Venlafaxin.
Kommentit (11)
Mulla toimi todella hyvin. Hieman kesti saada annos oikeaksi, jouduttiin nostamaan muutamaan otteeseen. Vieroitusoireet ovat karmeat, kun jonkun kerran unohti lääkkeen.
Lopettamisen tein todella hitaasti vähän lääkärin ohjeiden vastaisesti. Avasin kapselin ja otin sieltä niitä pikkuisia rakeita yksi kerrallaan pois. Hyvin onnistui tällä taktiikalla lopetus, joskin aikaa meni kauan. Söin sitä raskauden aikanakin ja lapsi kerkesi syntymään ennen kuin sain kokonaan lopetettua.
Aloittaisin milloin tahansa uudelleen, jos mieliala kääntyisi takaisin laskuun.
Vierailija kirjoitti:
On, huonoja. Tehoaa keskinkertaisesti eli siten, ettei mikään tunnu enää miltään. Hirveät vieroitusoireet, lopettaminen on todella pitkä prosessi. Älä aloita.
Hurjia juttuja kuullut myöskin. Kauan kesti vieroitus sulla? Oliko millainen olo lopetuksen jälkeen?
Söin muutaman kuukauden vuosia sitten ja lopetin, kun mieliala vaan musteni.
Lopetus olikin sitten oma lukunsa, sähköiskuja tuli pitkään ja välillä melkein kaaduin näiden takia.
Nykyään kun olen väsynyt tulee näitä jysäytyksiä päähän. Varmaan vaurioitti aivoja jotenkin?
Ainoa, joka auttoi poikaani. Täydellä annoksella.
Söin vuoden verran. Aloin miettiä lääkkeen terveellisyyttä ja lopetin, koska sain työpaikankin. Uskoin että kyllä minä pärjään ilmankin. Vieroitusoireet olivat todella lievät, vain pieniä sähköiskuja tuli.
Yksi harvoista lääkkeistä, mikä on itselläni toiminut.
Hyvä mulle mutta ei sovi kuulemma jokaiselle.
Olen syönyt ja en kyllä voi kehua. Kaikki tunteet katosi. En tuntenut iloa, enkä surua. Olin kuin zombi. Lopettaminen on helvettiä, vaikka miten hitaasti yritti. Jatkuvia sähköisku tuntemuksia ja älytön levottomuus, sekä kiukku. Toisille sopii paremmin, eikä lopettaminenkaan ole kovin vaikeaa, mutta paljon olen huonoa lukenut.
Tosi tehokas itselleni eikä turruttanut, ei sivuvaikutuksia. Lopetin myöhemmin hiljalleen harventamalla, ei ollut vaikeaa. Lämpimästi voin suositella venlafaksiinia.
Lopetus oli lähinnä siksi, että miksi syödä tätä kuin nykyään voin hyvin. Mutta olisin oikein hyvin voinut jatkaa lääketehtaan rahoittajana vaikka loppuelämäni.
Nyt olen ollut puoli vuotta ilman ja ero entiseen on vain se, että olen herkempi eli takaisin ihan omana itsenäni.
On, huonoja. Tehoaa keskinkertaisesti eli siten, ettei mikään tunnu enää miltään. Hirveät vieroitusoireet, lopettaminen on todella pitkä prosessi. Älä aloita.