Lue keskustelun säännöt.
Miksi joskus huimaa, kun nauraa?
17.12.2013 |
Huimaako teitä muita? Tänään en edes kovin paljoa nauranut, niin silti aivan kuin happivaje olisi iskenyt ja tuli sellainen huippaava olo. Mulla on kai aika matalat verenpaineet, niin laskiko ne paineet sitten vielä enemmän vai mistä tuollainen voi johtua? Monesti ei edes tee mieli nauraa paljoa, kun pelottaa, että jos pyörtyy ykskaks.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Googlettelin ja mihinkäs muualle päädyinkään kuin av:lle. ;)
Onko kenelläkään tällaista? Ja mistähän johtuu? Nauroin tänään tosi paljon ja tuli juuri tuollainen olo kuin ap. kuvaili. Ja aivan kuin henkeä ei olisi edes kunnolla saanut. Ennenkin on ollut samalaista, kun kunnon naurukohtaus on tullut.
Muilla?