Tutkija: Suomalaisten maailma on ns "hiiren maailma"!
suomalaiset ovat kuin hiiriä omassa häkissään, pelätään riskejä ja elämää ja kyttäillään naapurihiiriä, ei uskalleta muuttaa pois hiiren maailmasta suureen maailmaan esim japaniin
Kommentit (12)
Tänne ei äh lyn tarvitse lampsia lupaa kysymättä.
Ei mulla muuta.
Japanilaiset on vielä persumpia kuin suomalaiset.
Suomalaisten maailma on myös turhakkeiden tekemien turhien aloitusten maailma.
Suomalaisten maailma on myös turhakkeiden tekemien turhien aloitusten maailma.
Olen samaa mieltä. Kilpaillaan oikein siitä kuka ankeammin elää. En käy missään enkä kenelläkään, en kutsu ketään myöskään kylään. Ei sitä, ei tätä. Leikkaan itse hiukset, syön samaa ruokaa vuodesta toiseen. Asun samassa, rumasti sisustetussa, asunnossa vuodesta toiseen. Elämä pitää suorittaa ilottomasti loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Kilpaillaan oikein siitä kuka ankeammin elää. En käy missään enkä kenelläkään, en kutsu ketään myöskään kylään. Ei sitä, ei tätä. Leikkaan itse hiukset, syön samaa ruokaa vuodesta toiseen. Asun samassa, rumasti sisustetussa, asunnossa vuodesta toiseen. Elämä pitää suorittaa ilottomasti loppuun.
Eri ihmisille tuottavat eri asiat iloa.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella ja jotkut asuu lautahökkeleissä ja savimajoissa 2025, kyllä meillä suomalaisilla menee huonosti oikein pitää itsesääliä laittaa peliin että menisi vielä huonommin.
Koe-eläin hiiriä?