Ero hyvästä suhteesta
Kannattaako ero ns. hyvästä suhteesta? Plussat ja miinukset?
Ottaa päähän miehen suhtautuminen tiettyihin asioihin, tasaisin väliajoin päästää suustaan sammakoita esim. Lapsille,mitkä ei mahdu omaan arvomaailmaan.
Meillä viljellään aika paljon huumoria ja välillä se on myös melko mustaa. Tänään sitten tyttö 11v heitti huumorilla en enää muista mihin että pikkusisko pitää myydä. Mies veti tästä hirveet raivarit eikä ymmärrä vaikka sanoin hänen itse heittävän aika ajoin samanlaista kommenttia. Lapsen kommentti oli hänen mielestään törkeä jne. eikä kuulema itse ole sanonut mitään yhtä törkeää. Koitin puolustaa lasta niin sanoi vaan että kyllä sen pitää ymmärtää että tuollaiset kommentit on törkeitä.
Ärsyttää sekin että aina kun ite tekee tai sanoo jotain typerää ei ymmärrä sitä vaan alkaa heti puolustella ja sanoo että syy on minun kun käyttäydyin tietyllä tavalla.
On monta muutakin asiaa mutta en nyt niitä jaksa tähän luetella ja jotenkin vaan käytös on tosi lapsellista nykyään enemmän kuin ennen.
Kommentit (4)
Mun mielestä suhteessa ei ole vikaa, rakastan miestä, meillä on mukavaa yhdessä ja mies hoitaa pyytämättä kotia ja lapsia.Hänen Arvomaailma on vaan muuttunut viimeisen vuoden aikana enkä tiedä pystynkö hyväksymään sitä. On tullut enemmän itsekkääksi, antaa minun kyllä tehdä omia juttuja ja vahtii lapsia mutta esim raha on ikuinen tappelun aihe. Muistaa aina muistuttaa kuinka maksaa sähkö ja vesimaksun yksin. No tienaa myös kolme kertaa enemmän kuin minä ja itse ostan lapsille kaiken tarvittavan + perheen molemmat autot on minun ostamiani ja maksan niiden kulut. Viime vuonna maksoin myös koko perheen kahdeksi viikoksi thaimaaseen.
No mitä jos laaditte budjetin excelliin ja sit vaan jaatte sen fiksusti et kumpi maksaa mitäkin. Tai perustatte taloustilin mihin laitatte joko tasasumman tai prosenttiosuuden tuloista. Ei tollasista kandei kinata vaan ratkaista ne.
Onko sulla halu erota mutta ei oikein sosiaalisesti hyväksyttävää syytä siihen?
No ei ole hyvä suhde jos siitä tulee epämäräisen huono olo.