Saako raskaana syödä
Kommentit (23)
Kiitos! Katkarapuja olen syönyt ja samoin fetaa :( Mitä ne voi aiheuttaa? Neuvolassa ei kielletty muuta kuin alkoholi, huumeet ja tupakka.. Tänään kuulin ystävältäni näistä kielletyistä ruoista. Ap
Kiitos! Katkarapuja olen syönyt ja samoin fetaa :( Mitä ne voi aiheuttaa? Neuvolassa ei kielletty muuta kuin alkoholi, huumeet ja tupakka.. Tänään kuulin ystävältäni näistä kielletyistä ruoista. Ap
Kyllä katkarapuja saa syödä ja fetassakin on niin paljon suolaa.
Miksi lihaa pitää välttää? Mä olen syönyt lihaa kaikissa raskauksissa.
Miksi lihaa pitää välttää? Mä olen syönyt lihaa kaikissa raskauksissa.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:35"]Vältä maksaa ja lihaa myös!
[/quote]
Miksi lihaa?!
Liha ei ole hyväksi kenellekään. Ota proteiinia esim. rahkasta.
5päivää viikossa paasto ja 2 pv syömistä, paras kaikista.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:37"]
[/quote]
Lihasta saa myös rautaa.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:39"]5päivää viikossa paasto ja 2 pv syömistä, paras kaikista.
[/quote]
Miksi näin??
Kaikkea saa syödä kypsennettynä...mutta graavituotteita ei koska ovat raakoja. Kaikkia maitotuotteita voi syödä jos ovat tehty pastöroidusta maidosta.
Minä olen syönyt noita kaikkia raskausaikana, tosin graavattua kalaa olen pyrkinyt välttämään, kun sen syömistä ei tosiaan suositella. Ei ole tullut mieleenkään, että sillin tai fetan syömisessä olisi jotain ongelmaa.
Minä olen syönyt noita kaikkia raskausaikana, tosin graavattua kalaa olen pyrkinyt välttämään, kun sen syömistä ei tosiaan suositella. Ei ole tullut mieleenkään, että sillin tai fetan syömisessä olisi jotain ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:33"]
Kyllä katkarapuja saa syödä ja fetassakin on niin paljon suolaa.
[/quote]
Suola ei poista listeriavaaraa!
Mikään muu ei tosiaan tapa listeriaa kuin kunnolla kuumentaminen...ei suolaaminen/maustaminen tai esim pakastaminen. Joten listeriavaara on yhtälailla sillissä kuin muussakin raa`assa kalassa. Kuten myös pesemättömissä vihanneksissa, kuumentamattomissa marjoissa ja pastöroimattomissa maitotuotteissa.
Kuumennettuna, kuumennettuna, pastoroidusta maidosta tehtynä ja ei.