasti tuo mättö on vaan parempaa kuin mäkkärissä tai hesessä. Jokainen joka on maistanut tietää. Paikka on liian pieni keskellä Helsinkiä, siitä jonot.
Nyt oli kyllä NIIN nolo "kolumni" että oksat pois! Itsehän tuokin pullukka oli sinne menossa,ihan kuten ne kaikki MUUTKIN jonottajat :D piti oikein artikkeli aiheesta tehdä,reps!
Mä en vain totu laittaa-verbin käyttöön tällaisissa yhteyksissä. Varmaan kielenhuoltokin kohta hyväksyy sen, ellei jo hyväksy, mutta musta nämä kaikki "laittaa sekaisin", "laittaa tuulemaan" ja "laittaa matalaksi" -fraasit kuulostavat siltä, että itse heiluttaisin punakynää ja vimmatusti.
Kolumnissa pitää hiukan provosoida että saisi sen palstantäytteen kirjoitettua iltapäivälehtimäsen kohuavasti. Näkökulma olisi voinut olla hesa-maalaiset, köyhät-rikkaat, amerikka-eu, pikaruoka-karjalanpaisti, nl-suomi, suomi-ruotsi, persut-muut, liha-vegaani, lähiruoka-kaukoruoka jne. Kuhan vaan ihmetellään ja ällistellään ja kuitataan toisin kuin av-palstalla, kirjoituspalkkio.
Kyllä mä nauroin röhönaurua, kun kävelin BK:n jonon vierellä ja katselin, miten pari sataa ihmistä odotteli vuoroaan saadakseen maksaa prosessoidusta ketjuravintolan rasvasokerimössöstä. Muutamalla askeleella olisi päässyt samalla hinnalla nauttimaan vaikka minkälaisista ruoista Kampin pikkuravintoloissa. Ihmiset on välillä kummallisia.
Onhan se kivaa ajanvietettä ensin jonottaa Burger Kingiin ja sitten jälkkärille Starbucksiin :)
Burger kingissä on se hyvä juttu sttä ne burgerit on isoja ja hyviä, Starbucks on hyvä vain siitä syystä ulkomailla että siellä on netti.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 23:54"]
Mikä niistä BG:n hampurilaisista tekee niin hyviä?
[/quote]
Mikä on BG?
BK:n minäkin tiedän.
Mikä sinussa on vikana, kun tuollaisesta roskajournalismista vauhkoat?