Miksi en löydä miestä?
Mielestäni en vaadi paljoa. Olen muutaman kerran ollut pitkässä parisuhteessa, mutta tie on sitten päättynyt aina jossakin vaiheessa.
Ovatko seuraavat vaatimukset teidän mielestänne liikaa? Haluaisin, että mies olisi ok-näköinen (ei tarvitse olla komea, kunham on minulle sopiva), kiltti, mukava, puhelias, huomioisi minua aina silloin tällöin, olisi hyvässä ammatissa/hänellä olisi mielenkiintoinen & suht arvostettu tehtävä, pituutta vähintään 170, mutta ei mielellään yli 185, koska näyttäisin lyhyeltä, saa polttaa, alkoholia kohtuudella.
Olen kokeillut Tinderit ja treffipalstat, mutta miestä ei löydy ja alan olemaan epätoivoinen. Auttakaa mammat!
Kommentit (95)
Onhan tuossa jo monta täysin epäolennaista vaatimusta. Varmasti niitä on enemmänkin jos kaiveltais.
Miehet eivät ole kilttejä, mukavia ja kohteliaita. Ainakaan mikäli niillä on mielenkiintoinen ja arvostettu tehtävä. Rikkaat tosta kohtaa listasi niin alkaa löytyä.
Kokisitko itsesi muiden silmissä arvistetummaksi, jos miehesi toimii arvostetussa tehtävässä? Onko aikomuksesi perustaa itsetuntosi miehesi varaan? Mitkä ovat mielestäsi riittävän arvostettuja töitä?
Laita rima omalle tasolle, niin löytyy.
Eli aiot sitten jättää miehen, jos joutuu irtisanotuksi siitä "arvostetusta tehtävästään"?
Mut kun mua ei rakasta kukaan. Pieni lintu.
Muotoilin tuon ammattivaatimuksen ehkä vähän huonosti. Haluaisin, että mies tulisi palkallaan toimeen (tienaisi siis noin keskimääräisen palkansaajan verran) ja olisi koulutusta vastaavissa tehtävässä. Oma kuukausipalkkani on tämän yli, joten kai saan vaatia tätä toiselta osapuolelta?
-AP
Tuossa on niin paljon vaatimuksia, että kohdat täyttävälle miehelle riittää ottajia muutenkin. Jos tuollainen mies on vapaana, miksi hän valitsisi juuri sinut? Kuinka paljon ylipäätään on miehiä, joilla on hyvä työpaikka ja arvostettu tehtävä, saatikka sitten vapaina?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on niin paljon vaatimuksia, että kohdat täyttävälle miehelle riittää ottajia muutenkin. Jos tuollainen mies on vapaana, miksi hän valitsisi juuri sinut? Kuinka paljon ylipäätään on miehiä, joilla on hyvä työpaikka ja arvostettu tehtävä, saatikka sitten vapaina?
Olen fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa, olen mielestäni ihan ok-näköinen, tulen omillani toimeen, osaan ottaa muut huomioon (työskentelen vapaa-ajalla vapaaehtoistoiminnassa), luotettava, kiltti yms.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Muotoilin tuon ammattivaatimuksen ehkä vähän huonosti. Haluaisin, että mies tulisi palkallaan toimeen (tienaisi siis noin keskimääräisen palkansaajan verran) ja olisi koulutusta vastaavissa tehtävässä. Oma kuukausipalkkani on tämän yli, joten kai saan vaatia tätä toiselta osapuolelta?
-AP
Totta kai rakas lapsi saat vaatia.
Saat vaatia, saat vaatia. Mutta onko ottajia? Aloituksestasi päätellen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
-AP
Minä en ole koulutustani vastaavassa työssä. Mutta tässä tienaa enemmän vähemmällä. Kuitenkaan en ole kelvollinen?
Ehkä kannattaa tietoisesti ruveta vaan tekemään jotain muuta. Pidä kriteerit siellä itselläsi, mutta älä korosta niitä päässäsi, kun tutustut.
Uskalla ensin tutustua ja katsoa sitten mitä kriteereitä täyttyy. Täyttyvätkö tärkeät kriteerit.
Tutustu erilaisiin ihmisiin.
Ole kiinnostunut ha lle utelias ja nauti omasta elämästäsi ja siitä mitä on nyt. Se vetää puoleensa, kun ihmisestä aistii aitoutta.
Vierailija kirjoitti:
-AP
Palkallaan voi tulla toimeen vaikka ei tienaisi keskimääräisesti, jos osaa suhteuttaa ne menot tuloihin. Ja tämä on paljon arvostettavampi piirre kuin se paljonko tienaa.
Kelpaisiko sulle siis lähihoitajamies, onko tämä arvostettu työ?
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sulle siis lähihoitajamies, onko tämä arvostettu työ?
AP kertoi etsivänsä kumppania, joka tienaa keskimääräisen palkansaajan verran. Päättele siitä.
Mihin sinä miestä tarvitset ? Niistä tulee vaan ongelmia.
Mitä väliä miehen tuloilla on, jos tulet oikein hyvin toimeen omalla palkallasi?
Saa polttaa, yäk!