Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tähän päivän ärsyttävin Facebook-päivitys ja...

Vierailija
16.12.2013 |

... ja mitä kirjoittajalle Oikeasti olisit tahtonut vastata?

"Uudet coretex juoksukengät check. Ruoka check. Viini check. Seuraavaks möksälle tsekkaa Ted-leffaa (kolmannen kerran) ja saunoo. Huomenna lumikenkäilyy!"

- Uppoa sinne lumihankeen

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minkä helvetin takia työpaikoilla on tapana ostaa joku lahja johtajalle, vittu minäkään en saa lahjaa työstäni..."

Ok, en minäkään pomostani pidä, mutta sinä lastenhoitajana saat varmasti paljon lahjoja lapsilta (paitsi jos hoidat työsi huonosti). Eikä siihen lahjaan ole pakko osallistua.

Ja joka viikko kiroilua, raivoamista ja kitinää, kun työ on paskaa ja kaikki ottaa päähän. Työkaverilla hauskaa seurata, kuinka toinen vihaa kaikkia työpaikalla

Vierailija
142/149 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 02:36"]

Heh pitää ihan käydä kattoo päivän pahimmat Facebookista. Eikö kukaan ole vielä tunnistanut itseään tästä ketjusta?;)

[/quote] Olen laittanut hyvin samantyylisen kuin täälläkin on ollut "mustalla listalla." En kyllä ajatellut että se voitaisiin noinkin ymmärtää, mutta näköjään toisista on niin helppo ajatella ensimmäiseksi pahaa, kukaanhan ei vilpittömästi mitään kivaa voi laittaa sinne päivitykseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 02:36"]

Heh pitää ihan käydä kattoo päivän pahimmat Facebookista. Eikö kukaan ole vielä tunnistanut itseään tästä ketjusta?;)

[/quote] Olen laittanut hyvin samantyylisen kuin täälläkin on ollut "mustalla listalla." En kyllä ajatellut että se voitaisiin noinkin ymmärtää, mutta näköjään toisista on niin helppo ajatella ensimmäiseksi pahaa, kukaanhan ei vilpittömästi mitään kivaa voi laittaa sinne päivitykseen...

[/quote]

No kyllä mua lähinnä huvittais jos omani täältä bongaisin. En niin vakavasti ota näitä juttuja mutta hauska ketju kuitenkin

Vierailija
144/149 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
145/149 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun noita olisi montakin. Yksi entinen työkaverini päivittää samat asiat joka päivää (käsitöiden tekeminen, olen kipeänä taas, anopille syömään ja kiekkomatsiin).

Ärsyttää myös ne ihmiset, jotka päivittävät päivän treenit liike liikkeeltään.

Eniten ärsyttävät mietelausetyypit. Varsinkin sellaiset jotka putkahtaa esiin kun jotakin sattuu. Esimerkiksi kun Mandela kuoli niin joka toisella oli joku Mandelan,sitaatti päivityksenä. Teki mieli laittaa omaksi statukseksi että Elämä on laiffia. M.Nykänen

Vierailija
146/149 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 23:26"]

"Töissä <3"

No niinpä. Ethän sä muuta ole kuin töissä tai kännissä, eli tänään on siis arkipäivä. Eiköhän kohta saada taas punaviinikuva facebookiin.

[/quote]

Oli pakko etsiä tää ketju, oli viikonloppu ja tuon samaisen face-päivittäjän pe-illan päivitys: "ihanaa! Viikko ohi ja viiniä! Oman kullan kanssa tietenkin <3"

Vierailija
147/149 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No nyt mä oon viimenki oppinu laittamaan ruokia pakasterasioihin ja jääkaappiin, ei enää kattilat vie tilaa jääkaapissa"

-NO VITTU KERRO LISÄÄ

Vierailija
148/149 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"DP part 1"

ja parin tunnin pääst

"DP part 2"

-OOKOO..............

(DP=darrapaska)

Vierailija
149/149 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen kyynisesti, tai ehkä ylemmyydentuntoisesti suhtautuva tuttavani yrittää esittää älykköä. Tai ehkä hän onkin älykkö, siellä on välillä ihan hyviäkin pointteja.

"Telkkarista tulee pelkkää p*skaa."

-oletko ajatellut, että voisit vaikka sulkea sen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi