Jos Putin sairastuisi koronaan, olisiko Ylellä erikoislähetyksiä?
Kommentit (21)
Ei, koska Venäjällä ei ole presidentinvaaleja.
Olisi, en tiedä mikä tässä on pointti.
Usassa on vaalit, siis ihan oikeat, kuukauden päästä.
Vaikka olisi niin ei niitä kukaan katsoisi siltikään !
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi. Mutta Putin ei ikinä kertoisi koronastaan.
Näin on. Venäjältä ei kerrottaisi Putinin koronatartunnasta paitsi jos tämä olisi haudan partaalla ja pitäisi miettiä hänelle seuraajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Venäjälläkin vaaleja järjestetään mutta niissä ei tarvitse yleensä jännittää kuka ne voittaa.
Oudoin tulkinta tasa-arvosta jonka olen nähnyt. Trumpin ja Putinin välilläkö sen pitäisi olla? Kumpi tekee enemmän kotitöitä, kumpi tienaa tunnissa enemmän?
Putin on kovassa kunnossa, ei mikään heiveröinen läskiperse kuten Trump
Vierailija kirjoitti:
Onhan voinut sairastaakin, mutta siitä ei huudella.
Vaaliviranomainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Venäjälläkin vaaleja järjestetään mutta niissä ei tarvitse yleensä jännittää kuka ne voittaa.
Jännitys taitaa liittyä siihen, moniko ehdokas selviää hengissä vaaleihin asti. Tavallaan jännittävämpää niin.
Putin on supermies ja supermiehet eivät sairasta koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Oudoin tulkinta tasa-arvosta jonka olen nähnyt. Trumpin ja Putinin välilläkö sen pitäisi olla? Kumpi tekee enemmän kotitöitä, kumpi tienaa tunnissa enemmän?
Veikkaan että Putin tekee isompaa tiliä Venäjällä eli tienaa tunnissa enemmän. Molemmat tekevät yhtä vähän kotitöitä ja ovat delegoineet nuo työt maksetulle henkilökunnalle.
C- vitamiinia ja valkosipulia iltateehen.
Eikös putin ole jo sairastanut koronan? Tai ehkä minä käsitin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi, en tiedä mikä tässä on pointti.
Se että Suomi on usa:n osavaltio.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, Suomessahan on pitänyt nimenomaan olla ihan 100% tasapuolinen Usan ja Venäjän välillä. Jos uutisissa sanottiin USA, piti sen jälkeen sanoa Neuvostoliitto ainakin yhtä monta kertaa ellei enemmänkin. Jos oli pakko uutisoida Neuvostoliitossa tapahtuneesta onnettomuudesta, piti uutisoida kuinka Usassa niitä onnettomuuksia vasta sattuukin.
Vierailija kirjoitti:
Putin on supermies ja supermiehet eivät sairasta koronaa.
Ai tämäkö: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/043/357/a93.jpg
Putler on murhaajapelle, ei mikään valtio pitä putleria arvokkaana.