Muita, jotka eivät vietä joulua?
Ihmetelläänkö teidän valintaanne joskus? Mitä teette joulun yli?
Kommentit (46)
Mun tutut on hinduja ja ne veittää joulua. Kerran kysyin niiltä asiasta ja ne sanoi, että heille kelpaa kaikki juhlat, ei halua lokeroitua.
Ja tämähän meni taas uskontoväännöksi. Yritin vain kysellä muita, jotka eivät vietä joulua, mutta ei tainnut onnistaa.
ap
En juuri vietä joulua niinä vuosina, kun jälkikasvu on isällään. Nautin rauhasta ja vapaapäivistä, ja kohteliaisuussyistä muistan joulutervehdyksellä heitä, joita muistettava on (mielestäni). Lapsille lahjoja. Itse otan ihan iisisti. Joululla ei ole minulle juuri minkäänlaista omaa merkitystä, enemmän tykkään juhlia uutta vuotta.
En ole viettänyt joulua aikoihin. Olen ateisti. On se alunperin uskonnollinen juhla tai ei, silti minua siihen tupattu uskonnollisuus ärsyttää, esim. uskonnolliset joululaulut ja tv-ohjelmat.
Lapseni ovat tuolloin isällänsä. Ostan kyllä lapsille lahjat, koska he haluavat viettää perinteisen joulun.
Kaikki ovat tyytyväisiä.
Me ollaan buddhalaisia ja silti vietetään joulua. Toisaalta ei buddhalaisuudessa ole jumalia, ihan vaan tavallisia kuolevia, niin oli Buddhakin. Me ollaan ateisteja.