Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tähän päivän ärsyttävin Facebook-päivitys ja...

Vierailija
16.12.2013 |

... ja mitä kirjoittajalle Oikeasti olisit tahtonut vastata?

"Uudet coretex juoksukengät check. Ruoka check. Viini check. Seuraavaks möksälle tsekkaa Ted-leffaa (kolmannen kerran) ja saunoo. Huomenna lumikenkäilyy!"

- Uppoa sinne lumihankeen

Kommentit (149)

Vierailija
61/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, lisää juttuja :)

Vierailija
62/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja tytär viestittää Virosta ja hehkuttaa miten hienoa ja kivaa on.

Siis oikeasti. Miten joku viitsii käydä 6-10 kertaa vuodessa Virossa, vuodesta toiseen. Eikä siis mitään päivän kahden reissuja, vaan jopa viikon.

Kävisivät välillä vaikka Tukholmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä aikamoisia idiootteja kavereina. :D Mulla ainakin lähtenyt poistoon sellaiset vajakit joiden jutut ei kiinnosta. Ja jos jonkun jutut ei kiinnosta, niin en ole Facebookin ulkopuolellakaan niiden kanssa tekemisissä.

Yritin ihan hakemalla hakea näitä ns. ärsyttäviä päivityksiä, mutta ainoa mikä tuli mieleen, oli yksi vanha naapuri, siis 50-vuotias, joka löysi uuden rakkauden pari vuotta sitten, ja sitä sitten hehkuttaa koko ajan. Ja sekin on suurilta osin vain herttaista että on teknologiasta innostunut ja on onnellinen.

Mitä jos vain poistaisitte kavereista, tai blokkaisitte päivitykset. Minulla on yksi kaveri, jonka päivitykset olen piilottanut (koska sieltä tuli n. 30 youtube-videota joka päivä), mutta joskus käyn kurkkimassa mitä hälle kuuluu.

Vierailija
64/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut tarpeekseni sinänsä mukavan ihmisen hevosesta. Vela, jota ärsyttää lapsista puhuminen, mutta kukaan ei puhu lapsistaan niin paljon kuin hän hepastaan. Ihmisenä kiva, kunhan puheenaiheena ei ole lapset tai hevoset. Hän tekee selväksi että lapset ei kiinnosta, ja minä taas en pidä erityisemmin ollenkaan hevosista. 

Vierailija
65/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

This is my babytummy after four kids. So what is YOUR excuse?

Kuvateksti sen viikon kymmenennen fitness-poseerauksen saatteena.

Vierailija
66/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paavo menee huomenna lääkäriin. Hyvän päivän ja ajankohdan sekin valitsi tulla kipeäksi  Kaverinsa on ihan elämänsä kunnossa syö kuin possu ja liikkuu kuin hevonen. Ikää onkin Niilolla 6vuotta, ehkä sillä onkin rautainen vastustuskyky. Paavo on vielä vauvan vastustuskyvyllä..."

Ja tässä puhutaan hevosista. 

Jokainen päivitys koskee hevosta. Aina.

Vierailija
67/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aargh nuita penikoita!!!1 En kestä tätä kokoaikaista kinuamista ja tappelua. Mikään ei ol koskaan hyvin! Miksi ne haluaa niin paljon huomiota!"

- anna niille lapsille sitä huomiota ja opeta käyttäytymään. Tai lapset voi muuttaa isälleen kokonaan, jos susta tuntuu raskaalta.

"luulin et kaikki on hyvin ja sit pohja katosi. Tuntuu että hukun"

seuraavana päivänä laitetaan "hah, vaikka miehellä ois kuinka darra, nyt siivotaan."

- Jätä se juoppo, ei siitä ole kuin harmia.

Päivän mietelausekuvat, "voin antaa anteeksi, mutten koskaan unohda"

- se joka on sua loukannu, ei se näitä vihjailuja tajua.

Vierailija
68/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:15"]

Ihana päivä ulkoilemassa ja taas tuli tehtyä vaatekaapista löytöjä! Painohan putoaa kuin itsestään ja silmissä!

Vastaus: Jos vaan kertoisit kaikille ihan rehellisesti että synnytit isättömän lapsen jonka kanssa kärryttelet ja imetät jolloin ne vuoden vanhat vaatteet taas mahtuvat päälle...  Sen sijaan, että et voi olla kaikille julkisesti äiti, ettei lapsesi isä vaan vahingossakaan paljastuisi ja selviäisi että se painon pudotus on raskaus ja imetys.

[/quote]

Tekeekö joku oikeesti näin?? Järkyttävää :O

Vierailija
69/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas aika monta syytä siihen, miksi mä en ole FB:ssä.

Vierailija
70/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä viikosta tulee erittäin hyvä, paljon kivoja asioita on luvassa

Vierailija
71/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin: Viinaa, viinaa, viinaa!! Krapula, krapula, huhhuhhh.... Maanantai ja töihin: Paskaa, olis jo perjantai!!! Ja sitten tää laulu alkaa alusta

- Haloo ihminen, sulla on ikää reilu 30 ja ai niin, myös perhe...

Vierailija
72/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" i love u my dear<3<3."pus pus"

-Argh!!

Vierailija
73/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks FB-kaveri , joka laittaa useita kertoja viikossa statukseensa juttuja tyyliin "tykkää tästä jos olet viettänyt kanssani edes yhden hyvän hetken ja jaa tämä sitten omalla sivullasi nähdäksesi onko kukaan koskaan ikinä milloinkaan viettänyt sinun kanssasi yhtään hyvää hetkeä...".

yleensä näistä päivityksistä ei tykkää juuri kukaan:(

Mun rehellinen kommentti olisi : Vaikutat säälittävältä reppanalta.

Vierailija
74/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha luokkakaveri kertoo kotimatkastaan. Bussi oli hajonnut välille, mutta apu tuli yllättävältä taholta:

" loppumatkan kun se sitten kahren traktorin avustuksella lähti sieltä ojasta pois ni rukoilin Jeesukselta että enkeli Gabriel hellästi auttais niissä lopuissa ylämäissä ja auttoiha hän :D Kiitos Jeesus <3 "

Ja lisää pesee:

" Kiitos Jeesus pinterestistä ! <3 "

"
aateles jos kuviteltais että Jumalan unelmat meitä kohtaan on kuin villahaalarit eli siis oikeat ja airot 100 % lampaan villaa olevat haalarit , kuinka ihanasti kyseiset haalarit lämmittäis sua syksyn ja talven kylminä päivinä, ja mietippäs sitte sitä että Jumala haluais pukea sut noihin ihaniin villahaalareihin eli Jumala haluaa pukea sut kokonaan Hänen unelmiinsa <3 "

" viettelöö rakkauspäivää Jeesuksen kanssa <3 "

"
se mikä eilen ja toissa päivänä turhautti torella paljon, tänään tässä hetkessä lämmittää mun syräntä torella suuresti ! Ja tässä tulee teille pieni kertomus/ toristus Jumalan valtasuuruuresta! Keväällä Jumala antoi mulle näyn eräästä bändistä, joten rupesin sitten ottamaan selvää että mitäs poikia nää kyseiset jampat sitten on, joten kallasin (etsin) Tuska 2013 sivuston ja rupesin sitten sieltä nimi kerrallaan miettimään et kukas se bändi näistä sitten oikeen on , ja kuinkas sitten sattuikaan silmäni osuivat Asking Alexandria nimisen bändin kohdalla ja sitten tsekkasin kuvat kyseisestä bändistä ja kuinkas ollakaan naamat natsas saletisti mulle annettuun kuvaan/näkyyn, joten siitä hetkestä asti olin varma että nyt mennäään Tuskaan pitkästä aikaa , nooh kovasti päivämäärä läheni lähenemistään ja syystä tai toisesta en löytäny halpoja junalippuja seinikseltä stadiin , päätin toissapäivänä haikein mielin että en sitten pääse sinne keikalle niitä kohtaamaan Jumalan rakkaurella kunnes tänään tunti sitten luin uutisen että kyseinen bändi ei päässytkään Tuskaan soittamaan tänä vuonna koska heillä oli joitaki ongelmia passin kanssa ! joten 1+1 = koska ne ei päässy sinne en minäkään vaan että Jumalalla on narut hyvin kätösissänsä ja tänään tässä hetkessä mä saan olla onnellinen Kiitos rakas Jeesus<3 "

Ja tätä samaa päivästä toiseen. Satanen sille, joka tajuaa mitä logiikkaa viimeisimmässä päivityksessä on käytetty.

Vierailija
75/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 21:01"]

No ei pelkästään se, vaan ylipäätään on säälittävää, että pitää kehuskella lomamatkoillaan. Koska juuri siitähän siinä on kyse: kehuskelusta. Monta kuukautta ennen jo hehkutetaan asiaa. Hohhoijaa. No toisaalta, ehkä nämä tyypit ovat sellaisia, että matkustavat sen yhden kerran 20 vuodessa, niin pitäähän se sitten joka paikassa tuoda ilmi. En vain itse käsitä.

[/quote]

Ei kai se nyt kehuskelua ole vaan joku on innoissaan reissusta. Minä ainakin hehkuttaisin jos olisin lähdössä johonkin, ja ihan vaan sen takia koska olisin itse innoissani. Joskus joku voi tulla antamaan vinkkejä kohteesta ja ne ovat aina tervetulleita jos on itselle uusi kohde.

Vierailija
76/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan bloggaaja " Taas lähdin kisailemaan *linkki tykkäyksillä toimivaan mallikilpailuun, jossa kaikki muut ovat puolijumalia, paitsi tämä yksi, joka valehteli mittansa*"

-Älä aina punge joka paikkaan, kun kohta sua taas hävettää ja masentaa.

Vierailija
77/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko useasti: "Jos sitä yhden oluen" "Jallukahvit" "Ketään autolla liikenteessä?" Perjantai!! (Mikä päivä vaan) Parannetaan poikain kanssa maailmaa oluen äärellä" "Mitäs tänään?!!"JNE...

Ihan vain mainitakseni että tällä herrasmiehellä on myös vaimo ja 3v lapsi.

Vierailija
78/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten voikaan onnistua ärsyttämään kertomalla vaikka omasta verenluovutuksesta/hyväntekeväisyydestä. Hieno hommahan se on, toivottavasti herättelis muitakin samanlaiseen toimintaan!

Vierailija
79/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri joka eroaa joka kuukausi kerran aina eri miehestä ja sit on 100 päivitystä ja koko syksyn se me ei olla enää me biisi.... 

Vierailija
80/149 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jospa sitä alkais tekee ruokaa" "jospa sitä nukkumaan" "kaipa se ois töihin mentävä" ja ne hehkutukset et "alotin bodupumpin huhhuh ku koskee!"

Jospa vaikka vaan tekisit etkä jossittelis aina facessa. Ja kumma ku se harrastus kesti sen yhden päivän, voi äitiä joka menit typerälle punkerolapsellesi kalliin kuntosalikortin ostamaan.. Samalla rahalla suklaata ni ois ainaki tullu tarpeeseen..

Ja ne ainaset sääliä kerjäävien päivitykset.. "voivoi ku olen niin sairas" mee v#ttu lääkäriin.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä