Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluttavuuskertoimeni?

Vierailija
03.10.2020 |

Olen 51-vuotias esimiesasemassa oleva mies, vuosiansio hieman alle 60 000€. 189cm pitkä, painoa 95kg eli pieni kumpu löytyy, muttei mitään röllövatsaa. Kaljuuntuva, mutta väittäisin että minua pidetään ikäistäni hieman nuorempana. Rauhallinen, kotona viihtyvä, kokeilunhaluinen (kaikin puolin), ekstrovertti julkikuva, mutta vastaavasti tarvitsen välillä omaa rauhaa. Tätä saan omista harrastuksistani. Olen matkustellut paljon, kokenut paljon ja haluan kokea paljon.

Yksi lapsi, joka muuttamassa pois kotoa. Vielä vaimo, mutta kun tyttö muuttaa pois, haen avieroa. Vaimoni on ollut jo vuosikymmenen pelkkä ystävä ja en koe enää olevani rakkausparisuhteessa. En ole menettänyt elämänhaluani ja haluan kokea vielä oikean parisuhteen. Haluan selvittää haluttavuuskertoimeni, joten ihan rohkeasti vaan vastausta.

Ps. Olen ihan tossani!

Haluttavuuskertoimeni?

Vaihtoehdot

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, koulutukseltani olen se paskakoulutkseksi täällä arvioitu insinööri!

Vierailija
2/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naimisissa olo on nounou, kun olet sinkku, olet vapaa romansseihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2,4. Kerrointahan kysyit.

Vierailija
4/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meille kaikille joku voi löytyä. Itselleni olisit 10 vuotta liian vanha, olen 37-vuotias. Ajankohtainen avioero ei välttämättä miinus, riippuu siitä, miten hoidatte asianne. Sivistyneesti vai riidoissa. 

Vierailija
5/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 2,4. Kerrointahan kysyit.

Kerroin muodostuu vastauksista, mutta saatat arvata aika lähelle...

Vierailija
6/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai meille kaikille joku voi löytyä. Itselleni olisit 10 vuotta liian vanha, olen 37-vuotias. Ajankohtainen avioero ei välttämättä miinus, riippuu siitä, miten hoidatte asianne. Sivistyneesti vai riidoissa. 

Tätä en vielä osaa sanoa, mutta meidät molemmat tuntien asia etenee hyvin rationaalisesti, mutta ei varmasti täysin tunteettomasti.

Vierailija
7/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En deittaile varattuna.

Vierailija
8/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makustelin kirjoitustasi ja en oikein tiedä. Olen 46 vuotias eli aika samaa ikäryhmään kuuluva, lapsetkin ovat jo isoja teinejä.

En oikein tiedä mikä tuossa jäi kaivelemaan, jos tuo olisi vaikka ilmoituksesi jossakin. Olisiko se ollut se, että painotit juttuja, joita en haluaisi kuulla heti alkuun ja mainitsit vain ohimennen asioita joista olisin kuullut mielelläni lisää. Se, että kertoo jotain vuosiansioitaan, on haukotuttavan mälsää ja kertoo tylsyydestä. Myös tuo, että sinua pidettäisiin ikäistäsi nuorempana, on niin plääh. Haetko vierellesi siis jotain rutkasti nuorempaa tällä maininnalla? Minä ainakin olen mielelläni juuri ikäiseni näköinen ja oloinen.

Mitä harrastuksesi siis ovat? Siitä en saanut yhtään kiinni ja koska ne jäivät vuosiansioiden ja moottoriturpasi alle, niin minulla meinasi lerpahtaa jo tässä välissä. Kun kirjoitit, että et ole vielä eronnut, et ole ilmeisesti edes asiasta vaimollesi kertonut, niin todellinen lerpahdus tuli siinä. Sinulla on ikäkriisi ja sellaista äijää en huoli. Sellainen tyyppi ei kuulosta pysyvälle ja ihanalle, vaan hankaluuksien tuottajalle.

Vierailija
9/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En deittaile varattuna.

Mutta haikailet jo, se riittää ärsyttämään monia.

Vierailija
10/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha.

Vierailija
11/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 42v varattu nainen. Ehkä joku ikäisesi voisi kiinnostua sinusta. Hieman ällöttää tuo, että puhut olevasi vaimosi kanssa kaverisuhteessa ja eroat, kun lapsi muuttaa pois. Parempi olisi, että ottaisit jo nyt asiaksesi ja laittaisit eron vireille ennenkuin alat uusia naisia katselemaan. Uskon, että lapsesi ja vaimosi arvostaisi tuota ratkaisua myös. Ja mahdollimen tuleva naisystäväsi. Kun ero on vireillä, muutat pois ja ostat oman asunnon, vaikka ihan pienen. Kaljuutesi ja mahasi on ongelma. Mahasta pääset eroon riittävällä aerobisella treenillä. Kaljusta ei pääse eroon, mutta tukka on parasta pitää hyvin lyhyenä, niin kaljuuntuminen ei kiinnitä niin paljon huomiota. Pukeudu aina puhtaisiin ja siisteihin vaatteisiin, pidä kotisi puhtaana ja siistinä. Käytä alkoholia vähän tai ei ollenkaan. Tapaa ystäviä ja pidä huolta lapsestasi. Joku nainen varmasti kiinnostuu itsestään huolta pitävästä ja hyvätapaisesta miehestä, jolla on elämä järjestyksessä.

Vierailija
12/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En deittaile varattuna.

Mutta haikailet jo, se riittää ärsyttämään monia.

Häh?

Vierailija
13/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin tuon että palkkatulon julkituominen ärsyttää, se oli tarkoituksenikin. Harrastuksiani en voi julkaista, täällä saattaa olla ihmisiä, jotka tunnistaisivat. On jokseenkin harvinainen kombo, mutta 66,6% harrastuksistani lasketaan extreme-osastolle esim. vakuutusehtojen suhteen.

En myöskään ikää tai muita yksityiskohtia julkaissut täysin 1:1, mutta hyvin lähelle. Jälleen vaalin yksityisyyttäni.

Vierailija
14/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut mainita, että kysely osoitettu nille, jotka ajattelevat yleensäkkin olevansa esim. iän puolesta sinulle potentiaalisia kumppaneita. Meinasin vastata että ei hyi ällö (vaikken kyllä niin koskaan sanoisi), mutta en sitten vastannut mitään, olet liian vanha minulle, enkä osaa sanoa haluttavuudestasi ikäistesi naisten parissa.

Vierailija
15/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle olet liian vanha ja mun niskakarvat nousee pystyyn joka kerta kun 50v ukko sanoo olevansa nuorekas D: 

N29

Vierailija
16/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tuosta palkasta vielä. Olen seurannut täällä keskusteluja luuserimiesten kyvyttömyydestä elättää perhettään ja siksi annan teille arvioitavaksi myös sen, pystynkö tarjoamaan naisen haluamaa perusturvaa. En aseta naisille minkäänlaista koulutus- tai tulotasovaatimusta, mutta aikuisen naisen tulisi pystyä elättämään itsensä.

Vierailija
17/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, tuosta palkasta vielä. Olen seurannut täällä keskusteluja luuserimiesten kyvyttömyydestä elättää perhettään ja siksi annan teille arvioitavaksi myös sen, pystynkö tarjoamaan naisen haluamaa perusturvaa. En aseta naisille minkäänlaista koulutus- tai tulotasovaatimusta, mutta aikuisen naisen tulisi pystyä elättämään itsensä.

No nyt alat kuulostamaan ällöttävältä oikeistolaiselta, jos pidät luusereina heitä, jotka eivät ole yhtä menestyneitä kuin sinä.

Vierailija
18/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttavuuskerroin on pakkasen puolella.

Vierailija
19/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi laskevat kyllä tasoasi ällö-osastolle.

Vierailija
20/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- liian vanha

- liian köyhä

- rakkaudeton

- varattu

- kyselee aaveella typeriä

Ole lapseton hyvin toimeentuleva 4-kymppinen ja etsin tunneälykästä miestä, en rationaalista eroa tekevää naimisissa olevaa.

Saatat muuten yllättyä eron tullessa miten vaimosi siihen suhtautuu. Hänellä saattaa olla erilaisia ajatuksia ja tunteita, haaveilla yhteisestä elämästä lasten jälkeen ja eläkepäivillä rakkaansa kanssa jne. Näihin kun sohaiset, niin rationaalinen ero voi olla muisto vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan