Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?
Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?
.
Kommentit (1082)
Vierailija kirjoitti:
Aloitteen on tultava naiselta, koska sen myötä mies pystyy luottamaan siihen, ettei nainen koe seksuaalissävyistä viestintää häirinnäksi sekä patriarkaatin harjoittamaksi sorroksi ja syrjinnäksi.
Hyvä. Pidä tää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitteen on tultava naiselta, koska sen myötä mies pystyy luottamaan siihen, ettei nainen koe seksuaalissävyistä viestintää häirinnäksi sekä patriarkaatin harjoittamaksi sorroksi ja syrjinnäksi.
Hyvä. Pidä tää.
Hys siel takan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähesty suomalaisia naisia, koska 90% on kylmäkiskoisia ja yltiökonservatiivisia. Jopa aasialaisista naisista tuntuu löytyvän vähemmän rahan ja työn perään olevia.
Pystyt sanomaan näin, koska tunnet kaikki Suomen naiset?
No en tunne, enkä minä sitä tarkoita, että suomalainen nainen olisi jotenkin paha. Moni tämän maan naisista antaa vaan tietyllä tapaa vastentahtoisesti emansipoituneen vaikutelman. Oikeuksia, rahaa ja kykyjä naisilta löytyy vaikka millä mitalla, mutta kyllä vaan sitten suhteessa loppuu osaaminen, ja miesten pitää korjata autot ja rakentaa talo ja mökki omin käsin naisen keskittyessä lapsiin ja pullaan. Jos ei ole tarpeeksi perinteisen miehen kykyjä, niin saa kuulla tylytystä ihan satunnaisesti tapaamiltaan naisilta.
Ehkä olen enemmänkin kyrpiintynyt suomalaisiin kulttuurillisiin odotuksiin yleisellä tasolla, mutta tämän tähden en lähesty suomalaista naista. En koe hyötyväni yhtään mitään. Ulkomailtakin löytyy kaikenlaista hiihtäjää (ja kokemusta on), mutta populaa on sen verran enemmän, että jonkun toisinajattelijankin saattaa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisista ole mihinkään. Eivät uskalla miestä lähestyä. Se on miehen tehtävä. Ja haluaisinko seurustella 2-3-lapsen yksinhuoltajan kanssa. Yök. Ja vielä joku matalapalkka työntekijä kaupan kassalta.
Kauhealla tavalla sinä puhut kanssaihmisistä.
Jammu-setäkin oli kanssaihminen
Niin, hän olikin mieleltään sairas...eikä liity aiheeseen mitenkään, mutta kiva kun jaoit tämän kanssamme.
No eipä kolmean lapsen yh joka ei pärjää kuin kassalla (huom: automaattikassat tekee tuloaan) ole kovinkaan hyvää puolisomateriaalia.
Eihän nuo asiat kerro mitään siitä millainen kumppani hän olisi.
Laiska, tyhmä, huono ihmistuntija
Oletteko tulleet ajatelleeksi, että näillä yh:n lapsilla on isäkin. Mieskö on kaikesta huolimatta viisas, ahkera ja hyvä ihmistuntija? Ja vielä muutenkin kunnollinen, mitä nyt omat lapsensa hylkäsi...
nainen saa aina halutessaan yksinhuoltajuuden. Ei tarvitse kuin vihjata miehen olevan kelvoton isäksi.
Toinen näppärä keino on painua 400km päähän ja valittaa kun mies ei tule perjantaisin kello 16 hakemaan lapsiaan ja to sunnuntaina takaisin.
Olisko yh:t edelleen pohjasakkaa, jos he olisivatkin miehiä?
Ihmiset on kaikki lähtökohtaisesti pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisista ole mihinkään. Eivät uskalla miestä lähestyä. Se on miehen tehtävä. Ja haluaisinko seurustella 2-3-lapsen yksinhuoltajan kanssa. Yök. Ja vielä joku matalapalkka työntekijä kaupan kassalta.
Kauhealla tavalla sinä puhut kanssaihmisistä.
Jammu-setäkin oli kanssaihminen
Niin, hän olikin mieleltään sairas...eikä liity aiheeseen mitenkään, mutta kiva kun jaoit tämän kanssamme.
No eipä kolmean lapsen yh joka ei pärjää kuin kassalla (huom: automaattikassat tekee tuloaan) ole kovinkaan hyvää puolisomateriaalia.
Eihän nuo asiat kerro mitään siitä millainen kumppani hän olisi.
Laiska, tyhmä, huono ihmistuntija
Oletteko tulleet ajatelleeksi, että näillä yh:n lapsilla on isäkin. Mieskö on kaikesta huolimatta viisas, ahkera ja hyvä ihmistuntija? Ja vielä muutenkin kunnollinen, mitä nyt omat lapsensa hylkäsi...
nainen saa aina halutessaan yksinhuoltajuuden. Ei tarvitse kuin vihjata miehen olevan kelvoton isäksi.
Toinen näppärä keino on painua 400km päähän ja valittaa kun mies ei tule perjantaisin kello 16 hakemaan lapsiaan ja to sunnuntaina takaisin.
Olisko yh:t edelleen pohjasakkaa, jos he olisivatkin miehiä?
Ihmiset on kaikki lähtökohtaisesti pohjasakkaa.
Kiva kun tunnistat ja tunnustat syvimmän olemuksesi. Kaikkihan tämän toki viestinnästäsi ovatkin jo havainneet, mutta rehellinen itsekritiikki ja tietoisuus omista puutteista on aina hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä meidän miesten olisi aika ottaa lunkisti ja antaa naisten tehdä työt. Ja lähestymiset (jos ovat tehdäkseen). Mulle sopii.
Pyydän, ottakaa. Lopettaa ainakin ne sadat täysin merkiryksettömät "lähestymiset".
Tätähän minäkin täällä koitan sanoa että nyt se M G T O W
Hiljaa siellä takana!
Haarniskan kolina kuuluu tänne asti.
Haarniskan kolisuttajalle on siirretty tilille yksi "kusen istualtani palkinto"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähesty suomalaisia naisia, koska 90% on kylmäkiskoisia ja yltiökonservatiivisia. Jopa aasialaisista naisista tuntuu löytyvän vähemmän rahan ja työn perään olevia.
Kyllä, kun olet yhden nähnyt, olet nähnyt kaikki. Olette samasta laumasielu muotista kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kun olet yhden nähnyt, olet nähnyt kaikki. Olette samasta laumasielu muotista kaikki.
Et vaikuta kovin älykkäältä. Pitäisikö tästä nyt vetää samantasoiset päätelmät, että kaikki suomalaisista miehet ovat hyvin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä meidän miesten olisi aika ottaa lunkisti ja antaa naisten tehdä työt. Ja lähestymiset (jos ovat tehdäkseen). Mulle sopii.
Pyydän, ottakaa. Lopettaa ainakin ne sadat täysin merkiryksettömät "lähestymiset".
Tätähän minäkin täällä koitan sanoa että nyt se M G T O W
Hiljaa siellä takana!
Parempi tuo kirjanrivi on kuin turha naisten lähestyminen.
Whatever floats your boat sicko!
Oletko koskaan kokeillut elämistä naisen kanssa? Jos et niin älä plees arvostele. Ei se lähestyminenkään herkkua ole. Seksin takia sitä kestää aivan ihme juttuja. Kiitti mutta riitti.
Olen ja olen lisäksi itse vielä nainen joten eiköhän minulla jos kenellä ole oikeus arvostella. Ei ole myöskään normaalia haluta tyytyä pelkkään käteen, se on epäluonnollista.
Mihin perustat tuon väitteen että se on epäluonnollista?
Ymmärräthän että nykynainen suomessa on... noh... ei ole nättiä tapaa sanoa joten jätetana sanomatta.
Se sana mitä sä tapailet, on KyläpyöräHuora.
Eikö tunnukin katkeralta olla se mies, jolle edes KyläpyöräHuora ei anna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka yritätte valehdella tätä väitettä vastaan, tässä teille lisää seliteltävää: Miksi jokainen nainen sitten sanoo aina "mä en ole kuten kaikki muun naiset" ja silti käyttäytyy millilleen kuten juuri kaikki ne muut naiset, jollainen tämä nainen ei mielestään ole?
MGTOW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka yritätte valehdella tätä väitettä vastaan, tässä teille lisää seliteltävää: Miksi jokainen nainen sitten sanoo aina "mä en ole kuten kaikki muun naiset" ja silti käyttäytyy millilleen kuten juuri kaikki ne muut naiset, jollainen tämä nainen ei mielestään ole?
Ihan JOKAINEN nainen sanoo mielestäsi näin? Ja vielä AINA? Ja käyttäytyy MILLILLEEN kuten JUURI KAIKKI muut naiset? Äidiltäsikö hankit tämän maailmoja syleilevän gallupin tiedot, vai kenties mummoltasi? Vaiko ihan molemmilta?
Tästä ei nyt kyllä tosiaankaan voi vetää muuta päätelmää kuin sen, että suomalainen mies on aivan harvinaisen tyhmä olio.
Vierailija kirjoitti:
MGTOW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan JOKAINEN nainen sanoo mielestäsi näin? Ja vielä AINA? Ja käyttäytyy MILLILLEEN kuten JUURI KAIKKI muut naiset? Äidiltäsikö hankit tämän maailmoja syleilevän gallupin tiedot, vai kenties mummoltasi? Vaiko ihan molemmilta?
Tästä ei nyt kyllä tosiaankaan voi vetää muuta päätelmää kuin sen, että suomalainen mies on aivan harvinaisen tyhmä olio.
Kyllä. Joka ikinen nainen kenen kanssa olen ollut tekemisissä, on sanonut juuri nuo sanat. Joka ikinen.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Joka ikinen nainen kenen kanssa olen ollut tekemisissä, on sanonut juuri nuo sanat. Joka ikinen.
3 naista ei liene kovin iso otos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tiesinhän minä että äiti ja mummo! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummon sananparretkin on opeteltuina. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummon sananparretkin on opeteltuina. 🙂
Hahahaa totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, näyttäisi olevan paremminkin "miehet." En minäkään suosittele kadulla tai edes kaupassa ensimmäistä vastaantulijaa lähestymään, mutta pikkuisen tutulle - voit varmuudella sanoa nähneesi hänet ennenkin, ja ehkä hänkin on kerran pari silmiisi vilkaissut - voi ihan hymyillä, ja jopa tervehtiä, ja sen jälkeen on todennäköisesti lupa jo sanoa muutakin. Katse ja hymy naiselta kuitenkaan, - toivottavasti kukaan ei ylläty - ei oikeuta "tarttumaan piparista" eikä mistään muualtakaan.
Perus käytöstavat ja itsetunto kuntoon. Tai voihan sitä jatkaa ulisemista mm. täällä ja olutta saa kaupasta mielinmäärin tuskaa lievittämään, se tosin tekee sinulle ajanmittaan naisen lähestymisen hankalammaksi.
"Itsetunto kuntoon", ja mitenköhän tuo nyt onnistuu? Niskasta kiinni vaan ja silleen? Väittäisin että aika helvetin helppo sanoa etenkin jos ei itse tarvitse aloitteita suorittaa.
En väitä että se helppoa olisikaan. Hyväksyy itsessään sen mitä ei pysty muuttamaan ja pyrkii muuttamaan niitä juttuja joita pystyy parantamaan. Omalla kohdalla auttoi tajuta, että lähestyessä toista ihmistä, naista minun tapauksessani, nainen ei ole minulle mitään velkaa, pakit ei ole mitään minulta pois. Minulla on vain voitettavaa, jutteli nainen sitten kanssani vartin, tai jopa lähtee luokseni yöksi.
Ennen aloitusrepliikkiä, minulla ei ole mitään, sen jälkeen voi olla ei-mitään tai mitä vain. Pakit ei ole maailmanloppu, kiitos ei, ei ole maailmanloppu, monesta lyhyestä keskustelusta olen saanut hyvänpäiväntutun joka tulee itse jututtamaan yöelämässä minua. Viimeisimmän kanssa on tapailtu toista vuotta. Harmittaa vaan, että piti ettei nuorempana tajunnut, ettei katkeroituminen kannata, se vain karkottaa nekin jotka saattaisivat kiinnostua, kun saa jutun alkuun.
Mahtavaa, löytyihän täältä yksi mies, joka on tajunnut homman idean! Naiset on myös aina kiinnostuneempia miehestä, joka juttelee naisten kanssa luontevasti, ihan vaan tuttuinakin. Se tarkoittaa, että mies on läpäissyt ns idioottiseulan. "Reppana" tai "ääliö"-lapun poistaminen otsasta auttaa naisten kanssa kummasti, niinkuin sinunkin tapauksessa on käynyt. Olisin iloinen jos sinunlainen mies tulisi juttelemaan ja niin on varmaan moni muukin.
Mutta naiseltahan olisi täysin kohtuutonta vaatia vastaavaa vai mitä?
Eiköhän naiseltakin vaadita luontevaa juttelun tutstumisvaiheessa. Vai mitä tarkoitit?
Niitä lähestymisiä tietysti.
Missä niitä lähestymisiä vaadittiin miehiltä? Eu ainakaan viestissä jonka alle kommentoit.
Mitä jos luet ensin nämä 42 sivua läpi ennen kuin kommentoit
Täällä on useaan otteeseen kysytty kuka miehiä vaatii lähestymään kun se väite esiintyy usein. Yhtään vastausta siihen ei ole tullut. Jos olet nähnyt ketjussa sellaisia viestejä voit varmaan ne osoittaa väitteen pohjaksi?
Eiköhän se sitä silloin tarkoita jos naiset latelee tässä ketjussa vertauksia säälittäviin ja raukkoihin miehiin kun eivät tee lähestymisiä. Ei kaikkea tarvitse sanasta sanaan kirjoittaa. Rivien välistä kyllä normaali ihminen tajuaa mitä haetaan =miesten tulee tehdä lähestymiset. Mitä muuta se on kuin VAATIMUS vaikkei sitä sanasta sanaan lue.
Mutta en jaksa teidän kanssa tästä enää vängätä kun ette tajua niin ette tajua.
Aika paljon luet rivien välistä. Saisiko esimerkiksi jonkun viestin minkä rivien välissä vaatimuksen näit niin voin itsekin sitä tarkastella?
Oletko lukenut ketjua ollenkaan? Ekalla sivulla jo on tuo "luuseri" vertaus ja toinen, että se on miehen tehtävä lähestyä. Mitä muuta se on kuin vaatimus, että se on miesten tehtävä? Nämä siis vain 2 ekalta sivulta. 40 sivua on samaa asiaa lisää.
Mutta nyt poistun täältä vänkäämästä selvästä asiasta.
Tarkoitatko yhtä viestiä jossa yksi nainen kirjoittaa että haluaa miehen "jahtaava"? Ei vaadi, haluaisi. Yksi ihminen.
Siis koko ketju huudettu jostain vaatimuksesta jota ei ole kukaan esittänyt. Asia on selvä. Kukaan ei vaadi miehiä lähestymään.Kaikki pitäisi vääntää joillekkin rautalangasta
Ei tarvitse rautalankaa. Hyvin helposti osoitat sen viestin jossa miehiltä vaaditaan lähestymistä, mielellään useamman kun koko ajan toistuu tuo väite että naiset sitä vaatii.
Ei pitäis olla vaikeaa. Vai onko sittenkin? 🤔Tää ketju on osoittanut, että monelta puuttuu rivien välistä lukemisen taito ja päättelykyky. Kaikki pitäisi olla sanasta sanaan aina sanottu. Vaikka ketjun lopputulema on, että miesten kuuluisi ne lähestymiset tehdä, koska naiset eivät halua tehdä aloitteita pääsääntöisesti.
Oletteko ihan samanlaisia livenäkin?
Mikä muu loppupäätelmä tästä oikein pitäisi tehdä kuin, että miehiltä se aloite vaaditaan?
Jos se on samanlainen niin ei ihme että kilttis-mieskin vetää pataan. Kelatkaa kaupassakäyntiä.
ONKO TÄMÄ SINUSTA KANASUIKALETTA
Sinusta siis sellainen mies on kiltti, joka vetää naista pataan? Joo, mediassa on nähty aina uutisia näistä. ”Niin kiva, rauhallinen ja kiltti mies. Ei olis ikinä siitä uskonut!”
Näin kuvaili tutut sitä 25-vuotiaan vaimolta murhannutta.
Vastaavasti joku hullu akka juoni exänsä murhaamisen Iisalmessa ja sai vielä taivuteltua nykyisen miehen tekemään sen. En silti leimaa kaikkia naisia hulluiksi kuten täällä ilmeisesti kaikki palstalle kirjoittelevat miehet leimataan (paitsi se latino joka käyttää näyttelijöiden kuvia).
M38
Vain yksinkertainen ihminen käyttää toistuvasti sanaa ”kaikki” yhteyksissä, joissa se on absurdi. Osoittaa, että ajattelussa on jäykkyyttä ja kaavamaisuutta, joka estää joustavan näkökulmien havainnoinnin ja itsereflektion.
Kärjistämällä saadaan aikaan keskustelua, sitä ei kannata ottaa niin vakavasti vaan mieluummin kannattaa tarttua itse asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska #metoo. En halua ottaa riskiä että väärästäkin katseesta saa tuomion. Kiitos feministit!
Oikeasti? Milloin tällaista on tapahtunut?
No niinhän ne feministit ja RKP ministerit sanoi että katsekin on ahdistelua. Lisäksi on tulossa suostumuslaki.
Ja järkevä mies kuuntelee feministejä ja RKP:tä? Ja alistuu kohtaloonsa?
Roopekaan ei kuunnellut. Meni työt ja maine. Oikeus tuomitsi rikollisena siitä, että nukkui (sammui) tuttavansa kanssa humalassa peiton alla ja mitään ei edes tapahtunut.