6 luokkalaisen pojan kanssa saunominen
Äitini käy 6 luokkalaisen poikansa kanssa melkeen joka päivä saunomassa mietin että alkaahan poika olemaan jo liian vanha äitinsä kanssa saunomaan mietin että kohdistuukohan poikaan seksuaalista hyväksikäyttöä kuitenkin hyvin usein saunovat yhdessä minun mielestä ei ole normaalia onko kellään kokemuksia asiasta?
Kommentit (15)
No jaa. Serkkuni on jotain 30 v, eikä tuo ole lopettanut vielä äidin kanssa saunomista. Tai tarkemmin ottaen ne useimmiten on isä, äiti ja poika kolmestaan saunassa.
Suomessa on ihan ok saunoa lasten kanssa niin kauan kuin lapset itse haluavat.
Minulla on hämäriä muistikuvia, että olisin vielä noin kymmenvuotiaana saunonut isäni ja/tai veljeni kanssa. Sen jälkeen se alkoi tuntua oudolta, niin se vain jäi pois.
Kasvattaa peräkamarin poikaa , pitää opettaa omatoimisuutta, jos lapsi takertuu liikaa vanhempiin niin kannustaa toimimaan itsenäisesti, vaikka jäätelö palkaksi kun on saunonut ja pessyt itse itsensä. Pojat kehittyy eri tavalla, toiset ajoissa ja toiset myöhään. Osa ajaa jo partaa tuossa iässä kun toinen roikkuu vielä melkeinpä äidin tissillä..
Meillä sanoo aina koko perhe tai suku, miten olemmekin paikalla.
Sekasaunomista kauhistelee ainoastaan etelänmaiden tyypit jotka toisaalta ovat valmiina raiskaamaan ja tunkemaan munaansa joka rakoon joka vastaan kadulla kävelee.
No minä käyn usein mökillä kesällä saunassa mieheni, 18-vuotiaan poikani ja isäni kanssa. Ja olen nainen 46 v. Varmaan outoa teille, meille ei.
Meillä 5.luokkalaiset pojat on jo ilmoittanut, että saunoo iskän kanssa.
Meillä kasiluokkalainen poika, isänsä ja minä saunotaan kolmestaan.
Mikä juttu tää nyt on? Kaikilla ei ole omaa saunaa. Kerrostalossa on saunavuorot, tunti aikaa, josta saattaa olla vain puoli tuntia sauna-aikaa. Silloin sinne mennään koko perhe. Näin tein niin kauan kuin asuin kotona vanhempien kanssa.
Minä saunon mieheni ja 20-vuotiaan poikamme kanssa. Ihan luonnolliselta tuntuu.
Mä istun mun isän kanssa paljussa, välillä mieheni liittyy kanssa seuraan. Alasti ollaan toki. Isä on 68-vuotias ja itse olen 37 enkä näe tässä mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Sekasaunomista kauhistelee ainoastaan etelänmaiden tyypit jotka toisaalta ovat valmiina raiskaamaan ja tunkemaan munaansa joka rakoon joka vastaan kadulla kävelee.
Ehkä kiukaan kivien rakoon...
Entinen teini kirjoitti:
Jos poika ei ole vähä-älyinen, se ymmärtää itse, milloin on soveliasta lopettaa yhteissaunominen.
Sitten kun toinen kuolee jostain syystä. Sen voi lopettaa sitäkin aikaisemmin milloin tahansa.
Jos poika ei ole vähä-älyinen, se ymmärtää itse, milloin on soveliasta lopettaa yhteissaunominen.