Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pisin aika minkä olet joutunut olemaan sairaalassa ja miksi?

Vierailija
14.12.2013 |

Itselläni pisin aika on 9 viikkoa leikkauksen jälkeisten komplikaatioiden vuoksi. Tuohon ajanjaksoon mahtuu teho-osastoa ja normaalia kirran vuodeosastolla oloa. Vatsaa leikattiin, jonka jälkeen sain vti:n ja MRSA:n sekä sydänlihastulehduksen.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vti? Kovia olet kokenut. Itse selvisin kahdella viikolla umpparileikkauksen ja komplikaatioiden vuoksi.

Vierailija
2/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VTI on virtsatieinfektio.

Mä olin synnytysreissulla pitkään. Ensin kaksi yötä prenalla, sitten neljä yötä vierihoito-osastolla. Sitä ennen olin ollut vain kerran sairaalassa, teini-iässä angiinan takia. En muista, montako yötä olin silloin, ehkä 4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 päivää, synnyttämässä. se ainoa kerta sairaalassa

Vierailija
4/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa. Tehtiin neurologisia kokeita (mm. videotelemetria) jotta saatais selville onko mun epilepsiaa mahdollista hoitaa kirurgisesti.

Vierailija
5/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on prena?

Vierailija
6/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:26"]

Mikä on prena?

[/quote]

Prenataali-osasto, eli se osasto, jossa ollaan ennen synnytystä, jos siis tarvitsee sairaahoitoa.

Vierailija
7/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viikkoa, selkäleikkauksen takia.

Vierailija
8/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 päivän (klo 10 menin sinne, klo 10 seuraavana aamuna lähdin). Rintaleikkauksen takia.

Vierailija
9/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 päivää sydänleikkauksen yhteydessä ja pari vuosikymmentä myöhemmin samoin 11 päivää raskauskomplikaation ja synnytyksen vuoksi.

Vierailija
10/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenikohtaus vei kolmeksi päiväksi sairaalaan. Syöpäleikkaus sen sijaan tehtiin tähystyksenä, ja olin sairaalassa vain yhden yön.

Vierailija
11/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kk teininä syömishäiriön takia..

Vierailija
12/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kauanko olin vastasyntyneenä, mutta olin silloin joitain päiviä normaalia pidempään. Joko silloin tai sitten oman vauvan kanssa lapsen syntymän jälkeen (oltiin vauvan kanssa sairaalassa yht. 7 päivää, eivät päästäneet aiemmin kotiin). Kummassakin tapauksessa syynä vauvan keltaisuus.

Vierailija
13/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 yötä kun sain kamalan tulehduksen abortista

Vierailija
14/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltu sektio 90-luvun alussa, yhteensä 8 päivää. Silloin sairaalaan piti mennä leikkausta edeltävänä päivänä, tikit poistettiin kuudentena päivänä ja vasta sitä seuraavana päivänä pääsi kotiin.

Vierailija
15/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön olen ollut lapsena --> Kovat selittämättömät mahakivut ja oksentelu

Yksi yö teininä --> Kovat vatsakivut ja oksentelu

Yksi yö teininä päivystyksessä (en päässyt osastolle) edelleen kovien mahakipujen vuoksi. Aamulla lääkäri paineli vatsaa ja päästi kotiin.

Yksi yö 24-vuotiaana osastolla, kun CRP 120 ja kovat mahakivut, suolistotulehdus.

Edelleenkään ei tiedetä miksi noita tulee...

Vierailija
16/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne 2-3 yötä synnytyksen yhteydessä.

Vierailija
17/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiot. Eka hätäsektio meni vähän vituralleen, koska jouduin takas sairaalaan. Jouluaatoksi 19 vuotta sitten. Vieläkin itkettää.

Vierailija
18/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni viikon verran 13-vuotiaana kun olin tieltä suistuneen auton kyydissä ja päähän tuli haava ja selkä nitkahti myös. Sairaslomaa oli pitempäänkin koulusta kun piti olla selkätuen kanssa ja odottaa että selkä paranee.

Vierailija
19/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuuden jälkeen päivälleen 4kk. Ekat 2,5kk piti maata selällään niin ettei kumpikaan olkapää noussut sängystä (selkärankaa ei saanut kiertää). Tuli katon halkeamat aika tutuiksi sinä aikana :) Aiemmin en ollut osannut edes nukkua selälläni. Nyt piti kaikki tarpeetkin tehdä alusastiaan. Kaikenlaiseen ihminen näköjään sopeutuu kun on pakko.

Vierailija
20/70 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko synnytyksen yhteydessä, muiden asioiden takia ei ole tarvinnut olla yötä.