Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löydä miestä?

Vierailija
03.10.2020 |

Mielestäni en vaadi paljoa. Olen muutaman kerran ollut pitkässä parisuhteessa, mutta tie on sitten päättynyt aina jossakin vaiheessa.

Ovatko seuraavat vaatimukset teidän mielestänne liikaa? Haluaisin, että mies olisi ok-näköinen (ei tarvitse olla komea, kunham on minulle sopiva), kiltti, mukava, puhelias, huomioisi minua aina silloin tällöin, olisi hyvässä ammatissa/hänellä olisi mielenkiintoinen & suht arvostettu tehtävä, pituutta vähintään 170, mutta ei mielellään yli 185, koska näyttäisin lyhyeltä, saa polttaa, alkoholia kohtuudella.

Olen kokeillut Tinderit ja treffipalstat, mutta miestä ei löydy ja alan olemaan epätoivoinen. Auttakaa mammat!

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mikään noista ei riitä jos ei ole kemiaa. Molempiin suuntiin. Niin se vaan on. Listoja voi aina tehdä kaikenlaisia, mutta parinvalinta ei oikeasti ole juuri ollenkaan järkiperusteista. Se on biologiaa; feronomeja ym.

Vierailija
22/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin. Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin niin hän joutaa roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä miestä tarvitset ? Niistä tulee vaan ongelmia.

Naisista niitä ongelmia vasta tuleekin. Vanhempani ovat olleet 50 vuotta naimisissa, mutta nykynaiset ovat niin haluttomia sitoutumaan mihinkään että suhteet eivät kestä. Ei kiinnosta ryhtyä maksumieheksi ilman oikeuksia.

Vierailija
24/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on niin paljon vaatimuksia, että kohdat täyttävälle miehelle riittää ottajia muutenkin. Jos tuollainen mies on vapaana, miksi hän valitsisi juuri sinut? Kuinka paljon ylipäätään on miehiä, joilla on hyvä työpaikka ja arvostettu tehtävä, saatikka sitten vapaina?

Olen fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa, olen mielestäni ihan ok-näköinen, tulen omillani toimeen, osaan ottaa muut huomioon (työskentelen vapaa-ajalla vapaaehtoistoiminnassa), luotettava, kiltti yms.

-AP

Miksi mies valitsisi juuri Sinut, kun sinunlaisia on kymmenen tusinassa? Mitä "erikoisempaa" sinulla on antaa kuin noita geneerisiä juttuja, joita oletetaan automaattisesti kaikilla olevan?

Vierailija
25/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ole kilttejä, mukavia ja kohteliaita. Ainakaan mikäli niillä on mielenkiintoinen ja arvostettu tehtävä. Rikkaat tosta kohtaa listasi niin alkaa löytyä.

Duunarimiehet eivät edes tiedä mitä ne käytöstavat on.

Vierailija
26/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on niin paljon vaatimuksia, että kohdat täyttävälle miehelle riittää ottajia muutenkin. Jos tuollainen mies on vapaana, miksi hän valitsisi juuri sinut? Kuinka paljon ylipäätään on miehiä, joilla on hyvä työpaikka ja arvostettu tehtävä, saatikka sitten vapaina?

Olen fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa, olen mielestäni ihan ok-näköinen, tulen omillani toimeen, osaan ottaa muut huomioon (työskentelen vapaa-ajalla vapaaehtoistoiminnassa), luotettava, kiltti yms.

-AP

Miksi mies valitsisi juuri Sinut, kun sinunlaisia on kymmenen tusinassa? Mitä "erikoisempaa" sinulla on antaa kuin noita geneerisiä juttuja, joita oletetaan automaattisesti kaikilla olevan?

Kyllä aika erikoinen pitää olla jos tusinaankaan ei mahdu näitä kuin kymmenen.

Vierailija
27/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pimpaloorasa riittävästi pörinää, keväisin?

Vierailija
28/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati-94 kirjoitti:

Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin. Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin niin hän joutaa roskiin.

Mutta kuitenkin pitää olla tasa-arvo, vai mitä?

Vierailija
29/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa miestä koska vaatimustasosi ulkonäön suhteen on kovempi kuin mihin omat edellytyksesi riittävät.

Vierailija
30/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesi perusteella ottaisin sut mielelläni haaremiini terkuin pelimies45

Vierailija
31/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusmiehen ominaisuudet, ei ole liikaa vaadittu.

Vierailija
32/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muotoilin tuon ammattivaatimuksen ehkä vähän huonosti. Haluaisin, että mies tulisi palkallaan toimeen (tienaisi siis noin keskimääräisen palkansaajan verran) ja olisi koulutusta vastaavissa tehtävässä. Oma kuukausipalkkani on tämän yli, joten kai saan vaatia tätä toiselta osapuolelta?

-AP

Olen samaa mieltä. Itse lisäisin vielä sellaisen vaatimuksen että kyllä miehellä pitää olla Ford Granada tai vähintään Ford Capri.

Vierailija
33/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä miehen tuloilla on, jos tulet oikein hyvin toimeen omalla palkallasi?

Heh. Hyvä kuitti.

Kaipa se tarkoittaa kuitenkin sitä, että miehen pitää aina tienata enemmän kuin nainen. Se on sitä hyper-hypergamiaa.

Vierailija
34/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perusmiehen ominaisuudet, ei ole liikaa vaadittu.

Perusmiehillä ei kohta ole töitä ollenkaan. Siihen nähden ap vaatii liikaa.

Vierailija
35/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati-94 kirjoitti:

Mutta kuitenkin pitää olla tasa-arvo, vai mitä?

Ei, älä ihmettele miksi Vihreät naiset ovat raahaamassa tänne Islamin uskontoa.

Laske yksi yhteen.

Vierailija
36/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen mies, miksi en kelpaa sinulle?

Vierailija
37/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity siihen että itselläsi on mielenkiintoinen ja arvostettu työ. Mitä se miehen työn kiinnostavuus tai arvostus sinulle kuluu, ethän sinä sitä joudu tekemään.

Vierailija
38/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, ettet "saa miestä" (yök mikä ilmaisu! Ihan kuin toinen ihminen tuosta vain otetaan vierelleen kulkemaan), jos kuljet kaikenmaailman metrin pituisten listojen ja vaatimuksien kanssa etsimällä etsimässä ja hakemassa.

Tuolla tyylillä mennee koko loppuelämä hukkaan.

Ei se mies eikä rakkaus väkisin tule. Mitä kiihkeemmin ja kiivaimmin hakee, sen varmemmin jää listojaan heiluttamaan.

Keskitypä ihan vaan elämiseesi. Siihen normaaliperusarkeen ja siitä nauttimiseen. Että olet terve, töissä käyvä, sinulla on kenties ystäviä, harrastuksia, paljon syitä olla tyytyväinen ja onnellinen.

Ja kun aika on oikea, heitä mäkeen moiset listaukset ja anna ihmiselle lähestymisen mahdollisuus. Älä lähde luokittelemaan heti ja siten myös nostamaan itseäsi jollekin jalustalle. Saatat tuolloin menettää elämästäsi jotain kaunista. Ja kenties pysyvää.

Vierailija
39/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö noita miehiä netistä? Netin deittipalveluissa on vain sosiaalisesti rajoittuneita ihmisiä. Mikäli olet kuitenkin IRL niin teetkö itse aloitteita vai odotteletko vain?

Vierailija
40/95 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä miehen tuloilla on, jos tulet oikein hyvin toimeen omalla palkallasi?

Tulojen nimenomaan kannattaa olla samassa linjassa. Silloin kumpikaan ei joudu joustamaan alaspäin totutusta elämäntyylistä toisen vuoksi. Jos toinen tykkää aina syödä ulkona ja toisella ei ole siihen koskaan varaa, niin ei tuollainen suhde pidemmän päälle välttämättä oikein toimi.

Tämä on siis aloittajalta ihan fiksu vaatimus. Otatte sen nyt vain vähän väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi