Lastenvihaaja naapurissa
Naapuriimme muutti nuori mies jonkin aikaa sitten joka onnistui jotenkin herättämään pienen poikamme mielenkiinnon. Poika on yrittänyt mennä juttelemaan hänelle kun nähnyt pihalla ja kysynyt voisiko tulla pelaamaan hänen kanssaan (näki jonkun peli konsolin muuton yhteydessä), mutta naapuri ei joko kiinnitä huomiota tai käskee lapsemme poistua pihaltaan.
Lapsemme on tottunut saamaan paljon huomiota ja nyt hän on aivan murtunut kun naapuri tuntuukin vihaavan häntä, poika teki jopa pieniä kepposia saadakseen huomiota mutta mies oli kuulemma huutanut hänelle!!! Miten tuohon pitäisi suhtautua, ilmoitusta hänen vuokranantajalleen ettei tuollainen tyyppi sovi lapsiperheen naapuriksi vai mitä?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:16"]jos naapuri ei halua olla lapsesi kanssa tekemisissä, miksi päästät lapsen sitten naapurin pihalle? en minäkään joka lapsia rakastan jaksa jokaista kakaraa. ja mistä tiedät mitä vaikeutta naapurilla on ollut, esim. menettänyt jollain tapaa oman lapsensa ja siitä katkeroitunut. tai sitten ei osaa suhtautua lapsiin.
[/quote]
Enhän minä häntä voi joka sekunti vahtia kun ulkona on! Pihojen välissä vain tuollainen pieni aidanpätkä jonka voi kiertää vaivattomasti.
T.ap
[/quote]
Eli et osaa edes senvertaa pitää lastasi kurissa, että opettaisit pysymään omassa pihassa varsinkin kun olet niin helvetin huono äiti ja jätät lapsesi vahtimatta pihaan?
Provo vai idiootti?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:16"]jos naapuri ei halua olla lapsesi kanssa tekemisissä, miksi päästät lapsen sitten naapurin pihalle? en minäkään joka lapsia rakastan jaksa jokaista kakaraa. ja mistä tiedät mitä vaikeutta naapurilla on ollut, esim. menettänyt jollain tapaa oman lapsensa ja siitä katkeroitunut. tai sitten ei osaa suhtautua lapsiin.
[/quote]
Enhän minä häntä voi joka sekunti vahtia kun ulkona on! Pihojen välissä vain tuollainen pieni aidanpätkä jonka voi kiertää vaivattomasti.
T.ap
[/quote]
Eli et osaa edes senvertaa pitää lastasi kurissa, että opettaisit pysymään omassa pihassa varsinkin kun olet niin helvetin huono äiti ja jätät lapsesi vahtimatta pihaan?
Provo vai idiootti?
[/quote]
Osaan kyllä pitää lastani kurissa mutta tietäähän sen että tuppaavat puuhaamaan omiaan. Talutushihnassako sitä pitäisi omassa pihassa pitää.
T.ap
Miksi naapurin pitäisi tykätä lapsestasi? Mä inhoan lapsia ja mun pihalle ei kakarat tule. Jos erehtyvät, käsken suksia vittuun.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:37"]
Osaan kyllä pitää lastani kurissa mutta tietäähän sen että tuppaavat puuhaamaan omiaan. Talutushihnassako sitä pitäisi omassa pihassa pitää.
T.ap
[/quote]
Jos ei sanomalla ymmärrä pysyä pihassa niin kyllä. Itsehän olin lapsena melkoisen vilkas ja niinpä pääsin tivoliin, talutushihnassa. :D
Teillä ei varmaan lähistöllä ole järveä, jokea tms.?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:22"]
[/quote]
T.ap
[/quote]
Provo vai idiootti?
[/quote]
T.ap
[/quote]
Kerran noin välinpitämättömästi suhtaudut lapsesi vahtimiseen ja turvallisuuteen niin toivottavasti lapsesi karkaa joku päivä pihasta, juoksee auton alle ja kuolee tai vammautuu vakavasti. Voitpahan sitten miettiä olisiko sittenkin kannattanut vahtia lasta siellä pihalla.
Siis miten ilkeä naapuri! Kyllä meidän ihana 60-kiloinen koiranluttanakin varmaan sais tulla teidän pihaan leikkimään? Kun enhän mä nyt sitä voi koko ajan vahtia, ja muutenkin, se on niin söpö! Nykyinen naapuri, järkky koiravihaaja, HUUTAA meidän Sohville jos näkee sen pihassaan. :( Koira raukka on jopa yrittänyt pikku kepposilla saada naapurin huomiota, mutta tämä psykopaatti vaan raivoaa...
Voiko miehetkin olla lastenvihaajia`?
Tämä oli hauskin vitsi pitkästä aikaa. Kiitos. :)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:37"]
[/quote]
T.ap
[/quote]
Provo vai idiootti?
[/quote]
T.ap
[/quote]
Kerran noin välinpitämättömästi suhtaudut lapsesi vahtimiseen ja turvallisuuteen niin toivottavasti lapsesi karkaa joku päivä pihasta, juoksee auton alle ja kuolee tai vammautuu vakavasti. Voitpahan sitten miettiä olisiko sittenkin kannattanut vahtia lasta siellä pihalla.
[/quote]
Tämä on todella törkeää! MITEN VOIT TOIVOA LAPSEN KUOLEMAA?? ONKO SINULLA PÄÄSSÄ VIKAA????
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:38"]Miksi naapurin pitäisi tykätä lapsestasi? Mä inhoan lapsia ja mun pihalle ei kakarat tule. Jos erehtyvät, käsken suksia vittuun.
[/quote]
Jos inhoat lapsia niin onkohan tämä oikea sivusto sinulle?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:46"]Siis miten ilkeä naapuri! Kyllä meidän ihana 60-kiloinen koiranluttanakin varmaan sais tulla teidän pihaan leikkimään? Kun enhän mä nyt sitä voi koko ajan vahtia, ja muutenkin, se on niin söpö! Nykyinen naapuri, järkky koiravihaaja, HUUTAA meidän Sohville jos näkee sen pihassaan. :( Koira raukka on jopa yrittänyt pikku kepposilla saada naapurin huomiota, mutta tämä psykopaatti vaan raivoaa...
[/quote]
eihän teidän koira sentään ole uhkaavasti katsellut naapurin pihalle päin? ;-)
Vai että ihan isännöitsijälle ilmoitus sopimattomasta naapurista :D provot eikun vaan huononee.. Onko se sama naapuri jonka koira katselee teidän pihalle?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 17:17"]Vai että ihan isännöitsijälle ilmoitus sopimattomasta naapurista :D provot eikun vaan huononee.. Onko se sama naapuri jonka koira katselee teidän pihalle?
[/quote]
En tiedä kenestä puhut, mutta kyllä minun mielestäni vähän voisi katsia minkälaiata porukkaa lapsiperhealueelle otetaan asumaan! Mitä itse tykkäisit jos viereesi majoittuisi vaikka huumehörhöjä?
T.ap
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 17:17"]Vai että ihan isännöitsijälle ilmoitus sopimattomasta naapurista :D provot eikun vaan huononee.. Onko se sama naapuri jonka koira katselee teidän pihalle?
[/quote]
En tiedä kenestä puhut, mutta kyllä minun mielestäni vähän voisi katsia minkälaiata porukkaa lapsiperhealueelle otetaan asumaan! Mitä itse tykkäisit jos viereesi majoittuisi vaikka huumehörhöjä?
T.ap
[/quote]
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että vähän voisi katsoa millaista porukkaa siellä lapsiperhealueella asuu. Ihan ensimmäisenä sieltä pitäisi poistaa AP:n kaltaiset mielisairaat ja lähettää ne johonkin missä eivät ole kiusaamassa muita ihmisiä.
[/quote]
T.ap
[/quote]
Mikähän siitä alueesta tekee "lapsiperhealueen"?
Opetapa poikasi käyttäytymään ja olemaan häiritsemättä muita aikuisia.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 17:41"]
[/quote]
T.ap
[/quote]
[/quote]
Ei tule tuolta äidiltä onnistumaan lapsensa opettaminen tuossakaan asiassa joten toivottavasti lapselta löytyy vastuuntuntoinen isä joka saa huoltajuuden ja AP päätyy johonki hoitoon.
Tää yrittää olla ironinen provo...
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 17:33"]
[/quote]
T.ap
[/quote]
[/quote]
Se että täällä asuu pari lapsiperhettä, tuo saakelin hampuusi on ainoa yksinasuva täällä. Ja erakkoko pitäisi pojasta opettaa, samanlaisia mököttäjiä on jo Suomi täynnä jotka eivät uskalla muille puhua ja pojastani en sellaista halua!
T.ap
oletko lasta edes kieltänyt menemästä naapuriin?