Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala minkä metelin 5-vuotia poika nosti kun näytin plankummipojalle ostamaani

Vierailija
02.08.2008 |

jalkapallokynää ja autotelokuvavihkoa. Ei kelvannut enää hänelle ostettu pikku lelu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsetkaan ei tajua mikä on toisen ja mikä on oma, kaikki vaan pitäisi saada, voi jessus!

Vierailija
2/4 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kanssa kaveri, joka ei voi ostaa toisten lapsille synttärilahjoiksi muuta kuin sellaisia tavaroita, mitä myös sen omilla lapsilla on, tai muuten niille sen omille lapsille tulee paha mieli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitähän on vaikka kuinka. Mm. jos mennään kylään ja ostetaan lapselle tuliainen, niin pitää omalle lapsellekin ostaa jotain lohdariksi/ tyytyväisenä pitämiseksi.

Miten lapsi oppii jakamista, vuorottelua ja toisten huomioimista, jos korostetaan aikuisten toimesta lapselle ominaista piirrettä minä, minä minä, heti heti ja nyt kaikki tänne -ajattelutapaa.

Aina ei tarvitse/ voi saada sitä mitä haluaa, vaikka kuinka metelin nostaisi. Se on sitä kasvamista ja aikuiselta kasvattamista :)

Vierailija
4/4 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osti omalle tyttärelleen (joka samanikäinen kun minä)... siis joka ikinen kerta!

samaa tapaa en ole omille lapsilleni opettanut... saattaahan ne lapset kinuta vaikka mitä (luonnollista), mutta eri asia on mitä niille ostaa/antaa periksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä