Saan tukia 17,5ke vuodessa, ja tienaan "yrittäjämäisesti" tehtävästä hommasta n. 23ke vuodessa pimeästi. Eli yhteensä 40,5ke "netto" vuodessa. Mihin töihin minun kannattaa suuntautua jos haluaisin alka elää "normaalia elämää"?
Eli mihin töihin kannattaisi suuntautua jos tarkoituksena olisi saada tuo 40,5ke nettotaso vuodessa aikaiseksi (ja mielellään mahdollisuus enempäänkin.
Minulla ei ole koulutuksena muuta kuin lukio, ikää 32 vuotta. Paperilla työttömänä olen ollut yli 8 vuotta.
Tuosta nykyisestä hommastani ei ole mahdollista tehdä pääasiallista hommaa, koska 23ke ilman tukia ei riitä.
Lisäksi joutuisin maksamaan veroja sekä muita kuluja sen verran, että näppiin jäisi vähemmän kuin tuo 17,5ke jonka nyt saan tekemättä mitään.
Saan siis toimeentulotukea, työmarkkinatukea ja asumistukea.
Mitä minun kannattaisi alkaa tehdä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo nyt on lähellekään totta, niin voit varmaan jatkaa tuolla linjalla, toivoen ettet jää kiinni. Itse huolehtisin jollain tavoin vanhuuden turvasta erittäin hyvissä ajoin. Paljon ei kyllä eläkettä kerry tuolla tavoin.
Eläkekorttiin vastasin jo tuossa ylempänä.
ap
Enhän mä sanonutkaan, että sen vuoksi pitäisi elämisen tyyliä vaihtaa, jotta eläkettä kertyisi. Pyysin vaan huomioimaan, että siirrät jonnekkin ulkomaille sijoituksiin osan nykyisistä nettotuloistasi, vanhuuden turvaksi. Kotimaista arvo-osuustiliähän, johon kertyy varallisuutta, sinulla ei voi olla tukien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo nyt on lähellekään totta, niin voit varmaan jatkaa tuolla linjalla, toivoen ettet jää kiinni. Itse huolehtisin jollain tavoin vanhuuden turvasta erittäin hyvissä ajoin. Paljon ei kyllä eläkettä kerry tuolla tavoin.
Ehkä noista pimeistä töistä jää sen verran säästöön että sillä voittaa helposti sen eläkertymän?
Missä sulla on nuo pimeänä tienatut rahat? Patjan alla vai ulkomaisella tilillä? Miten tuo toimii?
Onkos toi yrittäjyys kasvien kasvatusta?
Nettivinkattu poliisille, nauti vankeudestasi.
Eipä taida noilla ansioilla siirtyä palkkatöihin. Ainakaan kokoaikaisesti.
Monet ovat maksaneet omakotitalot ja autot pimeillä ansioilla. Sitten on mahdollista elää vaikka pienemmällä palkallakin.
Vierailija kirjoitti:
Strippari? Prostituoitu?
Ei kumpikaan näistä.
En halua kertoa, koska tunnistamisen mahdollisuus
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ei sinulle kerry juuri mitään eläkettä eli diili on siinä mielessä huono. Lisäksi teet rikoksen eli sekä tekemällä pimeätä työtä, että siten, että otat samalla tukia vastaan.
Todennäköisesti jäät kiinni, kun joku sinut käräyttää Kelalle ja verottajalle.
No, yli 40 nettotuloihin pääsee vain yli 80 000 euron palkalla eli tuollaista työpaikkaa on työttömän melko mahdoton päästä. En silti kehota jatkamaan nykysysteemiä, sillä olet pian vankilassa.
Kaikki suomen kansalaiset saa peruseläkkeen ja asumistuet.
Ap:llä ei mikään muutu
Yhteiskunta maksaa elämisen hautaan asti ja vielä arkun ja hautauksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Strippari? Prostituoitu?
Ei kumpikaan näistä.
En halua kertoa, koska tunnistamisen mahdollisuus
ap
Myyt torilla käytettyä kamaa?
Maksu vain käteisellä?
Vierailija kirjoitti:
Provoilustako?
Ilmoitin sinut eteenpäin, rikostutkinta alkaa pian. Olet tukien väärinkäyttäjä ja veronkiertäjä. Onnea jatkoon.
PORVOON POLIISI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provoilustako?
En provoile, nyt pelottaa.
Ap siis MYY JOTAIN:
käteen jää 23000 vuodessa.
Eräs rouva jäi kiinni kirppiskaman myynnistä :oli myynyt 100000 vaatteita nettikirppiksillä
Vaatteiden ostoon on menny varmaan noin 40 000 joten voitto : 60 000
eli vaatteita se ei myy
veikkaan h..uumekauppaa.
nuori kaunis prostituoitu ei trollaisi täällä
eli huumekasvikauppias
Vierailija kirjoitti:
PORVOON POLIISI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provoilustako?
En provoile, nyt pelottaa.
Et ole ap..keksi parempi vitsi
KATISKAA kirjoitti:
Ap siis MYY JOTAIN:
Eräs rouva jäi kiinni kirppiskaman myynnistä :oli myynyt 100000 vaatteita nettikirppiksillä
eli vaatteita se ei myy
veikkaan h..uumekauppaa.
eli huumekasvikauppias
Trolli
Jos normaali elämä on rehellisyys ja lain noudattaminen, niin kannattaisi aloittaa rikoksen tunnustamisesta ja seurausten kärsimisestä. Sitten mulle onkin ihan sama mitä teet ja miten teet, kokeile vaikka sitä yrittäjämäistä rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin sinut eteenpäin, rikostutkinta alkaa pian. Olet tukien väärinkäyttäjä ja veronkiertäjä. Onnea jatkoon.
Meidän perhettä huijattiin TORI :FI kaupoilla
Ostimme tavaran jota ei ollut olemassakaan 100 eurolla
Poliisi aloitti tutkinnan
KAHDEN VUODEN PÄÄSTÄ:
poliisi on lopettanut tutkinnan, koska rikos vanhentunut
Vierailija kirjoitti:
KATISKAA kirjoitti:
Ap siis MYY JOTAIN:
eli vaatteita se ei myy
veikkaan h..uumekauppaa.
eli huumekasvikauppias
Trolli
Et ole ap..keksi parempi vitsi
Tuo eläkekortti on kyllä huono. 23 000e vuodessa pimeästi voittaa työeläkkeen helposti. Ei tarvitse edes montaa vuotta tehdä töitä.