voiko paskempaa joulusuklaata olla kuni after eight?
Kommentit (40)
Lähettäkää ne After Eightit ja Vihreät Kuulat minulle. Syön niitä todella mielelläni. Tosin minulle kyllä kelpaavat myös Pandan konvehdit. Sen sijaan Budabestit ja Wienernougat eivät maistu.
Budapestit oli ennen hyviä ja nyt niin kuin joku sanoikin maistuvat lähinnä rasvalta.
hah after eightit on parhaita <3 pahimpia on vihreet kuulat ja niin kamalat pandan juhlapöydän konvehdit :D
Budapestit on täyttä paskaa.
Parasta suklaata on Marabou ja Lindt.
Eihän after eightit ole mitään joulusuklaata, minttusuklaata ne on.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 14:00"]
Kyllä on pahempiakin. Esimerkiksi kaikki marsipaania sisältävät konvehdit ja liköörikonvehdit, etenkin munatotitäytteellä. Klassinen moka joulun alla, kun joku ostaa Lidlistä edullisen rasian hyvännäköisiä konvehteja... Sääli syöjää, kun erilaiset konvehdit maistuvat kaikki samalta - marsipaanilta. Onko kellekään muulle käynyt koskaan näin?
[/quote]
Voisitko kertoa millainen rasia se on? Minä rakastan marsipaania, voin tehdä hyvän teon syömällä ne pois muita kiusaamasta.
Suurin osa suklaasta on pahaa, simpukkakonvehdit vain on hyviä. Mutta minä rakastan useimpien inhoamia marmeladimakeisia!
After eight (se tumma paketti) ja budapestit ovat maidottomia. Wiener nougat on myös maidoton.
Voi tietenkin olla. Esim. valtaosa liköörikonvehdeista on minusta syömäkelvottomia.
Onhan niitä halpiskonvehteja jostain Puolasta... Kannattaa kokeilla.
Mielestäni After Eight on kyllä paljon parempaa kuin yksikään Fazerin konvehtirasian suklaista...eiköhän nämä ole niitä kuuluisia makuasioita joista ei kannata kiistellä ;)
Voi, kaikki maitosuklaakonvehdit, siis hyi helv. Miten kukaan pystyy syömään maitosuklaata oksentamatta?
Milläs te av-mammat säilytätte alhaisen BMI:n, kun tunnutte olevan melkoisia herkkupeppuja?Tehän olette joulun jälkeen satakiloisia keijukaisia!
Marsipaanista en niin perusta, mutta sain ennen niitä usein Saksasta, sillä siellä se on suuri herkku. After Eightit, Wiener nougatit ja vihreät kuulat uppoavat hyvin, onneksi vain muutama harva namu kerrallaan. Ovat niin makeita, että kurkkua kirvelee. No, joulun jälkeen ei tee vähään aikaan mieli mitään makeaa!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 14:00"]
Kyllä on pahempiakin. Esimerkiksi kaikki marsipaania sisältävät konvehdit ja liköörikonvehdit, etenkin munatotitäytteellä. Klassinen moka joulun alla, kun joku ostaa Lidlistä edullisen rasian hyvännäköisiä konvehteja... Sääli syöjää, kun erilaiset konvehdit maistuvat kaikki samalta - marsipaanilta. Onko kellekään muulle käynyt koskaan näin?
[/quote]
Oi, ootko sinä minä? Meillä on just sama maku noiden inhokkien suhteen ja minäkin oon pettynyt Lidlin suklaarasioihin! Inhokkeihini lukeutuu myös Budabest-konvehdit ja joku Fazerin rasiassa oleva, jossa on ällöttävän paksua ja pahaa räkätoffeeta sisällä. After Eightit on ihania.
Mäkään en tykkää erityisemmin Budapestistä, sitä kuitenkin joka joulu pakosta saa.
Mutta marmeladit on ihan parasta, samoin tuo AfterEight. Ja Pandan konvehdit on ne parhaat.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 17:39"]
Voi, kaikki maitosuklaakonvehdit, siis hyi helv. Miten kukaan pystyy syömään maitosuklaata oksentamatta?
[/quote]Me ollaan erilaisia :) Mä pystyn ihan hyvin. Tumma suklaa on liian kitkerän makuista mun mielestä. Paitsi se yksi Pirkan, missä on kaakaonibsejä, se on hyvää!
Tavallinen After Eight on kyllä aika karmee, mutta vielä pari vuotta sitten sai valkosuklaa-After Eightejä. Onneksi ei saa enää, ne oli ihan taivaallisia!! Tai no, olisi kyllä kiva jos niitä vielä joskus saisi =(. Oikeesti pahaa joulukonvehtia on Budapestit. En syö mitään tummaa suklaata, *oks*.
Kaikkein kauheimpia ovat tarjoustalojen 3€ kilo "ruususuklaat"
AE on kuitenkin laadukasta kamaa, jossa maku ei kaikille natsaa.
Kaikkein kauheimpia ovat tarjoustalojen 3€ kilo "ruususuklaat"
AE on kuitenkin laadukasta kamaa, jossa maku ei kaikille natsaa.
After eight on siitä hyvä, että se on ainakin aikaisemmin käynyt myös maitoallergikoille. En tiedä lukeeko niissä nykyään saattaa sisältää maitoa tms., mutta ainakin vielä pari vuotta sitten olivat hyvä lahja allergiselle sukulaiselleni.