miksi sitä on niin vaikeaa ymmärtää
ja uskoa, että joillekin naisille yhdyntä on se juttu ja sitä ei voi mies korvata esim suuseksillä? Jotkut naiset tarvitsevat seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen riittävän pituisen yhdynnän sopivan kokoisella peniksellä. Miksi tämä on tabu? Aina hoetaan, että yhdyntä ei naisesta tunnu miltään, mutta ei näin ole kaikilla naisilla. Joillakin on emättimessä tuntoa ihan pohjaan asti ja yhdyntää ei voita mikään.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se orgasmi on seksuaalisen tarpeen tyydytys, ainakin itsellä. Jokuhan toki voi olla tyydyttynyt vaikka syötyään kakkua...että ei nyt saivarrella.
No minulle orgasmi ei tyydytä seksuaalista tarvettaa. Esimerkki: saattaa panettaa aivan kamalasti. Voin tehdä orgasmin itselleni hieromalla klitorista. Saan orgasmin ja sitten panettaa vain entistä kamalammin. Eli vasta peniksen liike emättimessä lopettaa panetuksen sai siitä orgasmin tai ei.
Miten joku voi tätäkin miinustaa?? Toisen seksuaalisuus ärsyttää näin paljon??
Sitä minäkin ihmettelen!
Ihan hirveetä puhua toisista kuten täällä. Jokainen saa orgasminsa/tyydytyksensä miten saa, ja sillä hyvä. Ei siinä vihaa tai muuta tarvita. Kyllä kuitenkin on olemassa tutkimuksia joissa selvitetty miten SUURIN OSA saa..suurin osa miehistä saa panemalla,jos puhutaan seksistä naisen kanssa. Suurin osa naisista ei saa panemalla. De factum.
Ylivoimaisesti suurin osa miehistä tai naisista ei harrasta seksiä suurimman osan kanssa, vaan ainoastaan sen oman kumppanin. Sen vuoksi ainoa millä on merkitystä on se, että tietää mistä toinen nauttii ja haluaa sillä tavalla hänelle nautintoa antaa. Tilastoilla ei ole mitään virkaa kahden yksilön välisessä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se orgasmi on seksuaalisen tarpeen tyydytys, ainakin itsellä. Jokuhan toki voi olla tyydyttynyt vaikka syötyään kakkua...että ei nyt saivarrella.
No minulle orgasmi ei tyydytä seksuaalista tarvettaa. Esimerkki: saattaa panettaa aivan kamalasti. Voin tehdä orgasmin itselleni hieromalla klitorista. Saan orgasmin ja sitten panettaa vain entistä kamalammin. Eli vasta peniksen liike emättimessä lopettaa panetuksen sai siitä orgasmin tai ei.
Sitä minäkin ihmettelen!
Ihan hirveetä puhua toisista kuten täällä. Jokainen saa orgasminsa/tyydytyksensä miten saa, ja sillä hyvä. Ei siinä vihaa tai muuta tarvita. Kyllä kuitenkin on olemassa tutkimuksia joissa selvitetty miten SUURIN OSA saa..suurin osa miehistä saa panemalla,jos puhutaan seksistä naisen kanssa. Suurin osa naisista ei saa panemalla. De factum.
Ylivoimaisesti suurin osa miehistä tai naisista ei harrasta seksiä suurimman osan kanssa, vaan ainoastaan sen oman kumppanin. Sen vuoksi ainoa millä on merkitystä on se, että tietää mistä toinen nauttii ja haluaa sillä tavalla hänelle nautintoa antaa. Tilastoilla ei ole mitään virkaa kahden yksilön välisessä suhteessa.
Joo ei mennä sänkyyn tilastojen kanssa; mutta silti tutkimuksia on tehty, ja ne pitänee paikkansa. Jokainenhan voi saad seksuaalisen tyydytyksensä/orgasminsa tai minkä ikinä huvittaa, vaikk sitten työntämällä käpyjä koloonsa, tai naimalla vaikka sitten märännytä omenaa tai vastaavaa. Lykkyä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen!
Joo ei mennä sänkyyn tilastojen kanssa; mutta silti tutkimuksia on tehty, ja ne pitänee paikkansa. Jokainenhan voi saad seksuaalisen tyydytyksensä/orgasminsa tai minkä ikinä huvittaa, vaikk sitten työntämällä käpyjä koloonsa, tai naimalla vaikka sitten märännytä omenaa tai vastaavaa. Lykkyä sinne.
Miksi siis jankkaat jatkuvasti sitä suurinta osaa, ja halveksut noin avoimesti muiden nautintoa? Käpyjä sinne, haloo? Mikä riivaa?
Minä lähden nyt tästä mieheni kanssa pitämään hauskaa, naimaan, sormettamaan saamaan ja antamaan suuseksiä ja ties mitä muuta kivaa! Sinä kuka oletkaan voit halveksia, vihata tai tehdä ikinä mitä haluat ihan millä vaan lelula tai ilman. Heips! Tässä menee nyt ilta...nam.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden nyt tästä mieheni kanssa pitämään hauskaa, naimaan, sormettamaan saamaan ja antamaan suuseksiä ja ties mitä muuta kivaa! Sinä kuka oletkaan voit halveksia, vihata tai tehdä ikinä mitä haluat ihan millä vaan lelula tai ilman. Heips! Tässä menee nyt ilta...nam.
Kauheat defenssit aina päällä. Tilastoja pitää viljellä, ja kun siihen oikeastaan mitä tahansa vastaa, niin takaisin tulee tuota ylläolevan kaltaista käpy pilluun - mätä omena -tyylistä juttua, ja lopuksi syytetään toista ikään kuin hän olisi käyttäytynyt sillä tavalla, ja muistetaan kehuskella kuinka hienoa oma seksielämä on. No, se hyvä seksielämä onkin ainoa positiivinen asia näissä sun jutuissa, ja sen vuoksi mun onkin todella vaikea ymmärtää, miksi seksistä pitää aina sitten kirjoittaa niin negatiiviseen sävyyn. Jokin itsetunto-ongelma, ehkä?
Vierailija kirjoitti:
En minä yleistäkkään, mutta te teette niin. Väitän, etteä on yleisempää todellakin ETTEI nainen saa pelkällä panolla. Mitä joku mies sanoo vaimostaan, ei ole autenttista.
Mutta jatkakaa kutenhaluatte.
Tätä mä en muuten ymmärrä, että miksi miehen kertomana vaimon kokemukset eivät ole autenttisia? Eikös se tarkoittaisi, että silloin naiset eivät olisi rehellisiä miehilleen, valehtelisivat tai vähintään antaisivat syntyä väärinkäsityksiä omista kokemuksistaan? Ei muuten kovin ruusuinen kuva naisista! No, mä en ainakaan omien kokemusten perusteella usko että naiset keskimäärin olisivat tuolla tavalla epärehellisiä. Naiset ovat ihania!
No minä nyt kerron miltä miehen orgasmi tuntuu.. tuntuu kuin lentokone putoisi ja sitten joku työntäs maniskoita suuhun, ja toinen työntäs harjanvarren perseeseen.
Aito kertomus.
Tiedän tämän kun on mun mies.
Vierailija kirjoitti:
No minä nyt kerron miltä miehen orgasmi tuntuu.. tuntuu kuin lentokone putoisi ja sitten joku työntäs maniskoita suuhun, ja toinen työntäs harjanvarren perseeseen.
Aito kertomus.
Tiedän tämän kun on mun mies.
Voi mikä iso lapsi on hän... Polje nyt vielä vähän jalkaakin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä yleistäkkään, mutta te teette niin. Väitän, etteä on yleisempää todellakin ETTEI nainen saa pelkällä panolla. Mitä joku mies sanoo vaimostaan, ei ole autenttista.
Tätä mä en muuten ymmärrä, että miksi miehen kertomana vaimon kokemukset eivät ole autenttisia? Eikös se tarkoittaisi, että silloin naiset eivät olisi rehellisiä miehilleen, valehtelisivat tai vähintään antaisivat syntyä väärinkäsityksiä omista kokemuksistaan? Ei muuten kovin ruusuinen kuva naisista! No, mä en ainakaan omien kokemusten perusteella usko että naiset keskimäärin olisivat tuolla tavalla epärehellisiä. Naiset ovat ihania!
Jos saan minäkin mainita jotain tilastollista niin orgasmeja feikkaavat jopa miehet. Minä saan helposti orgasmeja yksin ja nykyään jo vuosia miestenkin kanssa. Olen kuitenkin aika empaattinen ja muuten melko tavallinen nainen ja olen feikannut jonkun miehen kanssa jopa kaikki orgasmini. Ei sillä sinänsä mitään väliä ole itselleni koska suurin seksuaalinen tyydytys on minulle muuta kuin orgasmi vaikka en ilman niitäkään tahtoisi elää. Sen vain voin sanoa ainakin omalla kokemuksella, että suurinosa miehistä ei tiedä onko naisen orgasmi oikea vai feikki ja tutkitustikin niitä niin paljon eri syistä feikataan, että eipä mies oikein voi tietää. Jotkut tulevat kovaa ja jotkut eivät ole varmoja itsekään. Näillä palstoillakin voi sanoa kaikenlaista, joten itse en usko mitään mitä en halua uskoa. Enkä kyllä provosoidukaan enää mistään, näittekö vauva-lehden kannen jo prismassa? Provokatiivinen vai huumorikuva?
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi. Sinua ei silti auta se, että uskot noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saan minäkin mainita jotain tilastollista niin orgasmeja feikkaavat jopa miehet. Minä saan helposti orgasmeja yksin ja nykyään jo vuosia miestenkin kanssa. Olen kuitenkin aika empaattinen ja muuten melko tavallinen nainen ja olen feikannut jonkun miehen kanssa jopa kaikki orgasmini. Ei sillä sinänsä mitään väliä ole itselleni koska suurin seksuaalinen tyydytys on minulle muuta kuin orgasmi vaikka en ilman niitäkään tahtoisi elää. Sen vain voin sanoa ainakin omalla kokemuksella, että suurinosa miehistä ei tiedä onko naisen orgasmi oikea vai feikki ja tutkitustikin niitä niin paljon eri syistä feikataan, että eipä mies oikein voi tietää. Jotkut tulevat kovaa ja jotkut eivät ole varmoja itsekään. Näillä palstoillakin voi sanoa kaikenlaista, joten itse en usko mitään mitä en halua uskoa. Enkä kyllä provosoidukaan enää mistään, näittekö vauva-lehden kannen jo prismassa? Provokatiivinen vai huumorikuva?
En suoraan tarkoittanut feikkaamista, vaan sitä että ei olla rehellisiä puolisolle. Ymmärrän paremmin, jos seksiä harrastaa useiden kanssa, niin uuden kanssa tulee helpommin sellaisia tilanteita vastaan. Minä kuitenkin olen elämässäni harrastanut mitenkään mielekästä seksiä vain yhden naisen kanssa, 25 vuoden ajan. Kyllä me osaamme jo sanoa toisillemme, kun tuntui hyvältä ja myös sen jos ei syystä tai toisesta niin tuntunutkaan. Minä väitän että tiedän kyllä jos vaimo saa orgasmin ja tiedän myös jos hän ei saa tai jos se ei tunnu paljoa, hän kertoo minulle.
Kai sillä yritetään parantaa nopeasti laukeavien miesten itsetuntoa. Naisellahan ei saa olla mieltymyksiä tai vaatimuksia seksin suhteen edes vuonna 2020
Miksi on tabu että osalla naisilla on niin väljä, ettei 18cm ja paksulla tunnu mitään vaikka menee pohjaan asti helposti.
" 4 viidestä naisesta ei saa orgasmia ilman klitoriksen stimulointia" 9.8 2019 Iltalehti
Vierailija kirjoitti:
" 4 viidestä naisesta ei saa orgasmia ilman klitoriksen stimulointia" 9.8 2019 Iltalehti
No eihän miehetkään saa ilman peniksen stimulaatiota!
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun klitorista voi stimuloida myös emättimen kautta... yhdynnässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole sama asia ollenkaan. Kai nainen tietää miestä paremmin mikä missäkin tuntuu.
näköjään liitto on suht onneton jossei mies voi kalulla joka vuosi tuottaa orgasmia, vaikka korvais kaikilla muilla taidoilla ja suulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole sama asia ollenkaan. Kai nainen tietää miestä paremmin mikä missäkin tuntuu.
No jokainen nainen toivottavasti ainakin oman pillunsa tuntee ja tietää mitä se tarvitsee. Minun vaimoni anatomia on sellainen, että klitoriksen ulkopuolinen osa on melko huomaamaton, ja vaikka hän toki suuseksiä vastaanottaa ja sillä tavalla saakin, niin kyllä se HÄNELLE paras nautinto tulee sisäkautta. Anatomiakysymys sanoisin, ja jos nainen hyvää seksiä haluaa, niin paras tapa olisi tutustua perusteellisesti omaan värkkiinsä ja sitten kouluttaa mies pitämään sitä hyvänä sillä tavalla kuin se vaatii. Sitä ei voi täällä palstalla kukaan sanoa, miten seksi jostakin toisesta parhaalta tuntuu.
Mutta kun seksuaalinen tyydytys ei tarkoita orgasmia...