Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa lopettaa kynsien pureskelu?

Vierailija
11.02.2014 |

Oon kokeillu purkkaa ja pahan makuista kynsilakkaa, ei auta! Väsyneenä ja stressaantuneena jyrsin kaikki kynnet... Apuja kaivataan!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittellä autto sama,kun 6

Vierailija
2/14 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:41"]

Vain se päätös.

Itse pureskelin kynsiäni 30 vuotta lapsesta asti.

Vuosi sitten huhtikuussa lopetin ja nyt kynteni ovat ihanat..=)

Lopettaessani pureskelun, tein tänne jopa aloituksen voiko kynnet tulla kauniiksi vuosikymmenten pureskelun jälkeen, vastauksena nyt voin sanoa, että kyllä voi.

Päätät vain lopettaa ja toki se onnistuu. Ei kuitenkaan ole mitään addiktoivaa kemikaalia taustalla kuten jossain tupakassa tai alkossa..=)

[/quote]

Minulla aivan sama. Purin kynsiäni veren tirskahteluun saakka 23 vuotta. Yritin Kynneliä ja vaika mitä, mutta silti vain minä purin. Sitten eräänä iltana mietin, millaista se olisi, jos voisin etusormellani tuntea peukalon kynnen ja päätin koettaa, onnistuisinko. Siis yhden kynnen vain, muita yhdeksää voisin purra edelleenkin. Ei siihen mennyt kuin sellaiset kolme-neljä päivää, kun tunsin peukalon kovan kynnenreunan, kun etusormellani sitä tunnustelin. Siitä riemastuneena päätin kokeilla, onnistuisinko muidenkin kynsien kanssa yhtä hyvin. Kokeilu onnistui - ja siitä lähtien en ole purrut kynsiäni. En koe siihen minkäänlaista tarvetta, ja sitä on kestänyt jo yli 26 vuotta.

Minulla on nyt todella kauniinmuotoiset kynnet, jotka pidän pitkinä. Joskus ne kasvavat liiankin pitkiksi, jolloin käytän kynsileikkuria. Pidän kynteni aina lakattuina ja huoliteltuina ja suosin kiiltäviä helmiäislakkoja, joihin katse kiinnittyy. Kynnet ovat kakkein kaunein piirteeni, joten miksi en korostaisi niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:17"]

Sivele pahanmakuista Kynneliä kynsille. Saa apteekeista ja kemppareista. Väritön lakka, niin näyttävät kauniimmilta.

[/quote]

Näin minäkin toimin. Kynnel Stop and Growia saa apteekeista ja marketeissa on vastaavaa  ainakin Mavalan sarjassa (Mavala Stop). Tuo on hyvä muistutin siitä, että hei: olet tekemässä jotain, jota et saisi tehdä... kynsiä kun tulee usein järsittyä huomaamattaan.

Vierailija
4/14 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:14"]Oon kokeillu purkkaa ja pahan makuista kynsilakkaa, ei auta! Väsyneenä ja stressaantuneena jyrsin kaikki kynnet... Apuja kaivataan!

[/quote]

Työnnä sormet perseeseen niin ei maistu niin hyvältä?

Vierailija
5/14 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä sormet perseeseen niin ei maistu niin hyvältä?

[/quote]

Hah, ollaanpas sitä vitsikkäitä! En voi, kun ratkesin halki siitä kohdasta kun sun kommentti oli niin ratkiriemukas!

Muille kiitokset neuvoista...

Vierailija
6/14 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita alkaa bakteerikammoiseksi. Kynsiin kertyy miljoona mikrobia.

Vierailija
7/14 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani sai kasvatettua pitkät naiselliset kynnet (mies) kun alkoi työkseen pesemään vanhuksien kakkapeppuja.

Vierailija
8/14 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoinen muutos: kun vaikka täällä lukiessasi huomaat että nojut käsiisi ja kynnet menee suuhun niin sormet pois suusta. Aina tuo korjausliike.

Itse nypin kynsinauhoja, tykkään siitä että on ehjät ja kauniit sormet ja nypin pienet ihoriekaleet ja on kyllä ollut hankalaa muuttaa toimintaansa. Koitan unohtaa ihon repimisen ja keskittyä itsekieltoon. :)

Vierailija
9/14 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa itseäsi videolle, niin näät kuinka idiootin näköistä touhusi on. Toimii juopotteluun ja mässäilyynkin. Ihan kaikkeen varmaan.

Vierailija
10/14 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitata rakennekynnet ja siitä sitten siirryt vaikka geelikynsiin, kun omat kynnet kasvaa rakennekynsien alla. Tämä toimi mulla. Lopetin kynsien syönnin 35-vuotiaana.

Ton täytyy kyllä olla jotenkin periytyvää, meillä lapset syö myös kynsiä, vaikka eivät ole minun edes nähneet kynsiä syövän.

Vierailija
11/14 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain se päätös.

Itse pureskelin kynsiäni 30 vuotta lapsesta asti.

Vuosi sitten huhtikuussa lopetin ja nyt kynteni ovat ihanat..=)

Lopettaessani pureskelun, tein tänne jopa aloituksen voiko kynnet tulla kauniiksi vuosikymmenten pureskelun jälkeen, vastauksena nyt voin sanoa, että kyllä voi.

Päätät vain lopettaa ja toki se onnistuu. Ei kuitenkaan ole mitään addiktoivaa kemikaalia taustalla kuten jossain tupakassa tai alkossa..=)

Vierailija
12/14 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käyttää kotona valkoista puuvillakäsineitä ja kynsien pureskelu vähitellen jäi kun ei voinut purra niitä.

Vierailija
13/14 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelikynsien laitto auttoi mulla, mutta sitten on se ongelma, että kerran kuussa tai joka kolmas viikko on uusittava kynsiä ja siihen menee aika paljon aikaa ja rahaa.

En tiedä, mikä muu auttaisi. Kuulen mielellään, jos joku tietää keinon.

Vierailija
14/14 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivele pahanmakuista Kynneliä kynsille. Saa apteekeista ja kemppareista. Väritön lakka, niin näyttävät kauniimmilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän