Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä mittainen miehen pitäisi mielestänne olla?

Vierailija
17.12.2013 |

Olen tavannut kivan miehen ja kaikinpuolin hänen kanssaan kaikki menee kivasti. Olen vain tympääntynyt itseeni, koska välillä huomaan että minua häiritsee häne lyhyytensä (175cm) en ole itsekään pitkä, mutta korkkarit jalassa ollaan jo samoissa mitoissa. Tyhmää, tiedän. Mitäs te muut ootte mieltä, häiritseekö teitä jos mies on lyhyt?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen pituudella ei ole juurikaan väliä.

Vierailija
22/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma unelmamies olisi 180+

Itse olen 170, oma mieheni 177 ja vaikka korkkarit jalassa olenkin pidempi. Ei haittaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanansa mittainen mies.

Vierailija
24/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pelkästään huonoa itsetuntoa. Mietit vaan sitä mitä muut ajattelevat teistä kun mies on lyhyempi tai samanpituinen. Tämä on tosi, vaikka yrität kenties laittaa sen muun syyn piikkiin.

Vierailija
25/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se päämitta on aika hyvä, että on pään verran pitempi! Ite 160 ja mies jotain 179. En haluais mitään kaksmetristä miehen huippelia, eihän sitä ylttäisi pussaamaankaan.

Vierailija
26/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla miehen mittanen... Itse seurustelen 160cm miehen kanssa ja itse olen 184cm.

Vierailija
27/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama onko 150cm vai 2metrinen äijä, kunhan sitä "pituutta" löytyy haarojen välistä ;)

Eix se vanha Irwinin biisikin mee, että: mitä pienempi mies, sitä suuremmat munat!

Kaikki pitemmät miehet ovat pienimunaisia pääosin! Kokemuksesta tiiän! :)

Vierailija
28/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 15:09"]

Joskus nuorempana olin sitä mieltä, että vähintään 180 cm  (olen itse 175 cm), mutta sitten rakastuin itseäni viisi senttiä lyhyempään mieheen, jonka kanssa olen pitänyt yhtä viimeiset 12 vuotta. Eli mua ei häiritse miehen lyhyys :)

[/quote]

Samoilla linjoilla. Olen joskus miettinyt, että nämä 160cm/sirot ovat tietysti aina tottuneet olemaan lyhemmästä ja pienemmästä päästä porukkaa (siis alle naisten keskimitan), heistä monet ehkäpä tuntevat tarvitsevansa jonkun "pitämään puoliaan" esim. väkijoukossa. Kun taas minä nainen 177cm enkä kapeaharteisimmasta päästä ollenkaan olen itse tottunut ottamaan paikkani, näkemään kunnolla väkijoukossa jne. Sen jälkeen kun nuorena pääsin yli tuon "pitää olla pienempi kuin mies" -huuhaan, olen reilusti ollut sen pituinen kuin olen ja tykännyt kestä tykkään. Ja yhdessä jo monia vuosia äärimmäisen mukavan ja kivannäköisen, mutta hieman alle 170 cm pitkän miehen kanssa. Niin se elämä opettaa.

Ja vielä lisättäköön vielä, että exä oli 187 cm ja hartiat kuin ladonovet, mutta hänen tapansa esim. hoitaa asiansa lepsusti teki hänestä silmissäni paljon "pienemmän" kuin mitä arjen vastuuta tasaveroisesti kanssani kantava nyksä on.

Vierailija
29/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19: Meiltä ilmeisesti löytyy se säännön vahvistava poikkeus :P vaikka pituutta kylläkin vaan 190cm.

Vierailija
30/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt sama kuin parilla aikaisemmin kirjoittaneella. Joskus ajattelin, että kyllä miehen täytyy olla vähintään 180 cm (itse olen 168 cm). Sitten menin rakastumaan 174 cm mieheen ja nyt tuntuu, ettei pituudella voisi olla vähempää merkitystä. Enemmän vaikuttaa miehen yleinen olemus, älykkyys, sosiaalisuus, itsevarmuus ja tilannetaju. 

Käytän mielelläni korkeita korkoja ja olen silloin meistä kahdesta pidempi. Silti en tunne itseäni jättiläiseksi miehen rinnalla. Osittain tähän varmaan vaikuttaa myös miehen sopivasti treenattu crossfittaajan kroppa ja se, että olen itse siro. Mies kantaa itsensä ryhdikkääsi ja johdattaa mut ylpeänä läpi tungoksen. Miehen kainalossa mulla on turvallinen ja maailman paras olo. 

Eli pituus on loppujen lopuksi mulle näköjään aika yhdentekevää. Kun joku kolahtaa, sen kyllä tuntee ja siinä vaiheessa on turhaa alkaa kaivaa mittanauhaa.

Vierailija
31/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitkistä miehistä, joten +185cm :) Mitkään 165cm lyhyet ei kiinnosta, sillä itsekin olen 175cm

Vierailija
32/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse 162 cm, joten mulle riittää, jos mies on 170 tai yli

Vierailija
33/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään nyt siitä, etteivät sentit mihinkään auta, jos mies on kuin ongenkoukku, taiomaa pullonkaulahartiat. Mieluummin valitsisin pelkän kropan perusteella lihaksikkaan 177cm miehen, kuin 188cm laihaläskin. Kokonaisuus ratkaisee, tuollainen hieman alle 180cm mieskin voi olla aika namu, jos kroppa on kunnossa. Nyt puhutaan siis VAIN ulkoisista seikoista.

Vierailija
34/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

165-170 tai pikkusen yli olis ihanne. 

Vierailija
35/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 15:25"]

Yksi ja sama onko 150cm vai 2metrinen äijä, kunhan sitä "pituutta" löytyy haarojen välistä ;)

Eix se vanha Irwinin biisikin mee, että: mitä pienempi mies, sitä suuremmat munat!

Kaikki pitemmät miehet ovat pienimunaisia pääosin! Kokemuksesta tiiän! :)

[/quote]

No tämä nyt ei voi olla kuin jonkun pienimunaisen lyhytkasvuisen kirjoitus. 

Vierailija
36/36 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 180cm, valitettavasti tämä merkitsee, koska pitkä mies kiihottaa eri tavalla kuin pätkä. Pidän komeista miehistä ja komeuteen kuuluu aina pituus. Jos pitkä mies on lihava, niin eipä kiihota, mutta silti enemmin sellainen kuin lyhyt tai vielä lyhyt ja lihava. Ja alapäästä pitää löytyä myös senttejä, suht lyhyt ( yli 175cm mutta alle 180cm) mies voi kai kompensoida asiaa isolla kalulla, mutta sittenkin mielummin salarakkaana. Hukkapätkiä en kestä, siis alle 175cm miehiä! Jotenkin häpeän lyhyitä miehiä :( Itse olen n.170cm ja korkkarit jalassa miltei 180cm. Haluan pukeutua nätisti ja naisellisesti ilman että tarvii silti kumartua miehen puoleen! Onhan tämä väärin lyhyille ja kivoille, mutta minkäs teet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi