"Missä olit kun kuulit Trumpin tartunnasta"
Niin, mitä aiot valehdella vai sanotko suoraan että av:llahan minä olin?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Synnytyslaitoksella
Sulla olisi hyvä syy sillekin miksi olit av:lla :)
Koirapuistossa kännykkä kädessä. Surullista. Nyt keskityn koiraani. Heippa!
Olin torkahtanut kuulokkeet päässä sängyssä ja asia selvisi puoli yhdeksän maissa ykkösaamun lähetyksessä.
Runkkipaskalla ja vessan radiosta kuulin.
Nyt onkin vasemmistolla kova pala, jos pitääkin äkkiä kurata Mike Penceä! Kaikki se työ mikä on tehty, jotta ihmiset uskoisivat Trumpin olevan diktaattori, joka ei suostuisi poistumaan vallasta on mennyt hukkaan, ja pitäisi muutamassa viikossa saada kaikki maailman ihmiset uskomaan, että Mike Pence on kuvottava diktaattori, rasisti, homofoopikko ja miten se laulu jatkuukaan.
Aamukahvilla luin kännykästä uutiset.
Suurin osa ihmisistä tulee sairastamaan koronan jossain vaiheessa. Nyt tai myöhemmin tulevina vuosina. Suurin todennäköisyys on saada se nyt, etenkin ne jotka tapaavat paljon ihmisiä ja liikkuvat paljon. Oli maskia tai ei.
Kotona lähdössä töihin, aamu-tv:sta kuulin.
Kuka tietää mistä ansioista Trump on saanut kolme Nobelin rauhanpalkintoehdokuutta? Hassua, että ei ole paljonkaan Suomen medioissa puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tietää mistä ansioista Trump on saanut kolme Nobelin rauhanpalkintoehdokuutta? Hassua, että ei ole paljonkaan Suomen medioissa puhuttu.
Niitä on yhteensä neljä, minäkin ehdotin
Nukuin omassa ihanassa sängyssäni, kun poikani Israelista ilmoitti viestillä:
TRUMP SAI ANSIONSA MUKAAN👍
Toivoin Trumpin kuolleen. Avasin digi-Hesarin ja se onkin vain korona😷
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen , ettei kukaan ole ehdottanut Niinistöä.
Norjan Nobel-komitealle voi ehdottaa ketä vaan, vaikka Lukashenkoa.
Hitleriäkin ehdotettiin aikoinaan.
Veikkaan, että tänä vuonna voittaa taas joku järjestö.
Synnytyslaitoksella