Mitä ihmettä vanhemmille (n.55-60v) joululahjaksi?
Eivät arvosta lippuja mihinkään tapahtumiin. Eivät halua tavaraa, eivät vaatetta. Eivät arvosta edes hyvää ruokaa! Kirjat olen ostanut viime vuonna, eivät ole niitä edes lukeneet! Hankalia tapauksia toden totta! Mitä ihmettä tälläisille ihmisille?? Vai viedäkö vain hyvää jouluruokaa mennessään?
Kommentit (16)
Viet joulukukan ja jonkun hyvän viinin joulupöytään. Tai jos eivät juo niin hyvää suklaata tms.
Katsele "sillä silmällä" heidän kotiaan; eikö jotkut tavarat voisi vaihtaa uusiin. Esim. kylpypyyhkeet, laudeliinat, pannulaput jne.. Vai eivätkö he kuitenkaan raaskisi heittää virttyneitä pois? Sitten vaan jotakin hyvää syötävää, juotavaa, kukkia.
Mulla olisi idea... Vie sellainen kuori jossa on esim 5 Veikkaus arpaa, joku kiva suklaa ja Joulukukka
Ei vie mitään jos ei arvosteta. Yleensä tuon ikäisillä on jo liikaakin tavaraa.
vie juustotarjotin siis juustojen kera
Osta molemmille lahjakortit hierojalle, tai äidillesi vaikka lahjakortti jalka-tai kasvohoitoon! Luulisi niiden kelpaavan.
Ja on sitten vielä sellainen tyyppi että sanoo ettei saa tuoda lahjaa. Kuitenkin on olo että pettyy, jos ei tuo....uskaltaisinko olla viemättä _yhtään_mitään_?
onko pakko aina joka paikkaan tunkea kaikille niitä lahjoja ja stressata jokaista asiaa niin valtavasti?! Me emme vie vanhemmille mitään sen kummempaa kuin jotain itse leipomaa joulujuttua. Ja koskaan eivät ole huonoa tykänneet. Emmekä heiltäkään saa mitään suurempaa, maksimissaan 10-20€ pienen muistamisen.
Lahjokortti johonkin hemmotteluun on hyvä lahja: osta äidillesi vaikka kampaajalle sellainen lahjakortti, jolla saa hiusten syvähoidon, itse kävin kerastase-hoidossa kampaajalla, ja se päänhieronta oli ihana, ja hiukset tuntuivat hyviltä pitkään. Maksoi jotain 30e. Isälle sitten vaikka lahjakortti hierojalle.
Tabletti, uusi TV (tai kakkos TV toiseen huoneeseen), lomamatka, risteily tai kylpyläloma.
Minä annan lahjaksi kosmetiikkaa, myös isälleni.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/50149838/
Yksinkertainen, mutta paras esspressokeitin ja hieno kahvi mukaan.
Onko piha? Puutarhaliike lahjakortti? Tai sitten kukka ja suklaarasia eli vaikeiden tyyppien perussetti...
Polttavatko kynttilöitä, jos viet sellaisen? Tai sitten anna lahjaksi joku simppeli valokuva-albumi, jossa on muutama teetetty valokuva perheenjäsenistä.
Lahjakortti kylpylään? Esim. Haikon Kartano tai Naantalin kylpylä.
Jos eivät mitään arvosta eikä mikään kiinnosta, niin turha nähdä moisten eteen vaivaa. Laita konvehtirasia kauniiseen pakettiin/ osta muutama Ässäarpa/ osta jotain mikä tulee varmasti käyttöön (villasukat/tumput tmv.)