Hain lapset päiväkodista ja kävin samalla viinakaupassa!
Nyt tämä mamma aikoo ottaa päiväkännit. Sen verran ollut tässä joulustressiä, että pitää nollata tilanne. Muutama terävä glögi alkuun ja siitä se lähtee, kippis ja kulaus!
Kommentit (13)
Seitinohut iltapäiväkänni ennen miehen töistätuloa on POP. Päivälliseksi jotain voimakasaromiata niin avot!
Spinningiin ei muuten kannata mennä hönössä, meinas viime viikolla leikata sydän kiinni :)
Kai joku muukin aikuinen on kotona kuin vain sinä? Jos niin, pidä hauskaa! Jollei niin järki käteen, varsinkin jos muksut ovat kanssasi, ilman ketään muuta.
Ja lapset katselevat pitkin iltaa viinipöhnäistä äitiä. Ai kun kivaa! Ja huomenna kertovat tarhassa, että äiti joi eilen aikuisten mehua ja sitten se nukahti sohvalle. Me yritettiin tehdä itse iltapalaa.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:15"]
Ja lapset katselevat pitkin iltaa viinipöhnäistä äitiä. Ai kun kivaa! Ja huomenna kertovat tarhassa, että äiti joi eilen aikuisten mehua ja sitten se nukahti sohvalle. Me yritettiin tehdä itse iltapalaa.
[/quote]
En minä välttämättä lapsia edes vie huomenaamulla päiväkotiin, koska en todennäköisesti ole aamulla ajokunnossa.
ap.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 15:47"]
Miksi puolustelet juomistasi jollakin "joulustressillä"? Etkö voisi vain sanoa, että viinahammasta kolottaa, maksa kurnii tai muuten vain kännittää?
[/quote]
kenen jalka kapsaa sen suu napsaa
http://cdn04.cdnwp.thefrisky.com/wp-content/uploads/2013/05/06/drunk-people-at-a-wedding-400x300.jpg
Porvoossa voi tehdä noinkin ja av-mammat on suikkana kritisoimassa!
Kakarat hoitoon, kun äiti juopottelee. Rääpäleitten ei tarvitse olla todistamassa oman äitinsä alennustilaa.
(vanha alkup. viesti, mutta aihe on aina ajankohtainen)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 14:28"]
Kai joku muukin aikuinen on kotona kuin vain sinä? Jos niin, pidä hauskaa! Jollei niin järki käteen, varsinkin jos muksut ovat kanssasi, ilman ketään muuta.
[/quote]
Ei ole ketään muuta kotona kuin minä :)
t. ap
kippis! ota mun puolesta myös kun itse harmi en voi ;)
Miksi puolustelet juomistasi jollakin "joulustressillä"? Etkö voisi vain sanoa, että viinahammasta kolottaa, maksa kurnii tai muuten vain kännittää?
Skål!