Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia virolaisista miehistä kenelläkään?

Vierailija
02.10.2020 |

Mulla kuvioissa pyörinyt hetken tuollainen juro, hyvin varautunut, eestimies, josta ei saa oikein mitään selvää. Välillä tuntuu että ois jopa luotettava ja kunnollinen, mutta sitten taas epäilykset valtaa mielen. Kun ei ajatuksiaan avaa ja sitten mietin, että onko jossain eestissä joku perhe tms. mistä ei tietenkään vois kertoa. Ketään kohtalotoveria??? Ei lyttäystä kiitos, olen jo tarpeeksi romuna muutenkin :D

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereina on virolaisia,  naisia ja miehiä(lääkäreitä). Enpä erota suomalaisista. Osalla perheet täällä, osalla siellä. Kyllä ovat ihan uskollisia miehilleen ja vaimoilleen. Ihan samanlaisen tavat on kuin meillä. Yhtä fiksuja ovat kuin suomalaiset. Ei ole moitteen sanaa minulla.

Vierailija
62/63 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä itse useampaan virolaismieheen työn kautta tutustunut, niin oon ihan eri mieltä noista väittämistä. Mutta ehkä syy voi olla se, että ovat ns. korkeammin koulutettuja (insinöörejä ym), joista osa asuu Eestissä ja osa Suomessa, osa käynyt koulut Suomessa.

Ainakin firman juhlissa ne on kyllä suomalaismiehiä, jotka on enemmän päissään. Osa näistä virolaisista ei juo alkoholia ollenkaan (jotku sanoo juoneensa nuorempana tarpeeksi).

Ja suomi-naisena oon pistänyt merkille, että osaavat olla herrasmiehiä.

Se mitä töihin tulee, niin ovat kyllä työnsä hoitaneet hyvin. Tiedän kyllä edellisestä elämästä niitäkin eestimeehiä, joihin en luottais ja joille viina maistuu, mutta sanoisin, että joka maassa ja kansalaisuudessa on porukassa sekä helmiä että sikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavia kommentteja. Olen ajatellut: Viron väestö on aika pieni, joten (seksi-) seuran etsijöitä on aina selvästi enemmän kuin varteenotettavia kumppaneita. Jos siis sala-, sivu-, ja avoimet suhteet kiinnostavat miehiä, niin sen pitäisi onnistua Virossa kohtuullisesti. Naisilla tähän voi liittyä stigma - sikäläiset asenteet kun ovat osin vanhahtavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi