Olen vanginvartija ja rakastunut vankiin. Haluatko kysyä minulta jotain?
Olen vanginvartija ja järjettömän rakastunut vankiin. Jos et halua kysyä mitään, voisitko sen sijaan kertoa, miten tästä pääsee yli?!
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:35"]
Työnohjaukseen! Sulla varmaan on jonkinlaista toisen käden tietoa siitä, miten noissa jutuissa usein käy...
Siis tunteesihan ovat täysin ymmärrettäviä, ei siinä mitään, rakastuminen on ihan luonnollista. Mutta nyt on se tilanne, kun otetaan järki käteen.
[/quote]
Olet ihan oikeassa...järki on kädessä enkä aio missään tapauksessa tehdä asialle mitään. En ikikuuna päivänä haluaisi kertoa asiasta työnohjauksessakaan. Miten tästä pääsee yli?
[/quote]
Millainen työnohjaus sulla on? Mä luulen oikeasti, että kertominen olisi hyävksi. Et ole kuitenkaan ainoa ihminen auringon alla, jolle noin on käynyt. Kuitenkin olet tajunnut, että tilanne on mahdoton ja aiot toimia sen mukaisesti.
Aika auttaa. Ja luulisin, että samoin se, että kerrot asiasta jollekin. Vaikka sitten varaat irtokäynnin yksityiselle terapeutille tai vastaavaa. Monessa muussa ammatissa pienet ihastumiset eivät ole niin vakavia, mutta sinun ammatissasi tunteet voivat kuitenkin vaikuttaa työturvallisuuteen, ja siksi en sano, että nauti ihastumisestasi.
Et riko vaitiolovelvollisuutta jos kerrot MIKSI tyyppi on vankilassa, jos et mainitse nimeä. Hölömö.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:42"]
Et riko vaitiolovelvollisuutta jos kerrot MIKSI tyyppi on vankilassa, jos et mainitse nimeä. Hölömö.
[/quote]
No totta, mutta en halua antaa mitään tietoja, josta voisi yhtään mitään kukaan päätellä. Sen voin sanoa, että kyseessä ei ole mikään LSH-tapaus tai muu vastaava seksirikollinen.
Anna Puuta vapaasti lainatakseni: "sinun täytyy keksiä säännöt rakkaudelle, ja rakastaa niiden rajoissa, hiljentää risteyksiin ajoissa!"
Oikeesti ap. Se menee ohi kyllä. Ja jos ei mene, niin vaihda duunipaikkaa! Vankiloita Suomessa kyllä riittää, jos tykkäät työstäsi noin muuten.
Kauanko se jätkä lusii vielä? Jos ei kymmentä vuotta tms, voittehan varovasti viritellä suhdetta nyt ja sitten siviilissä alkaa seukkailla:-)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:47"]
Kauanko se jätkä lusii vielä? Jos ei kymmentä vuotta tms, voittehan varovasti viritellä suhdetta nyt ja sitten siviilissä alkaa seukkailla:-)
[/quote]
Tuomiota on jäljellä vielä muutamia vuosia. Suhdevirittely on tuhoon tuomittu ajatus. Voi olla, että siirtyy toiseen vankilaan jossain kohtaa. Sitä odotellessa.
Oli pakko kertoa jossain joten valitsin av:n :D ehkä jossain kohtaa menen yksityiselle asiasta puhumaan jos en nyt pääse tästä typerästä tunteesta eroon. Duunikaverit eivät ikimaailmassa ymmärtäisi jos tietäisivät...eivätkä myöskään mun omat ystävät.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:56"]
Voi kamala ap. Lohdutukseksi: Et ole ensimmäinen. Eikö se 80-luvulla yksi elinkautisvankikin pariutunut vankilan lääkärin kanssa ja sittemmin tekivät yhdessä lähetystyötä?
Mutta nyt ajatukset muualle. Kehottaisin ottamaan työterveyshuollon psykologiin tmv. yhteyttä.
Noin uteliaisuuden vuoksi: Anna joku skaala, mistä tyyppi istuu vankilassa? Henkirikos/väkivaltarikos? Huumausaineet? Talousrikokset?
[/quote]
Väkivalta- ja huumausainerikokset.
Narkkariasiakkaaseen rakastunut hoitaja, ihanaa, en siis ole yksin! :D
21 jatkaa: jos on ehdottomasti mahdotonta, että teille tulee suhde, niin sitten vain nautit ihastuksesta sen aikaa kuin sitä kestää. Itse ole vähän samanlaisessa tilanteessa kuin sinä ja otan jokaisen päivän lämmöllä vastaan.
Oletko sinkku? Koeta viritellä jotain työelämän ulkopuolista suhdetta, ala vaikka nettideittailla.
Ihastuminen kertoo usein siitä, että omassa elämässäsi on jonkinlainen aukko (ei välttämättä suhdeaukko, vaan voi olla muutakin). Voisitko alkaa harrastaa jotain?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 15:06"]
21 jatkaa: jos on ehdottomasti mahdotonta, että teille tulee suhde, niin sitten vain nautit ihastuksesta sen aikaa kuin sitä kestää. Itse ole vähän samanlaisessa tilanteessa kuin sinä ja otan jokaisen päivän lämmöllä vastaan.
[/quote]
23, millainen tilanne sinulla on?
24, rakastumisen tunnetta ei harrastus vie pois :D kaunis ajatus kuitenkin. Harrastan paljon ja säännöllisesti, käyn lenkillä, uimassa ja salilla. Työni on 3-vuorotyötä, joten mitään uutta tiettyyn aikaan tapahtuvaa harrastusta on vaikea aloittaa.
-vanki ei suomalainen, eikö niin ap? Haluat lapsellisesti jännitystä elämääsi, mies taatusti psykopaatti ja uskot olevasi lirissä tulevaisuudessa VASTA, KUN OLET! Ja tulet olemaan, ellet nyt lopeta pelleilyäsi.
23 vastaa: ihastunut ihmiseen, jonka kanssa ei tule olemaan parisuhdetta. Ihastus molemminpuolinen. Kukaan muu ei minua kiinnosta kuin hän, mutten rupea turmelemaan hänen perhe-elämäänsä tämän takia. Hyvä ihastus on aina parempi kuin huono parisuhde;-) Kyseessä siis varattu työkaveri, meillä ei ole seksisuhdetta tms, mutta hän on silti päivieni valo ja iltojeni ilo. Joten ap, nauti ihastuksestasi ja rumasti sanottuna ime siitä kaikki hyvyys itsellesi, ei se ole keltään pois.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 15:48"]
-vanki ei suomalainen, eikö niin ap? Haluat lapsellisesti jännitystä elämääsi, mies taatusti psykopaatti ja uskot olevasi lirissä tulevaisuudessa VASTA, KUN OLET! Ja tulet olemaan, ellet nyt lopeta pelleilyäsi.
[/quote]
Vanki on kyllä ihan suomalainen. En usko, että kyseessä on psykopaatti, jonkinasteinen persoonallisuushäiriö luultavasti tosin on. (yleisiä vangeilla, kuten muutkin psyykeen sairaudet)
Etkö voisi yöllä mennä salaa hänen selliinsä ja ns hoitaa homman himaan.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 15:57"]
Etkö voisi yöllä mennä salaa hänen selliinsä ja ns hoitaa homman himaan.
[/quote]
:D Vankilassa ei tehdä mitään "salaa", ainakaan henkilökunta. Kameroita on kaikkialla enkä yölläkään ole töissä yksin :D Muuten hyvä idea!
Ymmärräthän, että asian tullessa ilmi on turha kuvitella saada työtä Riseltä enää?
Näin se menee...jännämies on aina ykkönen!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:36"]
no jos et saa vastarakkautta niin kyllä se loppuu. onko sulla itellä perhe tms?
[/quote]
Ei ole perhettä. Edellinen parisuhde päättyi n. vuosi sitten, sinkkuna elelen.