Kirjoita tähän päivän ärsyttävin Facebook-päivitys ja...
... ja mitä kirjoittajalle Oikeasti olisit tahtonut vastata?
"Uudet coretex juoksukengät check. Ruoka check. Viini check. Seuraavaks möksälle tsekkaa Ted-leffaa (kolmannen kerran) ja saunoo. Huomenna lumikenkäilyy!"
- Uppoa sinne lumihankeen
Kommentit (149)
Mun miespuolinen kaveri tapasi naisen ja pani sen heti paksuksi. Hyppäs tälläiseen uusioperheidylliin. Joka helvetin päivä se postaa n.1-10 kuvaa muksuista, muijastaan yms. Ei siinä mitään mut ne istuu sen muijan kaa samassa huoneessa ja se muija kommentoi joka helvetin kuvaan/statukseen jotain. C"moon!!!! Puhukaa toisillenne muutako sen facen välityksellä.. Ärsyttävää!!!!!
"argh en jaksa tyhmiä ihmisiä!!!"
-mitä on tapahtunut (vittu kaikki kysyy) ja sitte.."en viiti täsä kertoo " tai "kyl sä tiiät omg"...
mun vastaus olis vaan, että nainen vaikene. senkin omahyvänen kakkiainen.
Nyt saa joulu tulla, ihanaa kun koko koti on nyt siivottu kerrankin kunnolla!
Ööh eikö teillä siivota muuten ?
Heh pitää ihan käydä kattoo päivän pahimmat Facebookista. Eikö kukaan ole vielä tunnistanut itseään tästä ketjusta?;)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 11:16"]Vuorotyöläisten (lähihoitajia kaikki) jokapäiväiset päivitykset: " Enää kaksi yövuoroa ja sitten kahden päivän vapaat!! <3 <3 <3" "Se olisi taas kuuden päivän työputki edessä, jaksaa jaksaa :))" "Jaahas, taas pitäisi raahautua aamuvuoroon, no pannullinen kahvia naamaan niin eiköhän se siitä" "Ihanaa!! Enää tää vuoro ja sit alkais vapaat <3 <3"
LUULETTEKO OLEVANNE AINOITA TYÖSSÄ KÄYVIÄ?! Vai mikä helvetti siinä on kun pitää koko ajan mainostaa työvuorojaan ja vapaitaan?? Niin ja toki kommentoida toisen hoitsun päivityksiin "Voimia yöhön <3" "Jaxuhali! Kohta vapaat alkaa <3" KIITOS KUN SAIN PURKAA TÄMÄN TÄHÄN KETJUUN!!! :D
[/quote] Hoitsut alapeukuttaa eli osui ja upposi, peace! :D
Nimipäivälistaaja. Lähes joka päivä pitää ne nimet julkaista ja tottakai perään tekopyhät onnentoivotukset ja hymiö.
-Aika harva pitää nimipäivää millään tavalla merkityksellisenä, mutta julkaise vaan näitä kun et muuta keksi.
Koirahullu. Joka päivitys liittyy koiriin ja kuviahan pitää lisätä jatkuvasti.
-Lapsesi tai sinä itse ette tee ilmeisesti mitään merkityksellistä, mutta onhan sulla tosiaan ne koirat.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:42"]
Nyt saa joulu tulla, ihanaa kun koko koti on nyt siivottu kerrankin kunnolla!
Ööh eikö teillä siivota muuten ?
[/quote] Juu, mua kans jostain syystä ärsyttää suunnattomasti toi "Nyt siivottu, joulu saa tulla!" Saa tulla.....??? Tuleehan se..
Rakennekynsipäivitykset ärsyttää! Laitetaan faceen kuva uusista ihmekuviohilekynsistä pulleassa kätösessä. Kohta sit tulee päivitys: "Uudet kynnet ja uusi tukka!" Ja on lisätty vielä kuva omasta mustaksi värjätystä kananpersetukasta, johon on laitettu pari kirkkaanpunaista tai violettia raitaa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 10:39"]
Mua ärsyttää sellainen, kun harrastepiiristä puolituttu mies postaa joka päivä kuvia uudesta naisestaan. Lähinnä joka ilta naisesta istumassa jossain pöydän ääressä jossa ne syö jotain tai sitten naisesta kun ne on kauppareissulla ja kaikissa tollaisissa tosi arkisissa tilanteissa. Se nainen ei oo mikään kaunistus/ilo silmälle edes, ja tuntuu jotenkin kiusalliselta et näen tän itselleni ventovieraan ihmisen päivittäin intiimissä oman elämän tilanteissa tyyliin makailemassa sohvalla tai kärsimässä sitä risottoa siinä pöydän ääressä. Tympii koko naama vaikka en koko ihmistä tunne! :D todella ärsyttävää, emmeköhän me miehen fb kaverit ole pitkälti tästä miehestä kiinnostuneita eikä siitä hänen naisestaan xD
[/quote]
Ja just tämä sama nainen postasi ihan karsean "sairastamiskuvan" itsestään jossa makaa jossain sohvalla naamapunaisena. Siihen kuvaan tagannut tämän miehen joka on kaverilistallani. Teksti "Mä sairastan mut ei se mitää ihanaa kun kultamurupusipusiihkubeibeni hoitaa mua<3 " argh :D Mun mielestä tollainen on jotain ihkutteluun piilotettua omistushalua!
^tuli tuosta mieleen, että mua ärsyttää nää baari, etelänreissu whatever kuvat joissa kuvan julkaisija näyttää hyvältä (siis oikeasti onnistunut kuva) mutta ne muut kaverit on joko räkä kännissä tai kieliposkella, silmät kiinni, turvonneena ja naama punaisena. Siis sellaisena jonkalaista kuvaa et koskaan haluaisi itsestäni julkaistavan, ainakaan ilman että julkaisuun on pyydetty lupaa.
Ja niin että kuva ehtii olla julkinen hyvän aikaa ennen kun siihen tägätty edes huomaa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:15"]
"Punaset päivät.. no on tää kullan kanssa halailuki ihanaa <3"
-hyi hitto, pakkoko tiedottaa kaikille ettette voi nuolla toisianne menkkojen takii??!?!?!!! (Lesbopari kyseessä)
[/quote]
Tuplayök! Oikeestiko joku päivittää menkoistaan?! Ja siten vielä perään, että hitto, kun ei voi harrastaa seksiä?! Hyi ja hyi ja hyi.
Äiti on tänään vähän väsynyt... tai tänään on Äiskän vapaa päivä, sokka irti!
Kuka käski hankkia niitä lapsia sen 4kpl peräjälkeen niin että kun edellinen syntyi siitä kk oltiin maha taas pystyssä ja ettei muulle elämiselle jäänyt aikaa vaan nyt täytyy sitten elää kadotettua nuoruutta.
Lentokenttäpäivitykset niin että status on "Pakollinen lentokenttäpäivitys. paikassa Helsinki-Vantaa Airport." Lisäksi kymmenen kommenttia: "Nauti!"
-Ää. Eikö lentokoneeseen voi mennä enää ilman, että laittaa statuksen kentältä? Toiseksi: En tietenkään nauti matkasta? Mitä luulet?
+ Statukset, jotka on täynnä parhautta, mahtavuutta, ihanuutta ja muita tekosanoja.
"Punaset päivät.. no on tää kullan kanssa halailuki ihanaa <3"
-hyi hitto, pakkoko tiedottaa kaikille ettette voi nuolla toisianne menkkojen takii??!?!?!!! (Lesbopari kyseessä)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 21:31"]
Onko siellä Facessa pakko pitää kavereina ihmisiä, joista ei edes pidä?
[/quote]
Onko siellä pakko olla ollenkaan ,jos niin ärsyttää :) ?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 11:00"]
Mua ärsyttää Kirsin fb-päivitykset. Naikkonen on raskaana eikä se voisi enää vähempää kiinnostaa. Jatkuva päivitys raskaudesta saa voimaan pahoin. Samoin ne vaihtuvat profiilikuvat. Aito, oikea huomioh***a.
[/quote]
En varmaan ole ainoa raskaanaoleva samanniminen, mutta toivon totisesti, että jos kuulut minun kavereihin, niin poista ihmeessä minut kavereistasi häiritsemästä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 21:31"]
Onko siellä Facessa pakko pitää kavereina ihmisiä, joista ei edes pidä?
[/quote]
Onko siellä pakko olla ollenkaan ,jos niin ärsyttää :) ?
[/quote]
Joskus on vaan helpompaa pitää kavereissa sukulaisia, heidän puolisoitaan, lasten ystävien vanhempia ja työtovereita. Helpottaa IRL elämää huomattavasti.
"Voi äidin reppanaa :( tuli äsken löysä kakka ja pikkuisen lämmön löi päälle. Pitäisiköhän lähteä sairaalaan?"
-mitä vittua? Soita mediheli ja vähän äkkiä!!
"Rakkaan misuni muistolle <3 Mamilla on hirmu ikävä <3 <3" + kissan kuva linkitettynä.
-Yhyy, mulla kuoli hamsteri ja vedän ranteet auki!!"
"Ihanaa joulu tulee <3 oon ostanu ihan sikana raxuille lahjoja ja baxaan niitä tällä ihan glittereissä <3 <3 <3 muspus ;)
-Öööh, Oookkei O.o mitn vaan!
Lihakset kasvaa levossa. Miks sit näin kuukauden totaalisen liikuntatauon jälkeen en oo supermies vaan nyt on lähinnä "Bambi on ice"-fiilis!? (Jalkapäivä)
huooooooh..
voi venäjä -_-