Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies painostaa mua tekemään aloitteen omasta halustani

Vierailija
16.12.2013 |

Mies sanoi taas tänään jotenkin noin ja on sanonut aiemminkin, että minun pitäisi haluta tehdä aloite. Ärsyttää, että menee tämäkin entistä vaikeammaksi hommaksi. Ihan tarpeeksi tekemistä on ollut, että yrittää jotenkuten näytellä seksin aikana, nyt pitäisi opetella vielä näyttelemään viettelijärtäkin. Tuskastuttaa joka puolelta tulevat vaatimukset!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mullakin on kotona mies, joka haluaa, että mun täytyy tehdä aloitteita ja valittaa kun en aktiivisesti ehdota seksiä. Mieheni myös mököttää ja kiukuttelee mulle jos seksiä ei ole viikkoon syystä tai toisesta. Tavallisesti seksiä on n. 3 krt viikossa. Ja ei, en ole aseksuaali, olen viehättävä, seksuaalinen ja hyvässä kunnossa oleva kolmen lapsen äiti, mutta seksi mieheni kanssa on muuttunut siivoukseen verrattavaksi kotityöksi. En edes enää muista koska sain orgasmin yhdynnässä. Olen yrittänyt keskustella asiasta mieheni kanssa, mutta tuloksetta. Jos hänellä on kaunis ja seksikäs vaimo, hänellä on oltava myös tähän vaimoon käyttöoikeus. Ehkäpä ratkaisu olisi että lihottaisin 20 kg ja lakkaisin huolehtimasta itsestäni, löytyisiköhän mussa sitten muutakin rakastettavaa kun mun alapää? Ihan älyttömän kuluttava tilanne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän