Millaiset säännöt/rajat 20-vuotias nuori tarvitsee?
Kommentit (25)
Jaaha, Ikis on taas kömpinyt esiin jonkun kiven alta.
Surkea provo ja ihmiset uskovat, huoh.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 14:55"]Surkea provo ja ihmiset uskovat, huoh.
[/quote] tääki on vaa surullisen totta välillä. Mun 19 vuotias avomies ja toukokuussa syntyvän lapsen isä, on juurikin tässä tilanteessa että äiti luulee omistavansa pojan. Eikä todellakaan rakkaudella, vaan sillä että kun poika sattuu saamaan tuloja, niin äiti yrittää vetää välistä vetoamalla pikkusisaruksiin kun ne on niin nälissään... kaikki kyydit on hoidettava koulusta kotiin koska äiti hassasi rahansa kaikkeen muuhun paskaan kun bussikorttiin. Ja tietysti meidän koti on hänen käytettävissä ilman lupien kysymistä. Eli kyllä nuo vanhemmat joskus yrittää rajoittaa että ei vahingossakaan saa omaa elämää aloitettua. Minä haluaisin kysyä että millaisia rajoja 40+ anopille lapsineen, lähestymiskielto?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 14:55"]
Surkea provo ja ihmiset uskovat, huoh.
[/quote]
Tämä ikäerohullu nyt taitaakin olla provo, tai sitten kaiken avun ulkopuolelle jäänyt mielenterveysongelmainen. Mutta näitä aikuisiin lapsiinsa jopa sairaalla tavalla takertuvia vanhempia on, valitettavasti. Omat vanhempani esimerkiksi eivät suostuneet vuosikausiin uskomaan, että olin täysivaltainen ja täysijärkinen aikuinen, naimisissa ja äiti. Niin kauan kuin ikäni alkoi kakkosella, minua kohdeltiin kuin ymmärtämätöntä lasta. Vielä nelikymppisenäkin he välillä puuttuvat perheeni asioihin. No, ainakin olen oppinut että annan lasteni aikuistua ja itsenäistyä omalla tahdillaan. Annan neuvoja ja apua jos niitä kysytään, mutta en tuppaudu tai tyrkytä.
18
AP, taidat olla pahimman sortin curlingäiti, joka yrittää sekaantua jo täysi-ikäisen lapsensa elämään. Kai olet jo pannut helikopterin tilaukseen, että voit passata ja holhota lastasi sittenkin, kun hän on älynnyt muuttaa pois kotoa.
"Huolehtiva" anoppi on kasvamassa. Varokaa potentiaaliset vävyt ja miniät. Ennen kuin ehditte kissaa sanoa, niin anoppi seisoo aviosänkynne jalkopäässä ja määrää, kuinka usein saatte naida napsauttaa jne. Eihän sitä nyt sovi joka ilta tehdä, kun pojan / tyttären täytyy saada riittävästi yöunta.