Kuinka teillä ostetaan kondomit
Katsotaan kuinka tämä jakaa boomerit ja nuorison
Kommentit (33)
Olen 39-vuotias enkä ole koskaan ostanut kortsuja. Joskus niitä on tullut käytettyä, mutta hyvin hyvin vähän.
Vuorotellen on huono ilmaus mut vastasin sen ku lähimpänä. Ei meillä mtn hemmetin vuoroja ole ja valiteta et ny on sun vuoro nönnönnööö. Vaa se ostaa kuka menee kauppaa, muistaa, jaksaa, jolla on rahaa. Molemmat siis ostaa mut sillä ei oo väliä et kumpi, kunhan niitä on.
Se joka haluu useemmin ja se en oo minä
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan vakituisessa parisuhteessa oleva käytä kortsuja?
Käytetään, koska hormonit tai kuparikierukka ei sovi. Kumeja ostetaan tarpeen mukaan, hoidetaan muiden ostosten kanssa mutta ei meillä pidetä kirjaa kuka ne milloinkin ostaa.
Vuorotellen on vaihtoehdoista lähimpänä sitä, että ostetaan samalla kauppareissulla kuin muutkin päivittäistavarat. Välillä yhdessä, välillä vain toinen, maksu yhteiseltä tililtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oikea vastaus puuttuu valikoimasta:
Vasektomia suoritettu, ehkäisyä ei tarvita erikseen. (tehty kun olin 29, nyt 39)
Suht väsynyt tuo boomer vs. kuka tahansa- vastakkainasettelu muuten...
Viikonloppuja
Ja miksiköhän kohdun poistattaminen ei ole vaihtoehto?
Saattaa olla poisluettu vaihtoehto, koska se ei tarkoita sitä mitä luulet sen tarkoittava...
"Kohdunpoisto eli hysterektomia on kirurginen toimenpide, jossa naisen kohtu poistetaan. Tavallisimmat hyvänlaatuiset syyt kohdunpoistoon ovat myoomat, vuotohäiriöt ja kuukautiskivut, kohdun laskeumat ja endometrioosi. Kiireetöntä leikkaustarvetta arvioidaan yleensä pisteyttämällä potilaan oireet."
Mutta sitten taas:
"Naisen sterilisaatio tehdään laparoskopiassa eli vatsaontelon tähystyksessä. Toimenpide edellyttää nukutusta, ja se tehdään leikkaussalissa. Toimenpiteessä munanjohtimiin asetetaan metalliset klipsit, jotka tukkivat munanjohtimet lopullisesti (ks. kuva 1). Sairaalassaoloa vaaditaan yleensä vain yksi päivä, ja sairausloman pituus on 3–5 vrk. Tämän menetelmän arvioitu ehkäisyn pettämisen riski on 2–3 tuhatta naista kohti seuraavan kymmenen vuoden kuluessa. Raskauksista merkittävä osa on kohdunulkoisia raskauksia. Joskus laparoskopian yhteydessä voidaan klipsien asettamisen sijasta poistaa munanjohtimet."
M40 (luulisi Mamman tietävän tällaiset paremmin kuin minä?)
Vierailija kirjoitti:
Boomereitten kohdalla muijat panevat miehen maksamaan. Ei yllätä tuo rahanahneus. Omia rahoja ei käytetä, mutta miehen pussilla ollaan aina.
AP
"Rahanahneus." Taidat olla todella vähävarainen tai et tiedä minkä verran kondomit maksavat. Kumpikaan näistä olettamista ei yllätä; kuvittelethan boomereiden tarvitsevan vielä ehkäisyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oikea vastaus puuttuu valikoimasta:
Vasektomia suoritettu, ehkäisyä ei tarvita erikseen. (tehty kun olin 29, nyt 39)
Suht väsynyt tuo boomer vs. kuka tahansa- vastakkainasettelu muuten...
Viikonloppuja
Ja miksiköhän kohdun poistattaminen ei ole vaihtoehto?
Kohdun poiso on aika radikaali operaatio, naiselta yleensä katkaistaan munanjohtimet jos ikää riittää tai lapsiluku on suuri. Kohdun poistoa voi verrata kivesten poistoon.
Aika moista bullshittiä laskettelet. Kohdunpoisto ei ole tietenkään sama kuin vasektomia, mutta ei myöskään sama kuin orkiektomia. Tätä vastaa munasarjojen poisto. Kohdunpoisto ei kuitenkaan vaikuta hormonitoimintaan.
Kortsun kanssa vastaa samaa kuin käteen veto :-(
Pilluun pannaan paljaalla, peppuun kortsun kanssa. Minä ostan kortongit kuten kaiken muunkin seksiin liittyvän, poislukien puolison ehkäisykapseli.
Jonnet ei uskalla ostaa.
Menkää pojat ehkäisyneuvolaan ensin.