Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan tukia 17,5ke vuodessa, ja tienaan "yrittäjämäisesti" tehtävästä hommasta n. 23ke vuodessa pimeästi. Eli yhteensä 40,5ke "netto" vuodessa. Mihin töihin minun kannattaa suuntautua jos haluaisin alka elää "normaalia elämää"?

Vierailija
02.10.2020 |

Eli mihin töihin kannattaisi suuntautua jos tarkoituksena olisi saada tuo 40,5ke nettotaso vuodessa aikaiseksi (ja mielellään mahdollisuus enempäänkin.

Minulla ei ole koulutuksena muuta kuin lukio, ikää 32 vuotta. Paperilla työttömänä olen ollut yli 8 vuotta.

Tuosta nykyisestä hommastani ei ole mahdollista tehdä pääasiallista hommaa, koska 23ke ilman tukia ei riitä.
Lisäksi joutuisin maksamaan veroja sekä muita kuluja sen verran, että näppiin jäisi vähemmän kuin tuo 17,5ke jonka nyt saan tekemättä mitään.

Saan siis toimeentulotukea, työmarkkinatukea ja asumistukea.

Mitä minun kannattaisi alkaa tehdä?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valelääkärin työ sopii hyvin kaltaisellesi.

Vierailija
2/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrani on 900e, siihen toimeentulotuki päälle (500e)

Lisäksi sähkölasku, julkinen terveydenhuolto ja kotivakuutuslaskusta 75%

Joskus harkinnanvaraista

Siitä muodostuu tuo 1450/kk, eli 17400e vuodessa

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönsit juuri aika suuren luokan petoksen?

Provo?

Vierailija
4/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sulla hetki sitten ollut tämä sama aloitus täällä. 

Pointti keskustelussa taisi olla jokin muu kuin oikeasti duunin keksiminen, koska keskustelussa oli monen sivun verran ehdotettuja paikkoja, mutta sulta löytyi aina joku syy, miksi juuri se työ ei käynyt.

Vierailija
5/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei sinulle kerry juuri mitään eläkettä eli diili on siinä mielessä huono. Lisäksi teet rikoksen eli sekä tekemällä pimeätä työtä, että siten, että otat samalla tukia vastaan.

Todennäköisesti jäät kiinni, kun joku sinut käräyttää Kelalle ja verottajalle. 

No, yli 40 nettotuloihin pääsee vain yli 80 000 euron palkalla eli tuollaista työpaikkaa on työttömän melko mahdoton päästä. En silti kehota jatkamaan nykysysteemiä, sillä olet pian vankilassa.

Vierailija
6/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei teetkö Tupperin tai vastaavan hommia? Olen miettinyt, mikä noista olisi kannattavin. Nyt varmaan myyntikahvittelutilaisuudet vähemmässä vai onko? Pitäisi olla sitten sellainen, minkä ihmiset tuntee ja osaavat tilata ilman illanistujaisia.

Meinaatko siis lopettaa tuon tuottoisan homman? Saanko kysyä miksi? Kun kuitenkin tuottaa noin hyvin.

Vierailija
7/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus harkinnanvaraista

ap

Nyt joku fiksu, ilmiantakaa tämä loinen verottajalle. Tekisin itse, mutta en osaa. Tiedothsn ovat moderaattorilla !!

Vierailija
8/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus harkinnanvaraista

ap

Mihin kiloeurot unohtui, nuija?

Vierailija
9/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis kykenemätön tutustumaan netissä eri alojen palkkaukseen ja niihin vaadittaviin koulutuksiin?

Mitään mielenkiinnonkohteitakaan ei ole, jonka perusteella voisi vinkkiä antaa.

Vierailija
10/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei teetkö Tupperin tai vastaavan hommia? Olen miettinyt, mikä noista olisi kannattavin. Nyt varmaan myyntikahvittelutilaisuudet vähemmässä vai onko? Pitäisi olla sitten sellainen, minkä ihmiset tuntee ja osaavat tilata ilman illanistujaisia.

Meinaatko siis lopettaa tuon tuottoisan homman? Saanko kysyä miksi? Kun kuitenkin tuottaa noin hyvin.

Luuletko että muovikippoja myymällä pääsee noihin ansioihin? Ei todellakaan! Muutama satanen ja senkin eteen saa tehdä töitä!

Vierailija
11/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että et ainakaan ala ammattimaiseksi trolliksi, tämä ei nyt nimittäin oikein lentänyt.

0/5.

Vierailija
12/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi aikaa eikä jaksamista tähän jos olisin kokopäivätöissä

ap

Vierailija
13/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tällä palstalla voisi olla systeemiä, että uusi aloitus vedetään jonkun plagiointiohjelmiston läpi. Niin tylsää, että aina tehdään sama aloitus uudestaan ja uudestaan. Tämänkään aloittaja ei edellisellä kerralla suostunut ottamaan minkäänlaisia ehdotuksia vastaan, joten pitäköön tällä kertaa tunkkinsa.

Vierailija
14/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen että et ainakaan ala ammattimaiseksi trolliksi, tämä ei nyt nimittäin oikein lentänyt.

0/5.

???

Ehkäpä siksi ei lentänyt hyvän trollin lailla, koska tämä ei ole trolli.

Kuule, kyllä minä osaan trollata jos niin haluan tehdä.

ap

Vierailija
15/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ei sinulle kerry juuri mitään eläkettä eli diili on siinä mielessä huono. Lisäksi teet rikoksen eli sekä tekemällä pimeätä työtä, että siten, että otat samalla tukia vastaan.

Todennäköisesti jäät kiinni, kun joku sinut käräyttää Kelalle ja verottajalle. 

No, yli 40 nettotuloihin pääsee vain yli 80 000 euron palkalla eli tuollaista työpaikkaa on työttömän melko mahdoton päästä. En silti kehota jatkamaan nykysysteemiä, sillä olet pian vankilassa.

Myöskään niistä tarjolla olevista max 10e/h brutto -hommista ei kerry eläkettä enempää kuin takuueläke, jonka saan vaikka en tekisi päivääkään töitä tästä eläkeikään asti

Joten eläkekortti ei toimi tässä, vaikka se niin suosittu onkin

ap

Vierailija
16/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että todellisuudessa elät työmarkkinatuen ja toimeentulotuen varassa ja pummaat vanhemmilta lisää avustusta ku rahat ei muuten riittäis röökiin ja bisseen.

Vierailija
17/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo nyt on lähellekään totta, niin voit varmaan jatkaa tuolla linjalla, toivoen ettet jää kiinni. Itse huolehtisin jollain tavoin vanhuuden turvasta erittäin hyvissä ajoin. Paljon ei kyllä eläkettä kerry tuolla tavoin.

Vierailija
18/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että todellisuudessa elät työmarkkinatuen ja toimeentulotuen varassa ja pummaat vanhemmilta lisää avustusta ku rahat ei muuten riittäis röökiin ja bisseen.

En pidä kaljasta, eli en juo sitä. Juon alkoholia muutenkin todella vähän, ja jääkaapissani on edelleen kaksi lonkeroa jotka ovat jääneet maaliskuussa ostamastani sixpackista.

En myöskään ole koskaan polttanut tupakkaa.

ap

Vierailija
19/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo nyt on lähellekään totta, niin voit varmaan jatkaa tuolla linjalla, toivoen ettet jää kiinni. Itse huolehtisin jollain tavoin vanhuuden turvasta erittäin hyvissä ajoin. Paljon ei kyllä eläkettä kerry tuolla tavoin.

Eläkekorttiin vastasin jo tuossa ylempänä.

ap

Vierailija
20/74 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kuvittelevat että eläkesysteemi kestää tulevan talouskriisin.

Eläkkeitä ei tule olemaan, ehkä joku digitaalinen kansalaispalkka jossa digitaalinen raha on yhden maailman keskuspankin tilillä josta kenen tahansa tili voidaan lopettaa milloin tahansa mistä tahansa syystä.