Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?
Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?
.
Kommentit (1082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että suomalaiselle miehelle nuo metoot yms on niin kova kalahdus ja älähdys. Esimerkiksi Jenkeissä kuulutellaan metroasemilla ja julkisissa kulkineissakin puhelinnumeroa, johon soittaa jos tulee vähänkään seksuaalisesti häirityksi. Tästä huolimatta miehet uskaltavat tehdä aloitteita.
Joko suomalainen ei siis erota ahdistelun ja aloitteen välistä eroa tai sitten syyllisyys painaa jotenkin? Kun muualla tällaista ongelmaa ei oikeastaan ole.
Itse olen aloitteellinen nainen ja lähestyn mieluiten itse miestä, mutta kunhan vain aina mietin tätä. Että miksi meillä on kansallisen tason ulina kansainvälisestä liikkeestä.
Johtunee siitä että suomalaiset ihan oikeasti yrittävät noudattaa ohjeita eikä vain sano niin. Useammankin kerran on todettu että ei-toivottu aloite voidaan tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi. Aloitteen tehdessäsi otat siis melkoisen riskin.
Mikä tämä melkoinen riski on, jos teet naiselle aloitteen ilman seksuaalisia kosketuksia tai vihjailuja? Sisältyykö siihe joku muukin riski, kuin se, että nainen ei innostu ja antaa pakit?
Kuinka moni normaali aikuinen nainen alkaa syyttämään seksuaalisesta häirinnästä miestä, joka ei ole edes puhunut seksistä mitään?Vaan mistäpä sitä tuntemattomista tietää miten normaali hän on? Median ja nettikeskustelujen perusteella epänormaalejakin tuntuu olevan aika paljon.
Ja jos kyse on jostain jo entuudestaan tutusta naisesta, josta olen kiinnostunut, niin olen aloitteen melko varmasti tehnyt (ja pakit saanut) tai sitten hän on parisuhteessa.
Ollaan pääsemässä juurisyihin miksi pariutuminen on Suomessa hemmetin vaikeaa, miehiä pelottaa kun ei tuntematonta tunne niin ei voi lähestyä kun ei tiedä miten normaali tai epänormaali nainen on. Voi hellanlettas sentään mitä vässyköitä suomalaisista miehistä on tullut. Parit pakit ja miehet on aivan burn out! Naurettavaa...
Vaihdetaan rooleja. Tehkää te naiset aloitteita ja jotkut miehet satunnaisesti nostaa sitten syytteen. Vieläkä naurattaa?
Vain niillä joilla on aihetta moiseen eli aiheetta saaneet syytteen olisi oikeus vastaavaan. Raiskauksiakaan ei nyt ihan julmetusti vuodessa ole saati niitä missä on todistettu perättömäksi, joten antaa tulla vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin asiassa huomaa, kuinka mieheltä vaaditaan enemmän kuin naiselta. Miehen täytyy olla toimija, ja nainen saa vain odottaa avuttomana.
Näinhän se luonnossa on, nainen on heikompi joten miehen pitää olla se joka toimii.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tee aloitteita, koska mielestäni mielenkiintoiset naiset eivät ole kiinnostuneita minusta. Ja toisaalta ne naiset joista näen että ovat kiinnostuneita, eivät kiinnosta minua.
Minusta yleensä kiinnostuvat ns. särkyneet enkelit, jotka toivovat minusta (tilapäistä) tukea hädän hetkellä tai sitten huomattavan ylipainoiset naiset. Minä olen itse jääkaappipakastimen kokoinen, leveäharteinen ja kohtuullisen lihaksikas. Luonteeltani olen hiljainen ja vähän syrjäänvetäytyvä ja inhoan turhaa draamaa. Siksi etsinkin itseni kaltaista introverttista ja mielestäni kohtuullisen loogisesti käyttäytyvää naista, mutta heillä riittää tarjontaa komeammista ja sosiaalisemmista miehistä. Toisaalta nämä pahimmat dramaqueenit tuntuvat kiinnostuvan minusta vaikka kuinka koitan vältellä ja monesti vielä karkottavat mustasukkaisuuksissaan aremmat naiset pois minun ympäriltä. Tämän vuoksi nykyään ei tule käytyä baareissa ja yökerhoissa. Kokeilin muutama vuosi sitten tinderiä, mutta ei se toiminut minun kohdalla ja miten sieltä valkkaa itselleni sopivia naisia, kun kukaan ei mainosta introverttiyttään. Ei sillä että minulla olisi muutenkaan ollut siellä valinnanvaraa. Matcheja tuli ainoastaan vahingossa.
Ja ikää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neymar lähestyi naista kaupassa ja sai raiskaussyytteen?
ei välttämättä ollut missään tekemisissä ja sai raiskaussyytteen
Jos ei ollut missään tekemisissä, miten voi puolustautua julkaisemalla tekstiviestejä ja intiimejä kuvia?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/neymarin-raiskaussyyte-kaatui-futis…
Puuttumatta juuri tuohon tapaukseen, suhde mieheen oikeuttaa näköjään helposti raiskauksen. Oikeus ilmeisesti ajattelee, että jos kerran on antanut, ei enää ole oikeutta kieltäytyä.
Ei oikeuta. Mutta ani harva nainen osaa suhtautua tähän kylmän objektiivisesti ja ajatella asian juridista puolta. Syyllisyys on kyettävä todistamaan. Sana sanaa vastaan ei yksinään voi ylittää näyttökynnystä, tai muuten siitä tulee koston väline. Joskus sekin valitettavasti riittää. Ra iskaussyytös on siitä ikävä, että vaikka mies jäisi ilman tuomiota, niin maine on pysyvästi tahrattu.
"Syytön mies tuomittiin ra iskauksesta, istui vankilassa kuukausia – valtionkonttori maksoi liki 70 000 euron korvaukset kärsimyksestä"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/665094fc-7981-40fb-9bdb-fad432a80443
Ja kuinka monta syyllistä onkaan vapautettu, koska ei ole kuin sana sanaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta enää iskeä, mutta vastaan menneisyyden perusteella.
Iskeminen ei ole pelottavaa. Se on aina ollut (minulle) hyvin helppoa. Pelottava osuus on nimenomaan seuraukset.
Ajatellaan vaikkapa urheiluseuraa, seurakuntaa, vakiokuntosalia tai muuta paikkaa, jossa käy itse usein, ja jossa näkee viikosta toiseen suunnilleen samat 10-15 kiinnostavaa naista. Minulle ei olisi ongelmaa kysyä vaikka kaikkia treffeille. Kuten jo sanoin: ongelmana ovat seuraukset. => Jos/kun isken yhtä sen urheiluseuran/seurakunnan naisista ja epäonnistun, kaikki muutkin kääntävät minulle selkänsä. Jos siis aloite epäonnistuu, ja seura edelleen kiinnostaisi, on edessä urheiluseuran/seurakunnan/kaveripiirin tai muun vastaavan vaihtaminen kokonaan.
Aloitin iskemään tyttöjä 13-vuotiaana, ja seurustelin ensimmäisen kerran vasta 18-vuotiaana. Ja se ensimmäinen tyttöystäväni oli naapurikaupungista, jossa kukaan ei minua ennakkoon tuntenut. Siitä eteenpäin KAIKKI parisuhteeni olen löytänyt ympäristöstä, jossa kukaan ei ole minua ennakolta tuntenut.
Juuri tuo naisten kollektiivinen torjunta yhden epäonnistuneen aloitteen jälkeen on se syy, miksi Tinder ja muu nettideittailu on miesten keskuudessa niin suosittua.
Tiedätkö mistä tämä johtuu? Kun kysyt yhtä treffeille, kaikki tietävät hänen olevan sinun ensimmäinen valintasi. Jos saat pakit ja siirryt yrittämään seuraavaa, se seuraava tietää että olisit mieluummin halunnut sen jota kysyit ensimmäisenä ja hän on itse kakkosvaihtoehto, johon joudut tyytymään kun ekalle et kelvannut. Ei kukaan halua olla se kakkosvaihtoehto.
Ei pelkästään siitä syystä, vaan myös häpeä siitä, että rinnalla on mies, jota muut naiset eivät halua ja torjuvat.
Juuri näin. Naiset haluavat miehen, jonka kaikki muutkin naiset haluavat.
Kannattaa laittaa yökerhoon sormus sormeen, menekki on taattu.
Naimisissa olevat naiset ajattelee että olet turvallinen koska et halua tuhota omaa liittoasi, sinkkunaiset taas näkevät haasteen.
Toki pian joku saapuu kertomaan että hänellä on korkeampi moraali eikä ikinä tekisi moista. Hyvin mahdollista, mutta perässä on kymmenen muuta jotka ovat tehneet, ja tekevät toistekin.
Minä olen huomannut ilman sormustakin, että kun olen ollut parisuhteessa niin silloin olisi kiinnostusta enemmän muilta naisilta. Minusta varmaan jotenkin säteilee se, etten ole etsimässä mitään. Nainen haluaa siis miehen, joka ei tarvitse häntä, mikä on vähän paradoksaalista. Siksi naiset monesti viihtyvät sellaisissa parisuhteissa, joissa heitä kohdellaan tylysti ja välinpitämättömästi. Mitä hellempi ja huomaavaisempi olen ollut, sitä nopeammin suhteeni on päättynyt. Sitten taas jos olen ollut rehellisesti panosuhteessa ja kertonut tapailevani muitakin, nainen olisi tehnyt mitä tahansa eteeni. Elämä on kumma leikki.
Olen kokenut tässä kuvatun ilmiön multihuipentuman. Juttu meni näin: Olin baarissa yksin. Jossain vaiheessa juttu alkoi luistaa nuoren kanadalaisen naisen kanssa. Mukavaa oli, paljon hymyjä ja naureskelua. Hän kuitenkin jossain vaiheessa hävisi takaisin kaveriporukkaansa. Koko tuon ajan oli veressä seisoskellut suomalaisten nuorten naisten joukko. He lähestulkoon kaappasivat minut, kun olin taas itsekseni seisoskelemassa siinä. Tunsin itseni rock -tähdeksi 80-luvulla.
Uskaltaisin väittää, että tässä maassa saat kaikkein suurimman buustin vetovoimaasi osoittamalla, että kelpaisit muillekin länsimaalaisille naisille.
Toinen vastaava tapaus sattui hississä. Meni saksalaisen treffikumpanini kanssa hissillä asuntooni. Samaan kyytiin osui suomalainen nuori nainen, naapurini. Hän oli jotenkin tosi vaivautunut koko sen hissimatkan. Naapurini suhtautuminen minuun muuttui oleellisesti tuon tapauksen jälkeen. Alkoi varsin estoton flirtti hänen suunnasta.
Mulle kävi hieman eri tavalla. Juttelin ulkomaalaisen naisen kanssa englanniksi baaritiskillä. Oli ihan kivaa ja hän lähti oman porukkansa kanssa seuraavaan baariin. Heti sen jälkeen suomalainen nainen yritti sanoa jotain minulle aika huonolla enkulla. Kun vastasin että puhun ihan suomea niin mielenkiinto loppui ja melkein juoksi pois. Nopeasti kyllä lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ollut missään tekemisissä, miten voi puolustautua julkaisemalla tekstiviestejä ja intiimejä kuvia?
Puuttumatta juuri tuohon tapaukseen, suhde mieheen oikeuttaa näköjään helposti raiskauksen. Oikeus ilmeisesti ajattelee, että jos kerran on antanut, ei enää ole oikeutta kieltäytyä.
Ei oikeuta. Mutta ani harva nainen osaa suhtautua tähän kylmän objektiivisesti ja ajatella asian juridista puolta. Syyllisyys on kyettävä todistamaan. Sana sanaa vastaan ei yksinään voi ylittää näyttökynnystä, tai muuten siitä tulee koston väline. Joskus sekin valitettavasti riittää. Ra iskaussyytös on siitä ikävä, että vaikka mies jäisi ilman tuomiota, niin maine on pysyvästi tahrattu.
"Syytön mies tuomittiin ra iskauksesta, istui vankilassa kuukausia – valtionkonttori maksoi liki 70 000 euron korvaukset kärsimyksestä"
Ja kuinka monta syyllistä onkaan vapautettu, koska ei ole kuin sana sanaa vastaan.
Se on tietysti väärin myös. Varmaan paljon yleisempi vääryys vieläpä. Mutta on suurempi vääryys tuomita syytön kuin jättää syyllinen tuomitsematta.
Eipä anna tämä keskustelu mairittelevaa kuvaa suomalaisista miehistä. Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja miehistykää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tietysti väärin myös. Varmaan paljon yleisempi vääryys vieläpä. Mutta on suurempi vääryys tuomita syytön kuin jättää syyllinen tuomitsematta.
Mitäpä sitä sitten ketään tuomitsemaan mistään kun voi samalla käydä se suurempi vääryys.
Suomessa raiskaus katsotaan vähemmän pahaksi myös silloin jos ovat käyneet seksuaalissävytteistä keskustelua ennen raiskausta joten naisen ei kannata siinä mielessä lähestyä tuntematonta miestä koska oikeus katsoo että silloin mies lähes saakin jo raiskata.
Mitä miehet tulkitsevat pakeiksi? Jos ollaan juteltu koko ilta ja on ollut kivaa mutta en halua lähteä asunnolle mukaan heti, vaan annan ymmärtää että voisi tavata toiste, selvinpäin? Siis tavallaan pakit yhdenyönjuttuun. Minusta olisi ihan ok ja asiallista jos mies sitten sanoisi että « etsin vaan lyhytaikaista seuraa» tai sitten vaihdettaisiin numeroita ja tavattaisiin myöhemmin. Suomalaiset on yleisesti ottaen aika huonoja kommunikoimaan, varsinkaan suoraan. Mutta sen takia just tulee paljon pahaa mieltä kun ei puhuta vaan oletetaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa siinä on jos tulee torjutuksi tai nainen kieltäytyy koska on varattu? Mitä helkuttia te menetätte siinä? Oletteko jotain autisteja?
Naisen logiikkaa. Sama kuin kysyisin mitä se haittaa jos tuntematon mies kähmii vähän genitaalejasi.
Miehen logiikkaa ettei ymmärrä rikollisen ja ei-rikollisen teon eroa? Ei ihme, että raiskailette menemään.
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on pelkoja. Naisia lähestyminen on yksi pelottavimmista asioista miehen elämässä. Miksi? Koska todennäköisyys sille, että saa positiivista vastakaikua on hyvin pieni. Täytyy olla todella kovahermoinen ja superitsevarma tyyppi, että pystyy kestämään häpeän joka tulee siitä, että saa pakit. Sitä kelaa omaa itseään, omaa typeryyttään, tähtasinkö liian korkealle, olenko toksinen maskuliini. Tuntuu, että ne tyypit, jotka pystyy lähestymään naisia on narsistipsykopaatteja tai joilla on kova kuori näitä pelkoja vastaan. Jos mies pystyy ajattelemaan, että "olipa typerä nainen kun ei ymmärrä omaa parastaan". Keskivertojamppa syyttää itseään.
Ja kuitenkin naisten läheisyys on se joka eniten on miesten mielessä.
Hullunkurinen viesti. Miehiä siis pelottaa lähestyä naisia mutta jos nainen torjuu se on naisessa vika? Eihän se mies sitten niissä lähestymissä mitään menetä vaan vialliset naiset jos eivät lämpene.
Joo mutta se sama mies on luultavasti lähestynyt 50 eri naista ennen sinua ja saanut samalla tavalla pakit. En toki ole yllättänyt että et ymmärrä asiasta mitään kun olet aina se pakkeja jakava osapuoli. Yritä joskus ottaa sama riski ja joudu torjutuksi niin saat edes pintaraapaisun asiasta. Sitten mietit että miltä sama asia tuntuu 50-kertaisesti niin olet jo aika lähellä todellisuutta.
Miten hitossa joku kohtaa edes elämänsä aikana 50 ihmistä, jotka kokee niin kiinnostaviksi että haluaa lähestyä? Veikkaanpa että pakkien syynä on tuossa ollut pitkälti se, että naiset aistivat miehen valinneen kohteensa aika sattumanvaraisesti, kunhan vaan on mukiinmenevän näköinen, eikä mitään aitoa kiinnostusta juuri kyseistä naista kohtaan ole. Tuon nimittäin ihan todella pystyy aistimaan.
Mulla ei olisi edes mahdollista kerryttää tuollaista määrää pakkeja, kun kiinnostavia miehiä on koko elämän aikana osunut kohdalle vain muutama. En näe mitään järkeä lähteä yrittämään vain koska pitää saada mies, vaan pitää olla ihan oikeasti kiinnostunut juuri siitä kyseisestä miehestä. Ja siihen kiinnostuksen heräämiseen ei riitä pelkkä ulkonäkö.
Tuolla on gallup jossa kysytään miten sinkut deittailee... suurin osa vastaa IRL joten mitä ihmettä nämä en uskalla -vastaajat oikein ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sitä sitten ketään tuomitsemaan mistään kun voi samalla käydä se suurempi vääryys.
Suomessa raiskaus katsotaan vähemmän pahaksi myös silloin jos ovat käyneet seksuaalissävytteistä keskustelua ennen raiskausta joten naisen ei kannata siinä mielessä lähestyä tuntematonta miestä koska oikeus katsoo että silloin mies lähes saakin jo raiskata.
Myös naisen humalatila tai nunna-asua niukempi pukeutuminen sekä miehen töissäkäynti ja aiempien rangaistusten puute ovat rangaistusta lieventäviä seikkoja. Eikö olekin jännittävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa raiskaus katsotaan vähemmän pahaksi myös silloin jos ovat käyneet seksuaalissävytteistä keskustelua ennen raiskausta joten naisen ei kannata siinä mielessä lähestyä tuntematonta miestä koska oikeus katsoo että silloin mies lähes saakin jo raiskata.Myös naisen humalatila tai nunna-asua niukempi pukeutuminen sekä miehen töissäkäynti ja aiempien rangaistusten puute ovat rangaistusta lieventäviä seikkoja. Eikö olekin jännittävää?
Ja sitten täällä jotkut kiukuttelee kun naiset ei lähesty kaikkialla kun itse eivät uskalla koska sen jälkeen voi nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on pelkoja. Naisia lähestyminen on yksi pelottavimmista asioista miehen elämässä. Miksi? Koska todennäköisyys sille, että saa positiivista vastakaikua on hyvin pieni. Täytyy olla todella kovahermoinen ja superitsevarma tyyppi, että pystyy kestämään häpeän joka tulee siitä, että saa pakit. Sitä kelaa omaa itseään, omaa typeryyttään, tähtasinkö liian korkealle, olenko toksinen maskuliini. Tuntuu, että ne tyypit, jotka pystyy lähestymään naisia on narsistipsykopaatteja tai joilla on kova kuori näitä pelkoja vastaan. Jos mies pystyy ajattelemaan, että "olipa typerä nainen kun ei ymmärrä omaa parastaan". Keskivertojamppa syyttää itseään.
Ja kuitenkin naisten läheisyys on se joka eniten on miesten mielessä.
Hullunkurinen viesti. Miehiä siis pelottaa lähestyä naisia mutta jos nainen torjuu se on naisessa vika? Eihän se mies sitten niissä lähestymissä mitään menetä vaan vialliset naiset jos eivät lämpene.
Joo mutta se sama mies on luultavasti lähestynyt 50 eri naista ennen sinua ja saanut samalla tavalla pakit. En toki ole yllättänyt että et ymmärrä asiasta mitään kun olet aina se pakkeja jakava osapuoli. Yritä joskus ottaa sama riski ja joudu torjutuksi niin saat edes pintaraapaisun asiasta. Sitten mietit että miltä sama asia tuntuu 50-kertaisesti niin olet jo aika lähellä todellisuutta.
Miten hitossa joku kohtaa edes elämänsä aikana 50 ihmistä, jotka kokee niin kiinnostaviksi että haluaa lähestyä? Veikkaanpa että pakkien syynä on tuossa ollut pitkälti se, että naiset aistivat miehen valinneen kohteensa aika sattumanvaraisesti, kunhan vaan on mukiinmenevän näköinen, eikä mitään aitoa kiinnostusta juuri kyseistä naista kohtaan ole. Tuon nimittäin ihan todella pystyy aistimaan.
Mulla ei olisi edes mahdollista kerryttää tuollaista määrää pakkeja, kun kiinnostavia miehiä on koko elämän aikana osunut kohdalle vain muutama. En näe mitään järkeä lähteä yrittämään vain koska pitää saada mies, vaan pitää olla ihan oikeasti kiinnostunut juuri siitä kyseisestä miehestä. Ja siihen kiinnostuksen heräämiseen ei riitä pelkkä ulkonäkö.
Niin, aika harvoinhan tulen näin itsekin ns. juttuun sinkkunaisen kanssa, jonka kohtaa ja johon tutustuu sattumalta (eikä esimerkiksi töiden tai opiskeluprojektin tms kautta).
Olen hyvin harvoin päässyt tutustumaan ja kunnolla juttelemaan itseni ikäisen sinkkunaisen kanssa, jota en ole aiemmin kohdannut / johon en ole aiemmin tutustunut.
Muutamia kertoja näin on käynyt, esimerkiksi kotibileissä ym. Ja kiinnostusta on näiden naisten puolelta herännyt; naiset ovat vieläpä itse tämän jälkeen tehneet aloitteita.
Esimerkiksi opiskeluaikana törmäsin sattumalta baari/kahvilassa samassa seminaariryhmässä olleeseen naiseen, ja aloimme sattumalta jutella (kummallakaan ei ollut sillä hetkellä muita keskustelukumppaneita tms). Kävimme muistaakseni ihan mielenkiintoisen ja syvällisen keskustelun aiheesta, jota seminaariryhmässä oltiin sivuttu.
Tämä nainen osoitti selvästi kiinnostustaan jälkeenpäin, jopa hieman kiusallisissa tilanteissa.
Toinen tapaus: työelämässä alan seminaaripäivien jatkoilla aloin jutella itseäni noin 10 v iäkkäämmän, hyvännäköisen, lähiesimiehenä toimivan asiantuntijanaisen kanssa. Kävimme mielenkiintoisen keskustelun, jonka jälkeen lähdimme jatkojen jatkoille muutaman muun naisen kanssa baariin. Muiden tehdessä lähtöä tämä aikaisempi juttukumppani pyysi aivan suoraan minua seurakseen hotellihuoneeseensa. Kieltäydyin kohteliaasti.
Muutamia muitakin vastaavia tapauksia on kyllä tullut vastaan.
Kyllä ujona, epäsosiaalisena ja naisten parissa menestymättömänä miehenä on selvää, että naisten kiinnostus herää useinkin, jos ensi kohtaamisella on mahdollisuus SEKÄ tutustua positiivisissa merkeissä ETTÄ käydä järkevä, tasapuolinen ja molempia kiinnostava keskustelu.
Tällaisia otollisia tilanteita tässä sarvikuonojen maassa tulee tosin melko harvoin vastaan.
Keräilin eniten esille tulleita syitä miksei ei lähestytä:
- Ujous
- Nolottaa jos saa pakit
- Pakit ei tunnu kivoilta
- Metoo
- Femismi
Huhhuh mitä vässykkäpuhetta. Jos joku oikeasti haluaisi parisuhteen niin ei sitä yrittämistä tuollaiset syyt estäisi. Taitaa olla taustalla joko jokin sosiaalisen tilanteen pelko / sairaus tai oikeasti ei vain halua edes yrittää saada suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä anna tämä keskustelu mairittelevaa kuvaa suomalaisista miehistä. Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja miehistykää.
Ja sitten reippaalla toiminnalla saa palkinnoksi suomalaisen naisen.
Montako virhettä löydät edellisestä lauseesta?
Te naiset kun kannatatte tätä huuhaa-suostumuslakia niin ettepä huomanneet samalla että vastuu aloitteistakin on nyt teillä.
Koittakaa nyt kestää tekojenne seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Keräilin eniten esille tulleita syitä miksei ei lähestytä:
- Ujous
- Nolottaa jos saa pakit
- Pakit ei tunnu kivoilta
- Metoo
- Femismi
Huhhuh mitä vässykkäpuhetta. Jos joku oikeasti haluaisi parisuhteen niin ei sitä yrittämistä tuollaiset syyt estäisi. Taitaa olla taustalla joko jokin sosiaalisen tilanteen pelko / sairaus tai oikeasti ei vain halua edes yrittää saada suhdetta.
Sitten sinun varmaan kannattaa tyytyä niihin miehiin, jotka tekevät sinulle aloitteita. Ja jos niitä ei ole, niin sun on pysyttävä sinkkuna. Näin "vässykkämiehen" näkökulmasta melko luotaantyöntävä asenne, jonka voit lisätä yhdeksi syyksi listaan.
Tekeekö miehet jatkuvasti aloitteita? Tämä keskustelu kun pyörii sen ympärillä ettei niitä tehtäisi. Älkää jooko ainakaan noita seksuaalissävytteisiä tuntemattomille millään jatkuvalla syötöillä tehkö, jooko.