Meneekö teidän miehet...
Nukkumaan kesken riidan ja olettaa, että aamulla kaikki hyvin? p e r k e l e.
Kommentit (10)
En tiedä, koska emme ole kymmenen vuoden aikana kokeneet koskaan tarpeelliseksi riidellä. Kunnioitamme toisiamme niin paljon, että haluamme selvittää asiat puhumalla, ei huutamalla.
Voisin mennä, mutta tänään ei riidelty ja muija meni jo nukkumaan. Mene herättämään se mies ja kerro mitä jäi vielä sanomatta
haha toisaalta on masentavaa, että jotku ei riitele ollenkaan ja toisaalta tuntuu siltä kun olis huono ihminen kun noin ajattelee, tai sitten tuntuu että onko sitä nyt itse huonossa parisuhteessa kun riitelee kovaa ja korkealta.
Jos menen hänet nyt herättämään ni sieltä tulee vaan kolme kirosanaa tai sitten esittää nukkuvaa..
on kyllä raskasta yrittää saada itse unta kun harmittaa ja kiukuttaa!
Jos olet väärässä, mene itsekin nukkumaan ja ukkosi kylkeen kiinni. Jos olet oikeassa, herätä se ja kerro mikä jäi sanomatta.
....aina on toivoa,saada seksiä....
hän sanoi taas rumasti ja sanoin etten jaksa aina tulla torjutuksi ja sitten sanoi että no etsi uus mies kun mikään mitä hän tekee ei miellytä. sitten kävin päästämässä koiran sisälle ja kun tulen takasin hän koisii täällä ja yritib kyllä mennä kylkeen mutta ei tapahtu minkään näköstä liikettä tai huokausta mihinkään suuntaan
... naurettavaa molemmilta tiedetään.
haha oon näköjään kyllä väsynyt kun " sitte ja sitte kun ja sitte". Ylä-asteen esseet tulee mieleen.
haha oon näköjään kyllä väsynyt kun " sitte ja sitte kun ja sitte". Ylä-asteen esseet tulee mieleen.
Juu. Ja usein hän on oikeassa.