Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät vietä joulua?

Vierailija
15.12.2013 |

Ihmetelläänkö teidän valintaanne joskus? Mitä teette joulun yli?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan buddhalaisia ja silti vietetään joulua. Toisaalta ei buddhalaisuudessa ole jumalia, ihan vaan tavallisia kuolevia, niin oli Buddhakin. Me ollaan ateisteja.

Vierailija
42/46 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutut on hinduja ja ne veittää joulua. Kerran kysyin niiltä asiasta ja ne sanoi, että heille kelpaa kaikki juhlat, ei halua lokeroitua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämähän meni taas uskontoväännöksi. Yritin vain kysellä muita, jotka eivät vietä joulua, mutta ei tainnut onnistaa.

ap

Vierailija
44/46 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali vapaapäivä :)

Vierailija
45/46 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri vietä joulua niinä vuosina, kun jälkikasvu on isällään. Nautin rauhasta ja vapaapäivistä, ja kohteliaisuussyistä muistan joulutervehdyksellä heitä, joita muistettava on (mielestäni). Lapsille lahjoja. Itse otan ihan iisisti. Joululla ei ole minulle juuri minkäänlaista omaa merkitystä, enemmän tykkään juhlia uutta vuotta.

Vierailija
46/46 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viettänyt joulua aikoihin. Olen ateisti. On se alunperin uskonnollinen juhla tai ei, silti minua siihen tupattu uskonnollisuus ärsyttää, esim. uskonnolliset joululaulut ja tv-ohjelmat.

Lapseni ovat tuolloin isällänsä. Ostan kyllä lapsille lahjat, koska he haluavat viettää perinteisen joulun.

Kaikki ovat tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi