Ootan jo innolla elokuuta, kun pääsen silloin opiskelijaetujen piiriin!
Voin käydä uimahallissa ja kuntosalilla edullisesti, syömässä koululla puoli-ilmaiseksi ja matkaliputkin on kohtuuhintaisia. Työttömänä ei alennuksia juuri heru.
Kommentit (14)
Ei se opiskelijalounas mikään kovin edullinen ole. Sillä rahalla tekee monen päivän ruoat kotona.
Onnittelut! VR:llä ja matkahuollolla alennukset on nykyään tosi huonoja, toista se oli vielä 10 vuotta sitten. Ruoka on halpaa ja hyvää, kannattaa syödä vatsa täyteen siellä, kotona jotain näkkäriä vaan, niin säästää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se opiskelijalounas mikään kovin edullinen ole. Sillä rahalla tekee monen päivän ruoat kotona.
Normilounas on 15-16€, Kelatuettu opiskelijalounas 3,10€. ”Ei ole kovin edullinen” 😆
Säästyy kokkaamiselta ja energiaa jää opintoihin
Vierailija kirjoitti:
3 erolla ei kovin montaa ateriaa+salaattia+leipää+juomaa tee
Mukava nosta lainaa, kun opibtorahalla ja asumislisällä ei elä.
Oon itse roikkunut opiskelijana työssäkäyvänä, tulis bussiliput ym. liian kalliiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Oon itse roikkunut opiskelijana työssäkäyvänä, tulis bussiliput ym. liian kalliiksi :D
Aloittaa vaan jotkut verkko- tai monimuoto-opinnot, niin pääsee etujen piiriin.
Opiskelijaedut kannattaa yhdistää työntekoon. Saa edes vähän takaisin maksamistaan veroista.
En koskaan ajatellut tuollaista. Keskityin opiskeluun. Matkaliput toki halpoja.
Musiikkitalossa monessa konsertissa opiskelijahinta, samoin joissain laskettelukeskuksissa ja museoissa.
Minä odotan myös. Olen nimittäin ollut ilman rahaa toukokuun lopusta lähtien, kun ylioppilaat eivät saa yleistukea. Elokuussa saan opiskelijalounasta ja syyskuussa vihdoin rahaa. Ja opintolainaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kotiruoat sä teet kolmella eurolla moneksi päiväksi sisältäen pääruoan, salaattipöydän, leivät, juomat (kotikalja, maito, piimä, mehu)
Jee