Kiva tunnelmallinen kahvila Espoossa? Tai Helsingissä.
Kommentit (32)
Tamminiemessä on kivoja kahviloita.
Kiitos ehdotuksista. Taidamme päätyä Bemböleen. :)
Älkää vaan Villa Angelicaan menkö! (Tamminiemessä)
Espoossa on kaupungin kokoon nähden harmillisen vähän kivoja kahviloita. Suurin osa sijaitsee kauppakeskuksissa, joista on idyllisyys kaukana... Bemböle on paikkana viehättävä, mutta leipomukset perushuoltoasematasoa tyyliin munkkeja ja viinereitä.
Nää kerran kuussa viikonloppuiisin on ihan pellejuttuja, harrastustoimintaa muttei kahviloita.
Bastvik oli aiemmin enemmän auki, ensimmäinen kahvila minun elämässä jossa olen ovelta kääntynyt kun oli niin kallis.
Brunnsdal tosiaan viihtyisä kuppila , vaikka ruoka semmosta seiskan tasoa. Se että Brunnsdalin talo on korjattu röttelöstä ravintolaksi on kyllä melkoinen kulttuuriteko.
Nää kerran kuussa viikonloppuiisin on ihan pellejuttuja, harrastustoimintaa muttei kahviloita.
Bastvik oli aiemmin enemmän auki, ensimmäinen kahvila minun elämässä jossa olen ovelta kääntynyt kun oli niin kallis.
Brunnsdal tosiaan viihtyisä kuppila , vaikka ruoka semmosta seiskan tasoa. Se että Brunnsdalin talo on korjattu röttelöstä ravintolaksi on kyllä melkoinen kulttuuriteko.
Luukin kartanon kahvila Pohjois-Espoossa on uusittu hiljattain ja siellä on nykyään tarjolla tosi hyviä suolaisia ja makeita herkkuja kahvin kanssa.
Bemböle on ihan ok, mutta tosissaan vähän tylsiä ne tarjottavat, pullakin monesti kuivakkaa.
Harmillisen vähän kivoja kahvipaikkoja Espoossa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 23:24"]
Carusell???? Sehän on ihan jäähalli!
[/quote]
Siellä tuulee aina, kampaus on jo sekaisin ennenkuin pääsee sisään :o
Espoossa;
Kahvila Glims (täällä on aina ne samat vakionaamat)
Bembölen kahvitupa (ja täällä myös omansa, mutta tunnelmassa löytyy!)
Cafe Satakieli (paras hinta-laatusuhde, itse leivotutut tuotteet)
Tarvaspään kahvila-ravintola
Bastvik
Kesäajalle löytyisi vielä muitakin suosikkeja ranta-alueilta.
WeeGeen Sis.Deli ja cafe on tarjoilun puolesta hyvä, mutta tunnelma on kalsea ja hallimainen.
Helsingin puolelta löytyy kivoja ja tunnelmallisia kahviloita helpommin, Carusell ei kuulu tunnelmallisiin, sitä kuvaa paremmin kallis hinta - kalsea tunnelma - jonotus - töykeä henkilökunta jne. Ursula on parempi vaihtoehto, jos haluaa rannan tuntumassa kahville.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:16"]
[/quote]
Mitä vikaa siinä on, ellei ole sitten mennyt pilalle ihan hiljattain? Yksi mieheni ja minun lempipaikoista viime vuosilta-
Café Torpanranta Munkkiniemenrannassa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:16"]
[/quote]
Mitä vikaa siinä on, ellei ole sitten mennyt pilalle ihan hiljattain? Yksi mieheni ja minun lempipaikoista viime vuosilta-
[/quote]
maailman surkeinta ja epäystävällisintä palvelua
Pieni jäätelöbaari Vohveli Laaksolahdessa. Siellä on myös ihanaa lahjatavaraa. Hyviä vohveleita ja jätskiannoksia.
Cafe Carusel.