Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on perjantai eli perspanopäivä.

PeOnNiinJees
02.10.2020 |

Eikö vain?
En malta odottaa kotiinpääsyä. Perjantai on ehdottomasti viikon paras päivä.
Ruoan laittoa vaimon kanssa, jne. ja loppuillasta valetaan saviruukkua oikein antaumuksella. Olen niin kiitollinen vaimolleni! Onko muillakin pariskunnilla vakiintunut kakkosella ajo päivä ?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsin pimpula, hokasin juuri, että tällä viikolla on kaksi juhlapäivää peräkkäin. Torstaina on aatto ja sitten on perjantai.

Yhtä juhlaa koko viikko. Yhdellä tyttöporukalla on se lerssilauantai.

Voiko yhteen viikkoon enempää juhlapäiviä mahtua. Välillä pitää levätä.

Vierailija
42/60 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lerssilauantai kuulostaa huipulta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nämä kaikki homofoobikot aina löytyy? Onko tosiaan niin ahdas mieli jollain, et jos muna vaimon persiiseen luiskahtaa, niin miehen kiinnostus pilluun heti lopahtaa.

Ihan kaheli ajatus sanon.

Vierailija
44/60 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi olla perjantai, pizzaperjantai.

Vierailija
45/60 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vuosi 2021 alkaa paremmin kuin perspanoperjantailla.

Vuoden alun kunniaksi, sidon vaimoni huolellisesti takamus todella pystyyn, että voin antaa hänelle tätä ihanuutta pitkään ja useamman kerran putkeen, tuottaen hänelle lukemattomia multiorgasmeja.

Toivottavasti naapurit eivät heittäydy turhan kateellisiksi, vaimoni ei näet ole kovin hiljainen sängyssä. Tarkoitus on lopettaa kuitenkin ennen klo 23:00 ja vapauttaa vaimo siteistä, paitsi jos hän vaatii lisää...

Kohta alkaa saunavuoro, siispä huolelliselle pesulle.

Hyvää uutta vuotta 2021.

Vierailija
46/60 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän vain niin ihana nainen. Kysyi vienosti jos voisimme lisätä toisen päivän keskelle viikkoa..."kakkos keskiviikon".

Arvatkaa sopiiko se minulle ;-) .

Ap

Vierailija
47/60 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa tarkistaa huomista varten, että on liukkaŕia kaapissa. Muuten joutuu vedellä kuivalla ja siitähän ei tule kuin sanomista.

Vierailija
48/60 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpälää ylös, ketkä tänään nauttii anaaliseksistä naisensa kanssa, niin ja/tai toisinpäin. Nainen nauttii miehensä patukasta kakkosessa.

Vierailija
49/60 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole. Heitän äijän pihalle jos vonkaa kakkosta.

Vierailija
50/60 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kaks kertaa ykköstä, kuin kerran kakkosta.

Vierailija
51/60 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se oli jo... Roolit oli toisin päin

Vierailija
52/60 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti pienimunasia

Vierailija
53/60 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveesti pienimunasia

Hei, unohdit vielä laittaa homokommentit jne. normaalia skeidaa.

Jospa tulisit ulos sieltä pikku kopperostasi ja antaisit kaikkien harrastaa tyylillään.

Vierailija
54/60 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on soitellut töistä pitkin päivää. Haluaa minun sitovan hänet takapuoli pystyyn sänkyyn ja ilman mitään esileikkejä runttaavan kakkoseen. On kuulemma niin märkänä ollut koko päivän pelkästään tästä fantasiasta, ettei mitään muuta odota kuin hieman kovakouraisen sitomiskäsittelyn ja säälimättömän kakkoseen ajon.

Tiedän kokemuksesta hänen pitävän tästä, mutta itse en saa siitä mitään. Hän tietää sen ja pystyy sen hyväksynään.

Ja tottakai minä hänen fantasiat toteutan useammankin kerran viikossa jos niin vihjaillaan, etenkin perjantaina, koska olen niin rakastunut häneen.

Itse olen enemmäkin sellainen romantikko.

Vierailija
55/60 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää gay palsta?

Vierailija
56/60 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveesti pienimunasia

Se on tullut jo sataan kertaan selväksi että olet kateellinen kun et itse saa hyvää seksiä.

On se kumma kun moderaattorit ei saa bannattua noita samoja juttuja jokaiseen keskusteluun spammaavia.

Vierailija
57/60 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostesuoleen työntyminen ei ole hyvää seksiä

Vierailija
58/60 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on,vaimo menossa lasten kanssa reissuun vkl ja mulla seksivkl anopin kanssa....

Vierailija
59/60 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on soitellut töistä pitkin päivää. Haluaa minun sitovan hänet takapuoli pystyyn sänkyyn ja ilman mitään esileikkejä runttaavan kakkoseen. On kuulemma niin märkänä ollut koko päivän pelkästään tästä fantasiasta, ettei mitään muuta odota kuin hieman kovakouraisen sitomiskäsittelyn ja säälimättömän kakkoseen ajon.

Tiedän kokemuksesta hänen pitävän tästä, mutta itse en saa siitä mitään. Hän tietää sen ja pystyy sen hyväksynään.

Ja tottakai minä hänen fantasiat toteutan useammankin kerran viikossa jos niin vihjaillaan, etenkin perjantaina, koska olen niin rakastunut häneen.

Itse olen enemmäkin sellainen romantikko.

Huh, olihan se taas melkoinen ilta rakkaan vaimon kanssa. En mene liuaksi yksityiskohtiin, mutta rakas vaimo lupasi vastavuoroisesti värjestää minulle tänään romanttisen kynttilä illallisen.

Näin se toimi, kun antaa niin saa.

Vierailija
60/60 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kelpaisi säännöllinen papanaluukku/pöllönsilmä-perjantai. Ei ehkä noilla nimillä kannata ehdottaa rouvalle :D Väsyttää hieman kun repeilen täällä noille keksinnöilleni. Oikeasti en saa edes seksiä kuin kerran pari kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi