Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia virolaisista miehistä kenelläkään?

Vierailija
02.10.2020 |

Mulla kuvioissa pyörinyt hetken tuollainen juro, hyvin varautunut, eestimies, josta ei saa oikein mitään selvää. Välillä tuntuu että ois jopa luotettava ja kunnollinen, mutta sitten taas epäilykset valtaa mielen. Kun ei ajatuksiaan avaa ja sitten mietin, että onko jossain eestissä joku perhe tms. mistä ei tietenkään vois kertoa. Ketään kohtalotoveria??? Ei lyttäystä kiitos, olen jo tarpeeksi romuna muutenkin :D

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kollegoina paljon virolaisia miehiä, ja mua on aina hämmentänyt se, miten valtaosalla heistä on Virossa pieniä lapsia, joiden elämässä miehet eivät ole läsnä muuten kuin elareita maksamalla tai "hyvänpäivänisinä", jotka käyvät joskus bylsimässä mutsia ja moikkaamassa lapsia, ja häipyvät sitten takaisin Suomeen viettämään sinkkuelämää. Paria poikkeusta lukuun ottamatta tuntemani virolaismiehet ovat mukavia ihmisiä ja hyviä työntekijöitä, mutta toi lapsiasia vaan ihmetyttää ja on luonut mulle jotenkin vähän sellaisen kuvan, että heille on normaalimpaa pistää nainen paksuksi ja häipyä elämästä sitten. 

Toinen yhdistävä tekijä, jonka olen huomannut on päihteidenkäyttö. Tuntemistani valtaosa käyttää päivittäin amfea ja juhliessa mm. koksua ja ekstaasia. Päällepäin tota ei heistä näkisi, mutta erityisesti amfetamiinin käyttö on jotenkin häiritsevän kasuaalia, aamulla linkut töihin lähtiessä on muka ihan normaali juttu.

Ja nämä on siis mun henkilökohtaisia observaatioita kollegoistani, eivät varmasti koske kaikkia virolaismiehiä. Kuten mainitsin, ihmetyttää vain miten lähes kaikkia itse tuntemiani yhdistää nämä kyseiset tekijät.

Listasit syitä entisen itäblokin alueen naisille muuttaa länsimaalaisen-/pohjoismaalaisen miehen mukana toisaalle. Siksi suomalaiset miehetkin aiheuttaa vipinää kintuissa, koska luullaan näiden olevan kunnollisempia.

Vierailija
22/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virolaiset miehet on rumia ja lihavia. Silti he vaativat naiselle ääretöntä hoikkuutta ja kauneutta. Venäläiset ovat sentään komeita ja hoikkia eivätkä läheskään niin pinnallisia kuin virolaiset, eli vaihda ryssään :)

Ei taida suomalainen nainen Viron venäläiselle miehelle kelvata kuin korkeintaan sänkyseuraksi. 

Virossa on todella komeita pitkiä miehiä, urheilullisia ja pukeutuvat hyvin. Luotettavuus ja arvomaailma ovat sitten eri asia. Suomi ja Viro ovat hyvin erilaisia maita. T. 5 v Virossa asunut

Virossa tuntuu olevan paljon sinkkuja miehiä. Oon käynyt parilla virolaisella deittisivustolla ja enemmistö hakijoista siellä oli miehiä.

Ei ne ole kaikki sinkkuja. Suomalaiset on liian hyväuskoisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virolaiset miehet on rumia ja lihavia. Silti he vaativat naiselle ääretöntä hoikkuutta ja kauneutta. Venäläiset ovat sentään komeita ja hoikkia eivätkä läheskään niin pinnallisia kuin virolaiset, eli vaihda ryssään :)

Ei taida suomalainen nainen Viron venäläiselle miehelle kelvata kuin korkeintaan sänkyseuraksi. 

Virossa on todella komeita pitkiä miehiä, urheilullisia ja pukeutuvat hyvin. Luotettavuus ja arvomaailma ovat sitten eri asia. Suomi ja Viro ovat hyvin erilaisia maita. T. 5 v Virossa asunut

Virossa tuntuu olevan paljon sinkkuja miehiä. Oon käynyt parilla virolaisella deittisivustolla ja enemmistö hakijoista siellä oli miehiä.

Ei ne ole kaikki sinkkuja. Suomalaiset on liian hyväuskoisia. 

Ei olekaan. Toisaalta fakta vain sattuu olemaan ettei kaikilla ole oikeasti ketään. Itä-Euroopassa naiset haluaa elatiskykyisen miehen eikä kaikista miehistä olekaan tähän.

Vierailija
24/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeita käytetään Virossa aika paljon, ei ole väärä huomio. Lapsia tosiaan tehdään ja jäävät äidille, kun miehellä on muita intressejä. Elastusmaksutkin voi jäädä hoitamatta, ja oikeuteitse niiden periminen ei ole mikään halpa juttu. 

Nämä "toismiehet" pitävät suomalaisia miehiä nössöinä, eivätkä ymmärrä, että oikea tosimies hoitaa lapsensa ja ei luiki joka naisen perään. Suomalaiset ja pohjoismaiset miehet on vahvoja, koska haluavat, että naiset on koulutettuja ja itsenäisiä. 

Vierailija
25/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeita käytetään Virossa aika paljon, ei ole väärä huomio. Lapsia tosiaan tehdään ja jäävät äidille, kun miehellä on muita intressejä. Elastusmaksutkin voi jäädä hoitamatta, ja oikeuteitse niiden periminen ei ole mikään halpa juttu. 

Nämä "toismiehet" pitävät suomalaisia miehiä nössöinä, eivätkä ymmärrä, että oikea tosimies hoitaa lapsensa ja ei luiki joka naisen perään. Suomalaiset ja pohjoismaiset miehet on vahvoja, koska haluavat, että naiset on koulutettuja ja itsenäisiä. 

Luulisi haluavan. Kuitenkin Suomesta lähtee vuosittain läjä miehiä perinteiseksi tiedettyihin maihin etsimään vaimoa.

Vierailija
26/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin vähän aikaa virolaista (vironvenäläinen?) miestä. Aina tuli puhtaan auton kanssa paikalle ja toi mukanaan lahjoja. Käytti huumaavan tuoksuista aftersheiviä. Oli rehellisesti sanottuna vain käymässä Suomessa.

Muistelen lämmöllä 🥰

Vierailija
27/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukset siitä porukasta rajoittuu autoiluun: eivät osaa ajaa eikä pysäköidä niitä kosliaan. Että jos kaiken muun hallinta elämässä on samaa tasoa, sääliksi käy virolaisnaisia. 

Vierailija
28/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto kun on loistavia vastauksia tullu :) Tajuan, että varmaan meillä hankaa tämä kulttuuriero enemmän kuin mikään muu. Että aistin tuota täällä kirjoitettua hänen persoonan takaa ja siksi on epämiellyttävä olo...periaatteessa vaistot kertoo ettei tämä mies mihinkään mun kanssani jää vaan lähtee seuraavan hyvän tilaisuuden perässä. Oli se sitten duuni, uusi maa, asunto, parempi nainen... Näin se varmaan on. Ja mun pitää päästää irti :)

Ap

Vierailija
29/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto kun on loistavia vastauksia tullu :) Tajuan, että varmaan meillä hankaa tämä kulttuuriero enemmän kuin mikään muu. Että aistin tuota täällä kirjoitettua hänen persoonan takaa ja siksi on epämiellyttävä olo...periaatteessa vaistot kertoo ettei tämä mies mihinkään mun kanssani jää vaan lähtee seuraavan hyvän tilaisuuden perässä. Oli se sitten duuni, uusi maa, asunto, parempi nainen... Näin se varmaan on. Ja mun pitää päästää irti :)

Ap

Luotat vaistoon. Mikäli virolainen mies noin muuten kiinnostaa katsele tosiaan suoraan Virosta ja pyydä sometilit nähtäville.

Vierailija
30/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemukset siitä porukasta rajoittuu autoiluun: eivät osaa ajaa eikä pysäköidä niitä kosliaan. Että jos kaiken muun hallinta elämässä on samaa tasoa, sääliksi käy virolaisnaisia. 

Suo siellä vetelä täällä. Itseäni lähinnä säälittää länsimaalaisharha mikä elää vahvana Virossa ja Viron alapuolella. Naiset oikeasti ajattelee suomalaisten olevan parempia kuin maamiehensä. Ei tietenkään joka nainen ajattele, mutta monella vaikuttaa olevan todella vahvat mielikuvat.

Suomessa kun on nähtävästi tapana parkkeerata invapaikalle ei-invana :D

Vierailija
31/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat:

-Hyvä hygienia

-Vaihtelevat tyylit

-uskaltaa laittautua ja käyttää hajusteita

-osaa huoltaa auton, pitää sen usein siistinä sekä tehdä kodin pikkujuttuja ja auttaa remontissa

-Rakastuessaan jumaloi ja tuo lahjoja

-Ajaa auton oven eteen, kantaa autolle tai levittää vanhan maton ettei kaunis nainen ”pilaannu”

-Auttaa kassien, ovien, takin ja tuolien kanssa eli herrasmies

-Perhekeskeinen

Nyt miinukset:

-Päihteiden käyttö valitettavan yleistä

-Pettää herkästi

-Moukka liikenteessä ja välillä kotonakin

-Kommunismin jäänteet heijastuu ihan liian monessa

-Ajoittainen tunnekylmyys

-voimakkaat mielipiteet, usein oikeistolaisia

-Some on varsinkin naisilla isona osana heidän elämää. Joillakin miehilläkin ja et ole mitään ilman somea

- Raha ratkaisee- ajattelutapa

- Joillakin auto menee naisen edelle (😂)

Vierailija
32/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uku Suviste, äänestetty Viron seksikkäimmäksi mieheksi. 

https://wiwibloggs.com/2020/05/09/uku-suviste-10-facts-about-estonia-eu…

Vierailija
33/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussat:

-Hyvä hygienia

-Vaihtelevat tyylit

-uskaltaa laittautua ja käyttää hajusteita

-osaa huoltaa auton, pitää sen usein siistinä sekä tehdä kodin pikkujuttuja ja auttaa remontissa

-Rakastuessaan jumaloi ja tuo lahjoja

-Ajaa auton oven eteen, kantaa autolle tai levittää vanhan maton ettei kaunis nainen ”pilaannu”

-Auttaa kassien, ovien, takin ja tuolien kanssa eli herrasmies

-Perhekeskeinen

Nyt miinukset:

-Päihteiden käyttö valitettavan yleistä

-Pettää herkästi

-Moukka liikenteessä ja välillä kotonakin

-Kommunismin jäänteet heijastuu ihan liian monessa

-Ajoittainen tunnekylmyys

-voimakkaat mielipiteet, usein oikeistolaisia

-Some on varsinkin naisilla isona osana heidän elämää. Joillakin miehilläkin ja et ole mitään ilman somea

- Raha ratkaisee- ajattelutapa

- Joillakin auto menee naisen edelle (😂)

Tutultapa kuulosti :D Toi viimeinen vaan monikossa autot :D

Ap

Vierailija
34/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 38v on ns pakuumuuttaja, tullut 15 kesäisenä Suomeen, mutta siis virolainenhan seon, vaikka äidin puolen suku onkin vienankarjalasta. Mun mies on uskollista tyyppiä, ei reisaile, pysyy kotona, tekee puolet kotitöistä ja lapset ovat maailman tärkeimpiä. Mutta siis se suku. Miehen isä on kolmannessa avioliitossa, kaikista lapsia, joita joskus tavataam ja miehen veli tekee kättelyssä pekimiehen vaikutelman, reisaa Suomen ja Viron väliä ja ei varmasti ole uskollinen vimpan päälle laitetulle vaimolleen, joka käy töissä, tekee kaikki kotityöt, hoitaa lapset.

Ihan erilainen maailma. Voin sanoa suoraan etten itse luottaisi pätkääkään reissutyötä tekevään virolaismieheen.

Oletko googlaillut miehen, oketko nähnyt sosiaalisen median tilit yms? Kannattaisi.

Vierailija
35/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaiset miehet valoivat rivitalotyömaalla lattiatasotteella lattiakaivot/viemäriputket saunoista suihkuhuoneeseen umpeen.

Siinä ensimmäinen kokemus virolaisista miehistä.

Vierailija
36/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailin vähän aikaa virolaista (vironvenäläinen?) miestä. Aina tuli puhtaan auton kanssa paikalle ja toi mukanaan lahjoja. Käytti huumaavan tuoksuista aftersheiviä. Oli rehellisesti sanottuna vain käymässä Suomessa.

Muistelen lämmöllä 🥰

Tuo oli venäläinen mies. He antavat lahjoja naisille ja ovat tarkkoja puhtaudesta jopa ihan äärimmilleen. Virolaisilla ei taida tuo hygienia olla vahvimpia asioita, virolainen työkaverimies haisi voimakkaasti hielle ja hampaat ovat monella huonot. Suomalaisia komeampia ovat kyllä.

Vierailija
37/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suo siellä vetelä täällä. Itseäni lähinnä säälittää länsimaalaisharha mikä elää vahvana Virossa ja Viron alapuolella. Naiset oikeasti ajattelee suomalaisten olevan parempia kuin maamiehensä. Ei tietenkään joka nainen ajattele, mutta monella vaikuttaa olevan todella vahvat mielikuvat.

Suomessa kun on nähtävästi tapana parkkeerata invapaikalle ei-invana :D

Tässä on omilla kotikulmilla kaksikin taloremppaa käynnissä, jossa (pakettiautojen rekkareista päätellen) työvoima on tosiaan tuosta lahden eteläpuolelta. Autot seisoo kirjaimellisesti keskellä katua parkissa, kaikki ovet auki (?!), että jos vaikka vielä jotenkin muuten pääsisi hivuttautumaan siitä keskelle parkeeratusta pakusta ohi, se avoin ovi vähintään blokkaa lopun tilan. Ja tämä ei ole tapahtunut vaan kerran vaan useamman kerran päivässä. Ja vieressä olisi siis sen rempattavan talon tyhjä parkkipaikka. En vaan tajua. 

Vierailija
38/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta olen alkanut miettiä, pitäisikö laajentaa "haravaa" siihenkin suuntaan. Olen tähän mennessä etsinyt kumppania lähinnä germaanisiin kieliryhmiin kuuluvien miesten joukosta. Aiemmin olin sitä mieltä, etten halua kommunistimaasta kotoisin olevaa miestä, koska se jättää niin vahvat jäljet ihmisen mieleen ja kulttuuriin ylipäätään. Mutta haluan kumppanin, joka on miehekäs, vakaa, ahkera ja tunnollinen sekä omalle perheelleen (ei lapsuudenperheelleen!) omistautunut, mutta ei kuitenkaan mikään sovinisti.

39/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies on virolainen ja kunnollisempaa saa hakea. Ei ryyppää ja on äärettömän eläinrakas.

Kiltti ja rehellinen. Hänen elämänohjeensa on :"Minä en kysy, mistä tämä johtuu. Minä kysyn, kuinka voin auttaa"!

Olen pelastanut minut monesta kauheasta tilanteesta aivan hyvää hyvyyttään.

Komea, puhdas, tyylikkäästi pukeutuva, autot säihkyvät ja tärkeintä kaikesta ; tosi hyvä huumorintaju.

Vierailija
40/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta, mutta olen alkanut miettiä, pitäisikö laajentaa "haravaa" siihenkin suuntaan. Olen tähän mennessä etsinyt kumppania lähinnä germaanisiin kieliryhmiin kuuluvien miesten joukosta. Aiemmin olin sitä mieltä, etten halua kommunistimaasta kotoisin olevaa miestä, koska se jättää niin vahvat jäljet ihmisen mieleen ja kulttuuriin ylipäätään. Mutta haluan kumppanin, joka on miehekäs, vakaa, ahkera ja tunnollinen sekä omalle perheelleen (ei lapsuudenperheelleen!) omistautunut, mutta ei kuitenkaan mikään sovinisti.

Katso Tallinnasta kotoisin olevat virolaiset. Ei vv:t!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi