Perinteinen kysely: mitä päällä jouluna? Ykköset vai oloasu?
jouluaaton päivällinen siis täsmälleen ottaen kyseessä
Kommentit (96)
Itse tykkään laittaa arkivaatteita siistimpää, mutta esim. Serkkuni raahautuu pöytään jo aikamoisessa tuiterissa, asuna mun vanhat verkkarit ja risa bändipaita. Ottaa niin päähän että ei olla pariin vuoteen enää aattoa yhdessä vietetty
Ihan tavalliset vaatteet päällä ollaan, niin kuin muinakin päivinä
Niin, mitähän sitä laittais päälle, viime joulun vaatteet jääny pieneks
Ykköset. Eli farkut ja esim huppari.
Pitkä yöpaita, villasukat ja päivällä menen päiväunille.
Siistit arkivaatteet. Pukki tulee klo 14 ja sen jälkeen syödään. Sitten isovanhemmat lähtevät ja kun ollaan omalla porukalla niin vaihdan pieruverkkareihin.
Mä laitoin just mekon ja paksut sukkikset. Jalkaan villasukat. Eli vähän siistimpää kuin normiarkena muttei ihan parhaita juhlavaatteita.
Leggingsit,
Lidlin uudet joulusukat joissa on kimalletta ja lukee Xmas,
Pitkähihainen paita ja
Paksu villapaita
Näillä mennään koko joulu joka on täysin rentoutumisen ja herkkujen syömisen aikaa kotosalla, tuskin tulee käytyä kertaakaan edes ulkona.
Mulla on radio päällä. Pitäskö tehdä helikopteri liikettä ikkunan edessä? Kerrostalo aluetta niin joku saattaa nähdä.
Paremmat kotivaatteet eli Armanin collegehousut ja Marc Jacobsin joulunpunainen paita.
No olen vähän kipeä niin täytyy laittaa tuommoinen vähän siistimpi villapaita. Muuten palelee.
Rennosti t-paita muuten munasillaan
En ole päättänyt vielä. Tämä joulu menee 3-vuotiaan kanssa kahden. Yleensä meillä on ollut enemmän väkeä ja enemmän tilaakin.
Juhlamekkoa en viitsi laittaa, koska pitäisi myös meikata ja laittaa kampaus tökötteineen sekä kengät. En aio myöskään ostaa vain tätä joulua varten lapselle juhlavaatteita, sillä tiedossa ei ole niille muuta käyttöä tänä talvena. Arkivaatteissa en ole koskaan viettänyt joulua, enpä taida nytkään.
Siispä kaivan jotain siistiä, esim. pitkän hameen ja nätin topin, muttei niin hienoa että paljaat jalat ja meikkaamaton naama olisivat epäsoinnussa keskenään. Lapsella arkivaatteetkin ovat mielestäni nättejä, otan hänelle ennen käyttämättömät t-paidan sekä kukkalegginssit ja pikku hamosen.
Iltapuku näyttäisi meillä kyllä aika kornilta, sillä ainoa ruokapöytämme on keittiössä ja muutenkin koti on kalustettu kierrätyshuonekaluilla :D en kehtaisi valokuvia siitä näytellä.