Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko paskempaa joulusuklaata olla kuni after eight?

Vierailija
15.12.2013 |

hyi ****u

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

After eight on siitä hyvä, että se on ainakin aikaisemmin käynyt myös maitoallergikoille. En tiedä lukeeko niissä nykyään saattaa sisältää maitoa tms., mutta ainakin vielä pari vuotta sitten olivat hyvä lahja allergiselle sukulaiselleni.

Vierailija
22/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäkää ne After Eightit ja Vihreät Kuulat minulle. Syön niitä todella mielelläni. Tosin minulle kyllä kelpaavat myös Pandan konvehdit. Sen sijaan Budabestit ja Wienernougat eivät maistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapestit oli ennen hyviä ja nyt niin kuin joku sanoikin maistuvat lähinnä rasvalta.

Vierailija
24/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah after eightit on parhaita <3 pahimpia on vihreet kuulat ja niin kamalat pandan juhlapöydän konvehdit :D

Vierailija
25/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapestit on täyttä paskaa.

Parasta suklaata on Marabou ja Lindt.

Vierailija
26/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän after eightit ole mitään joulusuklaata, minttusuklaata ne on.

Vierailija
27/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 14:00"]

Kyllä on pahempiakin. Esimerkiksi kaikki marsipaania sisältävät konvehdit ja liköörikonvehdit, etenkin munatotitäytteellä. Klassinen moka joulun alla, kun joku ostaa Lidlistä edullisen rasian hyvännäköisiä konvehteja... Sääli syöjää, kun erilaiset konvehdit maistuvat kaikki samalta - marsipaanilta. Onko kellekään muulle käynyt koskaan näin?

[/quote]

Voisitko kertoa millainen rasia se on? Minä rakastan marsipaania, voin tehdä hyvän teon syömällä ne pois muita kiusaamasta.

Vierailija
28/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suklaasta on pahaa, simpukkakonvehdit vain on hyviä. Mutta minä rakastan useimpien inhoamia marmeladimakeisia! 

Vierailija
29/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

After eight (se tumma paketti) ja budapestit ovat maidottomia. Wiener nougat on myös maidoton. 

Vierailija
30/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin olla. Esim. valtaosa liköörikonvehdeista on minusta syömäkelvottomia.

Vierailija
31/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä halpiskonvehteja jostain Puolasta... Kannattaa kokeilla.

Vierailija
32/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni After Eight on kyllä paljon parempaa kuin yksikään Fazerin konvehtirasian suklaista...eiköhän nämä ole niitä kuuluisia makuasioita joista ei kannata kiistellä ;)

Vierailija
33/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kaikki maitosuklaakonvehdit, siis hyi helv. Miten kukaan pystyy syömään maitosuklaata oksentamatta?

Vierailija
34/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs te av-mammat säilytätte alhaisen BMI:n, kun tunnutte olevan melkoisia herkkupeppuja?Tehän olette joulun jälkeen satakiloisia keijukaisia!

Marsipaanista en niin perusta, mutta sain ennen niitä usein Saksasta, sillä siellä se on suuri herkku. After Eightit, Wiener nougatit ja vihreät kuulat uppoavat hyvin, onneksi vain muutama harva namu kerrallaan. Ovat niin makeita, että kurkkua kirvelee. No, joulun jälkeen ei tee vähään aikaan mieli mitään makeaa!

Vierailija
35/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 14:00"]

Kyllä on pahempiakin. Esimerkiksi kaikki marsipaania sisältävät konvehdit ja liköörikonvehdit, etenkin munatotitäytteellä. Klassinen moka joulun alla, kun joku ostaa Lidlistä edullisen rasian hyvännäköisiä konvehteja... Sääli syöjää, kun erilaiset konvehdit maistuvat kaikki samalta - marsipaanilta. Onko kellekään muulle käynyt koskaan näin?

[/quote]

Oi, ootko sinä minä?  Meillä on just sama maku noiden inhokkien suhteen ja minäkin oon pettynyt Lidlin suklaarasioihin! Inhokkeihini lukeutuu myös Budabest-konvehdit ja joku Fazerin rasiassa oleva, jossa on ällöttävän paksua ja pahaa räkätoffeeta sisällä. After Eightit on ihania.

Vierailija
36/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tykkää erityisemmin Budapestistä, sitä kuitenkin joka joulu pakosta saa.

Mutta marmeladit on ihan parasta, samoin tuo AfterEight. Ja Pandan konvehdit on ne parhaat.

Vierailija
37/40 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 17:39"]

Voi, kaikki maitosuklaakonvehdit, siis hyi helv. Miten kukaan pystyy syömään maitosuklaata oksentamatta?

[/quote]Me ollaan erilaisia :) Mä pystyn ihan hyvin. Tumma suklaa on liian kitkerän makuista mun mielestä. Paitsi se yksi Pirkan, missä on kaakaonibsejä, se on hyvää!

Vierailija
38/40 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen After Eight on kyllä aika karmee, mutta vielä pari vuotta sitten sai valkosuklaa-After Eightejä. Onneksi ei saa enää, ne oli ihan taivaallisia!! Tai no, olisi kyllä kiva jos niitä vielä joskus saisi =(. Oikeesti pahaa joulukonvehtia on Budapestit. En syö mitään tummaa suklaata, *oks*.

Vierailija
39/40 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kauheimpia ovat tarjoustalojen 3€ kilo "ruususuklaat"

AE on kuitenkin laadukasta kamaa, jossa maku ei kaikille natsaa.

Vierailija
40/40 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kauheimpia ovat tarjoustalojen 3€ kilo "ruususuklaat"

AE on kuitenkin laadukasta kamaa, jossa maku ei kaikille natsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme