En jaksa etsiä parisuhdetta! Miehet on liian aktiivisia.
Miksi kaikki ovat himoliikkujia, käyvät jatkuvasti tapahtumissa, remontoivat jne.? Mä en jaksaisi mitään, haluisin vaan rauhassa olla ja elellä hissukseen.
Olen ihan kaunis ja hoikka ja mulla on hyvä työ. Mutta en jaksaisi suorittaa ja luulen etten löydä miestä ikinä.
Kommentit (14)
Jokaista epäaktiivista naista kohti on varmaan 10 epäaktiivista miestä. Ts. sinä tavoittelet niitä samoja mallinnäköisiä, sosiaalisia statusmiehiä, kuin muutkin naiset. Eikä siinä siis mitään väärää ole, mutta tiedätpähän syyn sinkkuudellesi.
Mä taas haluaisin aktiivisen ja tekevän miehen. Mutta tuntuu että kaikki viihtynyt pääosin kotona kännykkää tuijotellen tai Netflixiä tuijotellen. Myös noi itseään aktiiviseksi alunperin kuvailevat paljastuvat yleensä sohvamadoiksi viimeistän muutaman kuukauden jälkeen. Miksi eivät voi vain olla rehellisiä...
Veikkaan, että moni, etenkin mies, kuvittelee tekevänsä itsestään kiinnostavamman, kun antaa itsestään menevän kuvan. Siksipä moni liioittelee tekemisiään ja harrastuksiaan. Matkailua harrastava käy kerran vuodessa Tallinnassa ja urheilullinen käy kävellen kaupassa. Musikaalinen kuuntelee radiota.
Mä luulen, että miehillä on vaan tapana kuvata itseään aktiiviseksi vaikkei olisikaan. Jos on viime kesänä käynyt kerran kalassa vai hyvin sanoa harrastavansa kalastusta. Tai rakentanut terassin kahdeksan kesää sitten ja muistaa mainostaa olevansa kova rakentelemaan. Ei miehet nyt yleensä mitään älyttömän aktiivisia ole. Siis että olisivat joka päivä tai edes joka viikko tekemässä jotain muuta kuin töitä, kotitöitä ja telkkarin katselua.
Ei ne oikeasti ole.
Deittiprofiilit näyttävät vaan sitä mainosikkunaa.
Itse en jaksanut nyt jo exän jatkuvaa valitusta siitä, kuinka en tehnyt mitään oleellista vapaa-aikanani ja olin kuulemma laiska. Kehtasi vielä mainita harva se kerta sen valituksen yhteydessä, että kuinka ex vaimonsa oli aktiivinen ja harrasti jotain savikippojen valamista (itse en tiedä turhempaa) ja maalasi tauluja kotona (ne itse maalatut taulut kyllä tiedetään...) Olisi tehnyt mieli sanoa, että miksi teille tuli sitten ero, vaikka hän oli niin aktiivinen tehopakkaus.....
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oikeasti ole.
Deittiprofiilit näyttävät vaan sitä mainosikkunaa.
Tämä. Ja meikä kun ei välitä mainostaa, olen oikeasti kovakuntoinen ja aktiivinen useissa lajeissa ja harrastuksissa. Tulee mimmeille aina yllätyksenä :)
Miehenä pitää valehdella. Ei ketään kiinnosta jos laitat bioon että tykkään olla vaan kotona ja juoda olutta. Naisseura vaan puuttuu, et miten olis?
Pitää siis valehdella kaikki liikunnasta sosiaalisiin suhteisiin, työt, koulutukset, ansiot ihan kaikki pitää olla huippuluokkaa.
Olen työtön ja herään ennen kuutta aamulla. Lähden sitten siikaa onkimaan meren rannalle ja olen siellä ainakin sen 8 tuntia. Sitten tulen kotiin ja teen siinä ruokaa sen jälkeen ja pesen ehkä pyykkiä ja menen nukkumaan 22.00 aikaan ja aamulla sama homma taas lähden ongelle. En jaksa vaan kotona mölllöttää päivisin joten menen ongelle. Toisinaan saan siikaa ja teen niistä sitten ruokaa.
Täällä olis unelmamies! Kalja ja sohva ja oma kulta, mikäs sen parempaa.
Minä olen aina ihmetellyt niitä hyperaktiivisia. Siinä kaikessa on aivan liikaa turhia liikkeitä.
T. Sohvan guru.
Haluaisin naisen ainoastaan seksin harrastamiseen.
täällä ois mies joka ei tee ikinä mitään ruohonleikkuun ja tietskarilla istumisen lisäksi. toisaalta jos asut kaupungissa eikä oo omaa pihaa jossa edes pääsee harrastamaan mitään piha aktiviteettejä kuten ruohonleikkuu ja kolaaminen niin joudut hemmottelemaan minua ulkomaan matkoilla ja tietskari peleillä etten kyllästy kuoliaaksi.
siis kaikki komeat huippumiehet.