Elämässä ei ole järkeä jos on köyhä
Ei ole mitään mieltä elää köyhän elämää.
Olenkin suunnitellut tekeväni rikoksia joilla lyön rahoiksi..."Go big or go home"
Jos jään kiinni, niin sitten jään. Ainakin yritin. Nykyisessäkään tilanteessa en aio jatkaa elämää
Kommentit (39)
Elän köyhyysrajalla mutta koen elämäni mielekkääksi. Toki on vaikeaa ja moni mieluisa juttu ei vaan ole mahdollista, mutta kuitenkin.
Käyhän elämä on kowaa ..
Zinc
Ketjutkin 10 wuotta wanhoja tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin itsemurhaa joka päivä. Ei tässä ole mitään järkeä.
Mene töihin.
Olen töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Olen töissä.
Ota loparit
Zinc
Hyvin ajateltu . Köyhyys pitäisi lailla kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Olen töissä.
Ota loparit
Zinc
Painu vi***un.
Ööh riippuu kai millä tavalla köyhä?
Jos käy töissä ja saa edes matalapalkka-alan palkkaa niin kyllä sillä pärjää ja elää ihan mukavaa elämää. Sitten jos ottaa silmät ja suut täyteen velkaa ja elelee yli varojensa, ja sitten jossain vaiheessa kun velat kosahtaa niskaan ja tajuaa ettei niistä selviydy, niin se on sitten omaa tyhmyyttä.
Oma palkka oli pitkään tosi pieni (1300 e netto), silti kun säästäväisesti eleli niin hyvin pärjäsi ja kerran vuodessa pääsi jopa kaukomatkalle, jenkkeihin tms. Toki tämä oli ennen lapsia.
Säästämällä saa oikeesti kasaan isojakin summia ja voi toteuttaa unelmia - jopa suht köyhänä.
Hommaa parempipalkkainen kokopäiväduuni tai toinen työ oheen. Opettele säästämään ja elämään varojesi mukaan. Köyhyys on myös korvien välissä.
Ois se mukavaa kun olisi paljon rahaa. Keskittyisin pelkästään nautintoihin jossakin maassa missä elämästä nauttiminen on sallittu. Esim. hollanti.
Kyllä mun elämä ainakin on ihan järkevää. Tai no, miten sen ottaa 🤪
Kuka Suomessa on muka köyhä. Sairaseläkeläisetkin matkustaa joka vuosi 3kk ulkomaanlomille.
Vierailija kirjoitti:
Kuka Suomessa on muka köyhä. Sairaseläkeläisetkin matkustaa joka vuosi 3kk ulkomaanlomille.
Taulutv:t on isommat kuin työssäkäyvillä ainakin.
Lopeta viina, tupakka ja huumeet niin rahaa säästyykin ihan kivasti.
Mitäs jos sen sijaan, että yrität päästä helpolla, harkitsisit opiskelua ja sellaisen ammatin hankkimista missä tienaat tarpeeksi? Koulutus on ilmaista eikä tarvitse rikkoa lakia. Näin muut hyvin tienaavat ovat tehneet.
Elämässähän nimenomaan ei ole mitään järkeä, jos on rikas. Sehän on täysin luonnonvastaista. Ihminen on kyllästynyt kaikkeen kuukaudessa ja tuhoaa itsensä huumeilla 27 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos sen sijaan, että yrität päästä helpolla, harkitsisit opiskelua ja sellaisen ammatin hankkimista missä tienaat tarpeeksi? Koulutus on ilmaista eikä tarvitse rikkoa lakia. Näin muut hyvin tienaavat ovat tehneet.
Kouluttautuminen ei ole ilmaista, olisi vanhojakin opintolainoja maksamatta...
Jos elämässä ei ole järkeä ilman rahaa, niin silloin elämässä on jotain vialla. Itselle tärkeimmät asiat ovat ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta viina, tupakka ja huumeet niin rahaa säästyykin ihan kivasti.
Luettelit juuri niitä mihin sitä rahaa tarvitaan. Listastasi puuttui naiset.