Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahtoisin ehkä parisuhteen, mutta ahdistaa liikaa se deittailu vaihe.

Vierailija
02.10.2020 |

En halua käydä läpi sitä ruljanssia kun pitää olla Tindereissä, matchissa, OkCupidissa ja selata loputtomiin, jutella kaiken maailman ääliöiden ja pelureiden kanssa ja yrittää suodattaa sopivat. Onko enää mahdollista saada suhdetta ilman tätä pelivaihetta? Olen niin epäsosiaalinen etten ikinä tapaa ihmisiä livenä. Ehkä olisi parempi vaan jäädä yksin. Ahdistaa se, kun noissa appeissa ja sivuilla aina kuitenkin tapaa jotain hulluja.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

Mä en kanssa jaksaisi mitään pelailu- ja arvailuvaiheita. Viisi vuotta sitten etsin jostain nettisaitilta, oisko ollut Suomi24, kumppania. löysinkin miehen jonka kanssa kaikki jutut natsasi todella hyvin. Ainut miinus oli, ettei hän ole mikään komea mies, vaan hvyin tavallisen näköinen, ehkä jopa tavallista "huonomman" näköinen, mutta päätin, että se ei saa olla este parisuhteelle. Tiedän, että monet ystävämme ajattelivat, että kuinka tuo sai noin hyvän näköisen naisen ja omat frendit, että miksi otin ulkonäöllisesti oman tasoni alapuolelta ihmisen. Nyt hiukan kadehtivat kaikkia tekemisiämme ja sitä, kuinka helppoa meidän yhdessä olo on.

Eli yksinkertaisuudessan mun viesti on, että tuijota niitä arvoja ja mitä haluat tehdä kumppanin kanssa nyt ja tulevaisuudessa ja unohda ulkonäkö!

t. Palstamies

Kysymys palstamiehelle: riittäisikö sinulle seksitön suhde? Se, että nainen haluaisi kumppanin, jonka kanssa on helppoa olla yhdessä mutta jota pitäisi ulkonäöllisesti oman tasonsa alapuolisena ja huonomman näköisenä eli ei koskaan katsoisi ihaillen tai haluavasti, ei pitäisi puoleensavetävänä, ei haluaisi hiplata, kosketella, hakeutua lähelle ja tehdä aloitteita?

Sending että kumppanin ulkonäkö ei vastaa ihanteita ei tarkoita etteikö sitä kumppania voisi kokea hyvinkin haluttavana, puoleensavetävänä ja ettei koskaan tekisi aloitetta seksiin. Suurin osa ihmisistä on ulkonäöltään ihan taviksia, ei mitään malleja ja silti seksihaluja löytyy. Etenkin jos kumppani tietää mistä toinen tykkää, ja mukana on vielä tunteetkin. Kyllä sitä kiihkoa ja halua silloin löytyy.

Ihanko totta? Joka ikinen kumppanini on ollut ihan tavis, en minä sokea ole. Mutta en ikinä ole itse ajatellut, että he ovat ulkonäöllisesti tiettyä tasoa tai taviksia tai alle taviksen. Siitähän juuri on kysymys ihastumisessa, että se toinen ihminen valloittaa sydämen myös ulkonäöllään.

Kun tapasin nykyisen mieheni ensimmäistä kertaa, tiesin välittömästi että olisin valmis seksiin hänen kanssaan vaikka heti. Olen usein jäänyt ikkunaan ihan vain katselemaan häntä, kun hän on kesällä tehnyt pihalla jotain pihatöitä. Katselen häntä ja käsi hakeutuu koskettelemaan häntä aina, kun ollaan lähekkäin, koska hän vetää niin vahvasti puoleensa.

Silti näen senkin, ettei hän Dressmann-malliksi pääsisi, hyvä jos Byggmax-mainokseen.

Vierailija
42/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

Mä en kanssa jaksaisi mitään pelailu- ja arvailuvaiheita. Viisi vuotta sitten etsin jostain nettisaitilta, oisko ollut Suomi24, kumppania. löysinkin miehen jonka kanssa kaikki jutut natsasi todella hyvin. Ainut miinus oli, ettei hän ole mikään komea mies, vaan hvyin tavallisen näköinen, ehkä jopa tavallista "huonomman" näköinen, mutta päätin, että se ei saa olla este parisuhteelle. Tiedän, että monet ystävämme ajattelivat, että kuinka tuo sai noin hyvän näköisen naisen ja omat frendit, että miksi otin ulkonäöllisesti oman tasoni alapuolelta ihmisen. Nyt hiukan kadehtivat kaikkia tekemisiämme ja sitä, kuinka helppoa meidän yhdessä olo on.

Eli yksinkertaisuudessan mun viesti on, että tuijota niitä arvoja ja mitä haluat tehdä kumppanin kanssa nyt ja tulevaisuudessa ja unohda ulkonäkö!

t. Palstamies

Kysymys palstamiehelle: riittäisikö sinulle seksitön suhde? Se, että nainen haluaisi kumppanin, jonka kanssa on helppoa olla yhdessä mutta jota pitäisi ulkonäöllisesti oman tasonsa alapuolisena ja huonomman näköisenä eli ei koskaan katsoisi ihaillen tai haluavasti, ei pitäisi puoleensavetävänä, ei haluaisi hiplata, kosketella, hakeutua lähelle ja tehdä aloitteita?

Sending että kumppanin ulkonäkö ei vastaa ihanteita ei tarkoita etteikö sitä kumppania voisi kokea hyvinkin haluttavana, puoleensavetävänä ja ettei koskaan tekisi aloitetta seksiin. Suurin osa ihmisistä on ulkonäöltään ihan taviksia, ei mitään malleja ja silti seksihaluja löytyy. Etenkin jos kumppani tietää mistä toinen tykkää, ja mukana on vielä tunteetkin. Kyllä sitä kiihkoa ja halua silloin löytyy.

Ahaa eli sinä arviot omaa puolisoasi jonkun yleisen näkemyksen mukaan. Onko sinulla henkilökohtaista mielipidettä hänen ulkonäöstään?

On. Ihan ok, mutta ei ihanteeni. Moni on paremman näköinen. Silti puolisoni on minusta seksikäs ja haluttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko Ap:n on olla tyrkyllä netissä? Yritä tutustua johonkin miellyttävään tyyppiin normaalissa elämässä.

Vierailija
44/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kohdalla se on pitkälti painosta ja tissien koosta kiinni, kelpuuttaako mies. Jos satut olemaan isotissinen tai painoa on hiukankin liikaa niin mahdollisuudet mieheen on täysin nolla. Miehet sentään pyöreätkin löytävät helposti naisen itselleen.

Se on pitkälti näin. Silti miehet itkee kun naiset ovat lompakon perään.. nojoo kannattaa varmaan tavoitella niitä missitason naisia, joilla on varaa valita mies lompakon suuruuden mukaan 🙄

Vierailija
45/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

t. Palstamies

Sanot siis että miehesi on alle tasosi eikä komea mielestäsi koska ei ole malli?

Malli on joku ihanne? Jestas miten pinnallisia jotkut on.

En puhunut mitään tasoista tai tarkentanut mikä on oma ihanne (ei muuten ole kiiltokuvamainen malli, ihan vaan tiedoksi). Pointti oli se, että kumppania voi pitää oikeasti haluttava vaikka hän ei ulkoisesti vastaisi omaa ihannetta. Että ne muut asiat kuin ulkonäkö ovat myös tärkeitä, ja monille, esim minulle se ratkaiseva tekijä.

Vierailija
46/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen viidentoista vuoden aikana tuli kaksilla treffeillä käytyä, ja yhä tuntui hankalalta, ikävältä ja turhauttavalta se tunnustelu ja tutustuminen. Luovutin kokonaan.

Sitten tapasin naisen, jonka kanssa juttelu oli helppoa ja mukavaa. Hän sanoi heti alkuun, ettei halua seurustella, mutta muuten tapailu olisi ok. Edelleen hirvittää ajatus, että pitäisi tutustua yhä uudelleen ja todennäköisesti uusiin naisiin mahdollisina seurustelukumppaneina, niin tapailemalla tätä naista, saan edes vähän sitä mitä seurustelun muistan minulle antaneen.

Sen tosin huomasin, että tutustuminen voi olla mukavaa, jollei ajattele, että sen pitäisi olla tavoitteellista, eli seurusteluun mahdollisesti johtavaa.

Vierailija
47/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset valittaa että on liikaa valinnanvaraa, miehet valittaa että ei ole kukaan kiinnostunut. On naisilla vaikeaa parisuhderintamalla sinkkuna, tosiaan.

Teillä ei ole mitään hajua siitä miltä tuntuu kun ketään ei kiinnosta. Ja nyt en tarkoita niitä lihavia 50v liimasetiä jotka lähettelee vain 20-vuotiaille naisille viestejä.

Ja ei, profiilin teksteillä sun muilla ei ole juurikaan merkitystä ellei mies ole komea. Niin se vain menee tuolla deittipalveluiden puolella. Sieltä on miehenä vaikea saada mitään vastakaikua keneltäkään jos ei naama riitä, sillä tarjonta on siellä paljon runsaampaa naisille verrattuna esim omaan kaveripiiriin.

Yhdessä illassa voi selata parikin sataa naamaa läpi, nainen niistä sitten valitsee ne komeimmat jotka hyväksyy viestittelyyn. Ihan eri asia kuin istua iltaa kaveriporukassa, ja sitten huomaakin että kemiat kohtaa jonkun ihan normaalinnäköisen miehen kanssa ja saattaa jopa vähän ihastuakin häneen.

Haluaisin todella tietää missä naiset valittaa että on liikaa valinnanvaraa?

Siis tämä! Voin sanoa ettei todellakaan ole liikaa valinnanvaraa. Tinderissä ajattelin että olisi sillä tykkäyksiä sateli, lähestulkoon jokaiselta sain tykkäyksen jolle olin itse sellaisen antanut. Mutta sitten kun alettiin keskustelemaan, tuli hyvin äkkiä selväksi että todella harvan kanssa juttu lähtee luistamaan. Usein jo keskustelussa tuli huomattua että ei olla ollenkaan sopivia toisille ja haetaan ihan eri asioita, tai keskustelu hiipui muuten vaan. Ei-reaktio tuli viimeistään siinä vaiheessa jos jonkun kanssa päädyin treffeille asti - eivät olleet yhtään sitä mitä olin odottanut. Yleensä mies olisi ollut kiinnostunut mutta itse en yhtään. Käytännössä valinnanvaraa olisi ollut mutta kaikki vaihtoehdot huonoja. Olisi siis pitänyt valita huonoista vähiten huono, ja sellaiseen mulla ei ole mitään kiinnostusta lähteä. Sen verran vaikeaa oli että poistuin koko mestasta, eikä ole ollut ikävä takaisin.

Vierailija
48/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sitten vaan Ensitreffit alttarilla- ohjelmaan. Ei tarvi deittailla!

Vierailija
49/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

t. Palstamies

Sanot siis että miehesi on alle tasosi eikä komea mielestäsi koska ei ole malli?

En puhunut mitään tasoista tai tarkentanut mikä on oma ihanne (ei muuten ole kiiltokuvamainen malli, ihan vaan tiedoksi). Pointti oli se, että kumppania voi pitää oikeasti haluttava vaikka hän ei ulkoisesti vastaisi omaa ihannetta. Että ne muut asiat kuin ulkonäkö ovat myös tärkeitä, ja monille, esim minulle se ratkaiseva tekijä.

Vaikea kuvitella että sellaiselle joka kehittelee mielessään ulkoiset piirteet ihannekumppanille ei ulkonäkö ole tärkeää.

Ehkä sinä vain kasvoit aikuiseksi ja tajusit ettei sitä maalimiestä ole saatavilla? Kuitenkin yhä sitä pidät ihanteenasi niin tuo pinnallisuudesta pääseminen on vielä vähän kesken.

Vierailija
50/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit ei jaksa sitä peliä, että tapaileeko toi muita, pitäsiikö munkin tapailla muita. Ei voi kysyä suoraan koska se juoksee karkuun jne.... Missä vaiheessa pitää pussailla, missä vaiheessa seksi? EN JAKSA!!!!!!!

Sama. Mä en oikeasti tajua kun jotkut on ihan onnessaan uuden ihastuksen kanssa kun minusta se on vaan stressaavaa ja kamalan työlästä aikaa ja mieluusti skippaisin sen ihan kokonaan siirtyen suoraan siihen "tylsään" ja tasaiseen parisuhdearkeen. 

Just tuon takia en ole enää vuosiin ajatellutkaan parisuhdetta tai olla edes saatavilla, koska en vaan jaksa tuota alkuvaiheen jatkuvaa venkslaamista kun kaikki on jotenkin niin hankalaa ja vaikeaa eikä ikinä ole aikaa ja suunnitelmat peruuntuu vartin varoitusajalla.. Toisaalta myös samalla varoitusajalla voi tulla treffitkin.

Juu ei ole mun juttu.

Vierailija
51/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

t. Palstamies

Vaikea kuvitella että sellaiselle joka kehittelee mielessään ulkoiset piirteet ihannekumppanille ei ulkonäkö ole tärkeää.

Ehkä sinä vain kasvoit aikuiseksi ja tajusit ettei sitä maalimiestä ole saatavilla? Kuitenkin yhä sitä pidät ihanteenasi niin tuo pinnallisuudesta pääseminen on vielä vähän kesken.

Suoraan sanottuna en ole koskaan kuvitellut että saisin jonkun niistä ihanneulkonäköisistä (koska minua miellyttävät hyvinkin eri näköiset ihmiset) tyypeistä, en edes teininä. Kaikkiin parisuhteisiin olen päätynyt kumppanin luonteen perusteella. Mutta jos joku on mielestäni kumppania paremman näköinen, tekeekö se minusta pinnallisen?

Vierailija
52/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset valittaa että on liikaa valinnanvaraa, miehet valittaa että ei ole kukaan kiinnostunut. On naisilla vaikeaa parisuhderintamalla sinkkuna, tosiaan.

Teillä ei ole mitään hajua siitä miltä tuntuu kun ketään ei kiinnosta. Ja nyt en tarkoita niitä lihavia 50v liimasetiä jotka lähettelee vain 20-vuotiaille naisille viestejä.

Ja ei, profiilin teksteillä sun muilla ei ole juurikaan merkitystä ellei mies ole komea. Niin se vain menee tuolla deittipalveluiden puolella. Sieltä on miehenä vaikea saada mitään vastakaikua keneltäkään jos ei naama riitä, sillä tarjonta on siellä paljon runsaampaa naisille verrattuna esim omaan kaveripiiriin.

Yhdessä illassa voi selata parikin sataa naamaa läpi, nainen niistä sitten valitsee ne komeimmat jotka hyväksyy viestittelyyn. Ihan eri asia kuin istua iltaa kaveriporukassa, ja sitten huomaakin että kemiat kohtaa jonkun ihan normaalinnäköisen miehen kanssa ja saattaa jopa vähän ihastuakin häneen.

Haluaisin todella tietää missä naiset valittaa että on liikaa valinnanvaraa?

Siis tämä! Voin sanoa ettei todellakaan ole liikaa valinnanvaraa. Tinderissä ajattelin että olisi sillä tykkäyksiä sateli, lähestulkoon jokaiselta sain tykkäyksen jolle olin itse sellaisen antanut. Mutta sitten kun alettiin keskustelemaan, tuli hyvin äkkiä selväksi että todella harvan kanssa juttu lähtee luistamaan. Usein jo keskustelussa tuli huomattua että ei olla ollenkaan sopivia toisille ja haetaan ihan eri asioita, tai keskustelu hiipui muuten vaan. Ei-reaktio tuli viimeistään siinä vaiheessa jos jonkun kanssa päädyin treffeille asti - eivät olleet yhtään sitä mitä olin odottanut. Yleensä mies olisi ollut kiinnostunut mutta itse en yhtään. Käytännössä valinnanvaraa olisi ollut mutta kaikki vaihtoehdot huonoja. Olisi siis pitänyt valita huonoista vähiten huono, ja sellaiseen mulla ei ole mitään kiinnostusta lähteä. Sen verran vaikeaa oli että poistuin koko mestasta, eikä ole ollut ikävä takaisin.

Palstalla on sellaisia joiden mielestä vaihtoehtoja on jos JOTKUT haluaa sinua suhteeseen. Välittämättä täysin siitä mitä SINÄ haluat. Normaali ihminen ajattelee että vain ne on vaihtoehtoja joita itse haluaa.

Mysteeriksi kuitenkin jää missä naiset valittaa siitä että niitä vaihtoehtoja on liikaa.

Vierailija
53/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa se on... kun itse ajattelee että nyt on kipinää ja toinen kiinnostaa, niin sit just ne tyypit ei saavu edes treffeille tai osoittautuu niin “kiireisiksi” ettei oikeastaan edes voi seurustella.

Eli kusetuksen määrä on melkoinen.... ei voi yhtään luottaa siihen että toisen kiinnostus olisi aitoa.

Vierailija
54/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat: "naiset syyttävät sinkkuudesta itseään, miehet taas syyttävät siitä naisia".

Tämän ketjun perusteella ei kyllä tule sitä käsitystä, että naiset syyttäisivät sinkkuudesta itseään.

M31

Vierailija
55/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat: "naiset syyttävät sinkkuudesta itseään, miehet taas syyttävät siitä naisia".

Tämän ketjun perusteella ei kyllä tule sitä käsitystä, että naiset syyttäisivät sinkkuudesta itseään.

M31

Av-mammojen hive mind-tulkitsija vauhdissa.

Vierailija
56/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Av-mammojen hive mind-tulkitsija vauhdissa.

Yhtälailla te väitätte, että miehillä on jonkinlainen hive-mind. Ei osunut kritiikki ihan maalinsa.

M31

Vierailija
57/60 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te nuoretkin olisitte paljon onnellisempia kun valitsisitte sen kumppaninne jonkun muun kuin ulkonäön tai lompakon paksuuden perusteella. Yhteensopivat luonteet tai samanlainen elämänkatsomus tekevät sen onnellisen ja kestävän parisuhteen, eivät nuo mainitsemani asiat. Siksi ei kannattaisi sitä ulkonäköä esim. tuijottaa yhteen. Monesti varakas kumppani on aina pois kotoa töissä esim.

t. onnellisen parisuhteen viimein 5-kymppisenä löytänyt N

Vierailija
58/60 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma kolmisen vuotta sitten. Aloin miettiä uutta suhdetta, mutta muistelin kahvilla nettideittailua parikymppisenä enkä halunnut enää lähteä siihen leikkii.

Kävi sitten mieletön tuuri(tai ehkä se oli kohtalonjohdatusta),että uudessa tyäöpaikassa oli työkaveri, joka vei jalat alta. Ekat treffit olivat kotonani, kahvittelun jälkeen päädyimme sänkyyn ja siitä alkoi seurustelun paras osa,se vaihe kun katsotaan rönttävaatteissa sarjoja sylikkän. Jäi siis välistä se hirveä vaihe kun pitää laittautuneena mennä kahville, yrittää keskustella kiinnostavasti jne.

Eli kun se oikea tyyppi tulee vastaan, ei ole ahdistavaa deittailua. Itse en enää ikinä lähtisi nettideittailemaan, ei ole siitä yhtään hyvää kokemusta.

Vierailija
59/60 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittävällä naamalla pääsee deittipalveluissa lähinnä viestittelemään naisten kanssa, ei yleensä sen pidemmälle. Pidemmän päälle tuo alkaa tympiä, sillä treffeillehän sieltä olisi tarkoitus päästä. 

M31

Ei se komea naama mitään auta jos viestittelet siellä typeriä asioita.

En viestittele typeriä. Eiköhän monella muulla miehellä ole samoja kokemuksia siitä, miten vähän juttujen sisällöllä on vaikutusta. Jos nainen ei alun alkaenkaan ole tosissaan kiinnostunut, niin siinä ei sitten auta oikein mikään. Monet vastailevat vain huvikseen tai tylsyyksissään Tinderissä ja muissa.

M31

Minä en usko, että naiset mätsäävät sellaisten miesten kanssa, joilla ei ole mitään mahdollisuuksia. Naiset eivät harrasta sitä että pyyhitään kaikki oikealle ja sitten aletaan karsia, he harkitsevat tarkkaan koska eivät tarvitse elämäänsä yhtään ylimääräisiä riesamiehiä, joiden käyttäytymisestä ei koskaan tiedä. Eli jutuilla on jonkinlaista merkitystä, jos saat matchin niin sinulla on mahdollisuus tehdä vaikutus. Juttujen pitää vain vain sitten mennä maaliin, löytyä jonkinlainen yhteys jo sillä tasolla jotta erottuu joukosta.

Kyllä osa matcheista voi olla jo lähtökohtaisestikin toisia kiinnostavampia, vaikka ei vetäisikään kaikkia oikealle ja pyrkisi karsimaan suht tarkasti. Silloin voi olla vaikea tehdä vaikutusta, jos olet jo alunperinkin kiinnostavista se vähiten kiinnostava.

M31

Varmasti on näinkin, mutta tuo ei vaikuta sinun näkökulmastasi mihinkään. Sinun on turha miettiä että millä sijalla olet naisen tykkäyksissä, toimintatapa on ihan sama joka tapauksessa eli juttujen pitää sopia hyvin yhteen ja sitten joko jotain tapahtuu tai ei tapahdu.

Vierailija
60/60 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama ongelma kolmisen vuotta sitten. Aloin miettiä uutta suhdetta, mutta muistelin kahvilla nettideittailua parikymppisenä enkä halunnut enää lähteä siihen leikkii.

Kävi sitten mieletön tuuri(tai ehkä se oli kohtalonjohdatusta),että uudessa tyäöpaikassa oli työkaveri, joka vei jalat alta. Ekat treffit olivat kotonani, kahvittelun jälkeen päädyimme sänkyyn ja siitä alkoi seurustelun paras osa,se vaihe kun katsotaan rönttävaatteissa sarjoja sylikkän. Jäi siis välistä se hirveä vaihe kun pitää laittautuneena mennä kahville, yrittää keskustella kiinnostavasti jne.

Eli kun se oikea tyyppi tulee vastaan, ei ole ahdistavaa deittailua. Itse en enää ikinä lähtisi nettideittailemaan, ei ole siitä yhtään hyvää kokemusta.

Minä voisin sanoa jopa niin, että jos ei päästä nopeasti seksiin ja sitä kautta tuohon rönttävaiheeseen, niin ei päästä koskaan. Jos olen joutunut naisen kanssa useammille kuin yksille pönötystreffeille, niin ei siitä ole mitään tullut. Pitää löytää se tyyppi, jonka kimppuun haluaa hypätä samantien.