Sinä miehesi kanssa lenkillä oleva nainen, miksi tuijotat minua intensiivisesti silmiin kun fillaroin teidän ohitsenne?
Onko tuo joku alkukantainen juttu, että haluat meidän miesten taistelevan sinusta?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Tää on joku naisten juttu. Itsekin (naisena) katson kyllä vastaantulijoita kasvoihin. Yleensä lenkkeilen yksin mutta olen huomannut että jos pariskuntia tulee vastaan, nainen katsoo suoraan silmiin ja mies pälyilee jonnekin alaviistoon tai suoraan eteenpäin.
Miten tätä tulkitaan, sitä en osaa sanoa, muutakun omasta puolestani; katselen uteliaisuuttani.
Mä kyl katson maahan lippa silmillä.
Vahdin, ettet yritä flirtata miehelleni.
En katsonut silmiin vaan kypärättömään päälakeesi. Ihmetellen. Olen hoitsu ja nähnyt urallani liikaa typeriä ja tarpeettomia haavereita.
Potta päähän ja justiin mies, päävammat ei ole mikään leikin asia.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut silmiin vaan kypärättömään päälakeesi. Ihmetellen. Olen hoitsu ja nähnyt urallani liikaa typeriä ja tarpeettomia haavereita.
Kuka hullu käyttää kypärää kävellessä?
Ehkä olet jollain tapaa erikoisen näköinen tai käyttäydyt oudosti tai huonosti. Ikävämpi homma, että monet miehet tulkitsevat katsomisen positiiviseksi kiinnostukseksi, mitä se ei useimmiten ole, vaan päinvastoin jotain negatiivista.
Jos pelkästään pyöräilemällä ohi kuvittelee jonkun naisen kiinnostuksen heränneen, niin täytyy olla jo jonkun verran säädöt vinksallaan, mutta provohan tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitätkö, miten fillaroidaan kävellen?
Ap olet vakavasti vainoharhainen ihminen.
Hae apua ennekuin on myöhäistä.
Kaduilla, eri tilaisuuksissa, kaupoissa, kirjastoissa, teattereissa ja muualla saattaa aivan ajattelemattaan katsella jotain ihmisitä, ja vieläpä ihan silmiin.
Ja jopa intensiivisesti. Ei sillä mitään sen kummempaa tarkoitusta eikä tausta-ajatuksia.
Luulet liikoja itsestäsi ap.
Arveletko olevasi jotenkin niin mielettömän kaunis, hyvännäköinen tai joten erityislaatuinen, että joku ihan tuntematon naisen tuijottelee sinua oman miehensä menettämisen pelosta.
Tarvitset ehdottomasti jonkin lääkityksen noin voimakkaaseen paranoidiseen käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy siltä naiselta? Jos kaikki naiset tuijottaa sua, luultavasti sulla on jotain paskaa naamassasi tai oot unohtanu housut kotiin.
Tai sitten mies on vain niin komea, että naisilla alkaa hormonit hyrräämään.. ;)
Täähän se ois. Komea, housuton paskanaama :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitätkö, miten fillaroidaan kävellen?
Johan tässä on jo monta kertaa sanottu, että sama tapahtuu pyörän kanssa tai ilman. Nainen tuijottaa, mies ei.
Kyllä sen silmistä näkee mikä on mielessä.
No ihmisiä nyt yleensä katsotaan eikä siinä ole sen ihmeempää. Sattumoisin katsoi vain silmiin. Ehkä ihmetteli myös miksi katsoit silmiin.
Tarkkailen suunnitteleeko spandex käyvänsä päälle, ajavansa päälle tai vai tönäisevänsä.
Yksin kävellessäni ujostelen ja painan katseeni, koska en halua antaa harhaanjohtavia signaaleja. Mutta silloin kun olen mieheni kanssa lenkillä, oletukseni on, että muut miehet - jopa te surulliset ressukat jotka kuvittelette olevanne alfoja - ymmärtävät minun olevan varattu. Silloin uskallan katsoa ihmisiä kasvoihin, sillä minun tulkinnassani sen ei enää pitäisi tarkoittaa avointa kiinnostuksen osoitusta ketään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksin kävellessäni ujostelen ja painan katseeni, koska en halua antaa harhaanjohtavia signaaleja. Mutta silloin kun olen mieheni kanssa lenkillä, oletukseni on, että muut miehet - jopa te surulliset ressukat jotka kuvittelette olevanne alfoja - ymmärtävät minun olevan varattu. Silloin uskallan katsoa ihmisiä kasvoihin, sillä minun tulkinnassani sen ei enää pitäisi tarkoittaa avointa kiinnostuksen osoitusta ketään kohtaan.
Oletko varma ettet kuitenkin vähän haluaisi vierasta miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin? Mahdollisuus vieraaseen mieheen oli silloin, kun vielä olin sinkku, enkä tiedän epätoivoisten raukkojen suruksi halunnut silloinkaan. Toki koska jokainen mies kuvittelee että a) hän itse on niin vastustamaton että saa kaikki varatutkin naiset pettämään heti tilaisuuden tullen ja b) kaikkia naisia kiinnostaa seksi koska miehiäkin kiinnostaa, niin tällaista faktaa on varmaan vaikea sulattaa: ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska et osaa säätää lamppuasi vaan sokaiset vastaantulijat. Tuijottaa murhanhimoisesti jokaista sokaisijaa.
Se lamppu säädetään niin, että valokeila osuu maahan kahden metrin päähän etupyörästä. Alan kohta kantaa taskussa kirkasta taskulamppua, jolla sokaisen päin naamaa jokaisen sokaisijan.
Mulla se on ihan tarkoituksella ja vielä vilkuvalona, ähähhähhää ähäkuutti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et osaa säätää lamppuasi vaan sokaiset vastaantulijat. Tuijottaa murhanhimoisesti jokaista sokaisijaa.
Se lamppu säädetään niin, että valokeila osuu maahan kahden metrin päähän etupyörästä. Alan kohta kantaa taskussa kirkasta taskulamppua, jolla sokaisen päin naamaa jokaisen sokaisijan.
Mistä ihmeen lampuista te houritte? :D Katso pihalle, ei siellä mitään lamppuja tarvitse. Pimeällä nyt ei muutenkaan tiedä kuka katsoo ja ketä.
Kyse on nimenomaan siitä kun lähtee näin kauniilla ilmalla lenkille. Oli pyörä tai ei, miesten kanssa liikkuvat naiset katsovat tiiviisti silmiin, yksin liikkuvat eivät.
No tuo selittää. Olet se kiilusilmä r**skaajan näköinen, jonka katsetta vältellään, jos onnettomuudekseen on yksin lenkillä.
Sinua uskaltaa katsoa (murhaavasti) silloin kun on oma turvamies mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua epätoivoista ressukkaa, jolle kelpaisi kaikki juuri siksi, ettei oikeasti voi saada ketään.
Tai sitten mies on vain niin komea, että naisilla alkaa hormonit hyrräämään.. ;)