Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö miehesi tunteensa? Itkeekö hän herkästi?

Vierailija
21.07.2006 |

En ole nähnyt koskaan mieheni itkevän, en synnytyssalissa, kun meidän lapset ovat syntyneet, ei hänen isänsä hautajaisissa, en koskaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näyttää tunteensa kyllä ja purkaa erilaisia tunnetiloja kirjoittamalla runoja. Kuulemma itkee aina katsoessaan Cherbourgin sateenvarjoja. :)

Vierailija
2/9 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukana eikä nähdä kovin usein). Setänsä hautajaisissa taisi vähän itkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on kertonut itkeneensä kaksi kertaa, molemmat kerrat minun takiani! Muuten hän kyllä osoittaa tunteitaan avoimesti ja on hellä ja herkkä.

Vierailija
4/9 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

set.

Vierailija
5/9 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lla suuret riidat, jolloin jompi kumpi on melkein aloittanut pakkaamaan tavaroitaan, että toinen lähtee. Lopulta kummatkin olemme itkeneet ja vannoneet rakkauttamme ja taas elämä hymyilee...Tällaisina hetkinä hän on itkenyt aika voimakkaasti. Toisaalta outoa mieheltä, toisaalta jännää...

Vierailija
6/9 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet tulee silmiin kun Maamme-laulu soi urheilukilpailuissa tai kun tulee joku sairaan hyvä biisi. Liikuttuu herkemmin kuin minä ja synnytyssairaalassa meillä isä on porannut, äiti ei. :-)

Silti on aika miehinen mies ja ei mikään nyyhky. Oma isänsä on samanlainen, että kyynel on herkästi silmänurkassa.

Kun riidellään niin minä poraan ja mieheni ei sellaisissa tilanteissa itke.

Vierailija
7/9 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli työreissussa, kun poikamme, tais olla 2,5 v silloin, meni isänsä työpöydän ääreen ja aloitti raivoisan hakkaamisen näppäimistöön ja tokaisi mulle: en ehdi nyt, on vähän kiireitä. Eli matki isäänsä. Isänsä sitten hetken kuluttua soitti ja kerroin nauraen mitä poika teki/sanoi, niin isänsä ei ollutkaan kovin huvittunut ja kertoi jälkikäteen itkeneensä ja kollegalleen myös purkaneensa pahaa oloa.

Olen kerran aiemmin nähnyt mieheni itkevän, mutta nyt en saa mitenkään päähäni missä tilanteessa se oli. Taisi liittyä lapsiin silloinkin.

Vierailija
8/9 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suruja kertoisi

Vierailija
9/9 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kyllä tunteensa, puhuu avoimesti ja suoraan kaikesta (kuten minäkin)mutta itkee nykyään harvemmin.