Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Marin tietää mitä tekee

Vierailija
02.10.2020 |

Liittoihin liittyminen kasvussa. Demarit suurin puolue. Orpoa ja kumppaneita viedään kuin laskiämpäriä kun he huutelee Marinin kokemattomuudesta. Missä vaiheessa herätään että Marin tietää mitä tekee?

Löfven pyysi Marinia edustamaan häntä EU-kokouksessa. Marin kasvattaa valtaansa yhä enemmän joka kerta, kun joku huutaa että hän on nuori tyttö jolla on liikaa vastuuta.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan ap:lle tiedoksi, älä laske mua mukaan sun puoli-eroottis-romanttisiin Sanna fanitus piireihin. En olisi ikinä voinut uskoa, että Suomea tällainen epäonni kuin Marinin hallitus kohtaa. Ja sitten vielä nämä hurmokselliset Sanna-uskovaiset, joiden mielestä heidän palvonnan kohteensa ei vaan voi tehdä mitään väärin, saa idiotismillaan mut ihmettelemään, miten vähäisellä järjen määrällä osa meistä täällä vaeltaa.

Vierailija
62/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää samat hönöt otti hatun päästä ja kiitteli kun Niinistö sanoi yritysten yhteiskuntavastuusta sen mitä Marin, keväällä. Niin se on vaikea miettiä itse asiaa kun se tulee nuoren naisen suusta, kertoo kyllä ihan kaiken näistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmisteleva virkamies facebookissa sanoi, että Marin oli eka PM joka pienensi Suomen nettomaksuosuutta EU:ssa. Olemme nyt pienin nettomaksaja.

Joidenkin mielestä EU on ilmeisesti sitä, että Saksa maksaa kaiken?

Kova pala myös se, että Sanna oikeasti neuvotteli itse paremman paketin kuin mitä oli tarjolla. Tämä virkamies totesi, että kokoomusministeriö ei siihen pystynyt.

Ota kolme, maksa kahdeksan (miljardia) - oliko hyväkin diili?