Millaiselle naiselle sinun miehesi olisi täysin väärä kumppani?
Omalla kohdalla:
- uskovaiselle
- naiselle jolle kaikki "naismaiset" piirteet miehessä olisi iljettäviä ja ihan homoja
- aseksuaalille
- naiselle jonka mielestä miehen on oltava perheen pää
- naiselle joka unelmoi omakotitalosta
Itselleni hän on kyllä ihan paras...:)
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 22:32"]
-ateisti
-ei arvosta lasten kanssa olemista ja kasvatustyötä
-asunut vain yhdessä maassa
-tupakoitsija
-white trash
-ei koulutusta tai paloa opiskeluun
-kilpailuhenkinen suhteessa puolisoon
-levoton ja aina menossa
-elää vain hetkessä, ei pitkän tähtäimen tavoitteita
-ei halua lapsia
-epäkypsä perhe-elämään
-pahantahtoinen tai kova luonteeltaan
-kyttää muiden ihmisten elämää ja juoruilee
-haluton kehittämään itseään
Tässä nyt muutamia. Millainen mies sitten on kyseessä: hyvin älykäs, oikeudenmukainen, uskoo Jumalaan, velvollisuudentuntoinen vastuunkantaja; sitoutunut täysillä perhe-elämään, tekee kaikkensa perheen hyvinvoinnin eteen; korkeasti koulutettu, aluejohtajana kahdessa eri maanosassa; epäitsekäs, aina valppaana auttamaan, huomaamaan avuntarpeen, laittaa jokaisesta palkastaan suoraan 15 % hyväntekeväisyyteen kaikessa hiljaisuudessa; työssä pokerinaama, kotona näyttää tunteensa ja itkee esim. kaltoinkohdeltuja lapsia; konservatiivinen ja pukeutuu klassisesti, yleensä ostaa vaatteensa tietystä paikasta ulkomailla; hyvä sosiaalinen silmä ja hyvä huumorintaju, saa ihmiset rentoutumaan ja hymyilemään; hulluna tieteeseen ja teknologiaan, nauttii omista projekteista kotona (kirjoittaa parhaillaan science fiction-kirjaa); taiteellisesti lahjakas.
Ihana mies on :)
[/quote]
Älykäs ja uskoo satuolentoihin. Saanen nauraa XD
Meillä näin:
- haluaa asua vain kerrostalossa, ei arvosta omakotiasumista
- haluaa jatkuvasti meikata ja puunata ja laittautua (miehellä menisi hermo)
- ei kykenisi itse viemään autoaan esim. katsastukseen
- ei arvostaisi miestä toisena kasvattajana/päätäntävaltaisena lasten asioista
- olisi uskovainen (mies ateisti)
- ei "antaisi" miehen katsoa urheilua
- ei haluaisi matkustella
- haluaisi olla jatkuvasti vapaa-ajalla jossain menossa eikä viihdy kotosalla
Siinä jotain mieleen tulleita.
Mun mies tähtää omakotitaloon, viihtyy kotiympyröissä eikä tykkää hirveästi kyläillä tai käydä iltaa istumassa, mutta tykkää matkustelusta. Touhuaa paljon lasten kanssa ja on aktiivinen isä, ei jaksa odotella, että nainen meikkaisi tms. ennen lähtöä (hyvä siis ettei minua meikkaaminen kiinnosta, mies ei huomaa edes jos käyn kampaajalla, joten käynkin itseäni enkä häntä varten), on ateisti, muistaa hyvin historiallisia/yhteiskunnallisia asioita ja on niistä kiinnostunut (itse olen uuno tolla saralla). Tietyissä asioissa on konservatiivinen esim. vaimolle miehen nimi tai vaimo ompelee napit ja mies hakkaa polttopuut, mutta tietyissä asioissa molemmat hoitaa kuten katsastukset, pihatyöt, ruuanlaitto, siivous jne.
Koiranaiselle
Velalle
Justiinalle
Liikuntaa ja terveellistä ruokaa vieroksuvalle
Materialistille
Rahaa ja statusta arvostavalle
Kylmäsydämiselle
Joka viikonloppu ryyppäävälle ja bailaavalle, etenkin lähiöbaarissa viihtyvälle
Tyhmälle ja pinnalliselle jonka kanssa ei voi keskustella syvällisesti ja syvällisistä asioista
Epänaisellisesti pukeutuvalle, lyhyttukkaiselle, peputtomalle, tissittömälle, liian laihalle, liian lihavalle, tummatukkaiselle
Nyt kun luin listaa läpi niin tajusin kelle mieheni ei sopisi: av-mamman prototyypille! Kananperseinen, verkkarihousuinen lähiöbaarin siiderivalas joka arvostaa rahaa ja statusta ja kylmäsydämisesti haukkuu täällä tuntemattomia ihmisiä ( keskustelijoita ja bloggareita) ja on vähän yksinkertainen :D
Uskovainen, hiljainen, avuton, huono itsetunto.
Mies on sanonut että arvostaa mussa omatoimisuutta. Jos en tiedä miten joku asia tehdään, otan selvää. Sillä palaa helposti päreet prinsessojen kanssa. Semmoset jotka nyhvää emmätiiä miten tää toimii, tee sä
Sellainen jotenkin halveksivasti miehiin suhtautuva nainen joka pitäisi sitä oikeutettuna koska hyväksyy itse miesten halveksivan suhtautumisen naisiin. Minun mieheni on hyvin aidosti naista arvostava mutta vastineeksi edellyttää myös minulta paljon arvostusta.
Ymmärrän nykyään kenelle sopisi parhaiten
Sellaiselle, jolla ei ole lehmän hermoja ja halua sovitella ja lepytellä miestä.
Mun mies ei sopisi
-pinnalliselle
-rahan ahneelle
-bilettäjälle
-velalle
-eläinten inhoajalle
-takertujalle
-epäpoliittiselle
-sellaiselle joka ei seuraa uutisia ja muutenkin maailman menoa
-stadilaiselle
Ulkonäkökeskeiselle, materialistiselle, tyhmälle ja jatkuvasti bilettävälle, laiskalle ja petolliselle blondille, joka jahkailee eikä osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä. Noin niinkuin kiteytettynä =)
Kanamaiselle ylityylikkäälle nirppanokalle. Siis noiden kaikkien kolmen yhdistelmälle, en tarkoita että tyylikäs on sama kanamainen, mutta kanamainen voi olla tyylikäs. Ylityylikäs: voimakas meikki, korkokengät, voimakasta hajuvettä ja turkki.
Ei sopisi sellaiselle naiselle, jota ärsyttää mies, joka harrastaa tietokoneella pelaamista. Ei sopisi myöskään naiselle, joka haluaisi kätevää talonrakentajaa tai -remontoijaa. Myöskään kovin huonosti koulutetulle tai ainakaan sivistymättömälle naiselle tai sellaiselle jota ei kiinnosta maailman asiat ei sopisi.
-Nainen joka ei halua omakotitaloon.
-Nainen joka ei tykkää eläimistä
-Ei myöskään saa olla "hienohelma".
Mieheni ei sopisi liikuntaan kielteisesti suhtautuvalle tai riipuvaiselle.
tupakoijalle, alkoholia juovalle, lapsia vihaavalle, hölmölle, kouluttamattomalle, raha-asioissa löysälle.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 15:07"]
-Epätasa-arvoiselle, perinteistä perhemallia kannattavalle naiselle
-Sellaiselle, joka haluaa pitää kaikki hoitovapaat itse
-Omakotitalosta haaveilevalle
-Sellaiselle, jonka mielestä miehen pitää osata rakentaa talo tai ainakin korjata sitä
-Lemmikinomistajalle (mies pitää eläimistä, mutta ei halua niitä itse)
-Sellaiselle, joka ei ole lainkaan kiinnostunut kulttuurista tai taiteesta
-Paljon hellyyttä ja tunteiden osoituksia kaipaavalle
[/quote]
Säälittävää!
Naiselle joka kuvittelee miellyttävänsä miestänsä sillä ettei ole uimarannalla yläosattomissa.
Mieheni olisi täysin väärä kumppani:
- feministille
- nalkuttajalle
- komentelijalle
- aivottomalle kanalle
- tupakoitsijalle
- tuhlarille
- pinnalliselle materialistille
- himouskovaiselle
- saamattoman laiskalle
Onneksi se on saanut minut! :)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 15:03"]
Ex-vaimolleen.
[/quote]
Oltekohan kenties hieman epävarma? Kai se mies on aikoinaan pitänyt ex-vaimoaan oikein sopivana kumppanina, jos on naimisiin asti päätynyt ;)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 15:03"]
Ex-vaimolleen.
[/quote]
Oltekohan kenties hieman epävarma? Kai se mies on aikoinaan pitänyt ex-vaimoaan oikein sopivana kumppanina, jos on naimisiin asti päätynyt ;)
[/quote]
Ei välttämättä. Jos mies ei osannut tehdä itsenäisiä päätöksiä, vaan teki niin kuin "kuuluu" tehdä.