olenko puuma?
Ei voi mitään, mutta 15 v nuorempi työkaveri himottaa. Eikä tunne taida olla ihan yksipuolinenkaan. Voiko parikymppinen mies oikeasti kiinnostua lähes 40 naisesta?
Kommentit (29)
Ei, et ole puuma. Olet viela liian nuori siihen. Puumalla tarkoitetaan vanhemoaa naista, yli 50 v, joka on kiinnostunut nuorista miehista.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 07:27"]
Ei, et ole puuma. Olet viela liian nuori siihen. Puumalla tarkoitetaan vanhemoaa naista, yli 50 v, joka on kiinnostunut nuorista miehista.
[/quote]
Itseasiassa Jenkeissä tunnetaan kaksi "puumatyyppiä":
1) Puma, jota käytetään kuvailemaan alle 50-vuotiaita naisia, jotka ovat kiinnostuineita nuorista (itseään väh. 10 vuotta nuoremmista) miehistä, ja
2) Cougar, muuten sama mutta nainen 50+.
Eli ap, olet puuma (puma) :)
Nuoret miehethän nimenomaan usein himoitsevatkin vähän aikuisempaa naista, tykkäävät näitten itsevarmuudesta ja kokemuksesta.
Olen muuten itsekin kohta 39-vuotiaana puuma, minulla on itseäni 11 vuotta nuorempi rakastaja. Ja herranjumala miten hyvää seksiä... Eli ei kun rohkeasti ehdottamaan vaan! :)
Yleisessä kielenkäytössä puuma on sen ikäinen nainen, joka ei voi enää saada lapsia, eli yli 50-vuotias. Kuitenkin hän viekottelee suvunjatkamiskykyisen miehen kumppanikseen vaikka mies ei voi saada naiselta muuta kuin seksiä ja rahaa. Puuman partneri voi siis olla vaikka 70-kymppinen mies, joka haluaisi ja kykenisi saamaan lapsia.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 09:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:40"]
Ei voi mitään, mutta 15 v nuorempi työkaveri himottaa. Eikä tunne taida olla ihan yksipuolinenkaan. Voiko parikymppinen mies oikeasti kiinnostua lähes 40 naisesta?
[/quote]Mikäs mä sit oon..olen vanhempi mies kiinnostunut nuorista naisista, olenko leijona vai pervo ?
[/quote]niin se vaan on, että naiset on puumanaisia kun ovat kiinnostuneita nuorista pojista, mutta päinvastoi....mies on vanha sika pervo :(
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 14:33"]
[/quote]Mikäs mä sit oon..olen vanhempi mies kiinnostunut nuorista naisista, olenko leijona vai pervo ?
[/quote]niin se vaan on, että naiset on puumanaisia kun ovat kiinnostuneita nuorista pojista, mutta päinvastoi....mies on vanha sika pervo :(
[/quote] On se niin väärin, ja sit puhutaan "tasa-arvosta".
Olen 35. Juuri viikonloppuna ruotsinlaivalla oli joku abiristeily ja yöllä rapuissa yksi nuori kundi kommentoi kaverilleen minua: "Siinä menee kaunis puuma." Että kait sitten puumaikäluokkaan kuulun (vaikka en heistä ollutkaan kiinnostunut). Nuorten miesten innostus voi olla sitäkin, että aikuiset naiset osaavat jo oikeasti nauttia seksistä (minä en parikymppisenä tiennyt edes miten saisin orgasmin, vaikka neitsyys oli mennyt jo 13-vuotiaana) ja ovat itsevarmoja ja "antavat" ehkä helpommin, kun ei enää ole niitä naurettavia madonna-huora -mentaalipainolasteja niskassa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 14:33"]
[/quote] On se niin väärin, ja sit puhutaan "tasa-arvosta".
[/quote]sita se on se tasa-arvo :(
Voi, mutta sitten olet kylläkin puuma.
erikoispuuma. Olet oppinut käyttämään ihmisten keksintöjä kuten nettiä ja tietokonetta tai vastaavaa. Osaat jossain määrin kirjoittaa myös. Miten puhuminen? Ota huomioon että jos alat seksisuhteeseen nuoren miehen. (tai vanhemman tai itse asiassa kenen tahansa kanssa) teet hänestä rikollisen. Eläimiin sekaantuminen on ollut rikos jo pitkään.
mitäs jos jatkaisit unia vain
Itse olen 19-vuotias nainen ja juttua on juuri 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ajatus vanhemmasta, kypsästä miehestä on älyttömän kiihottava ja kiinnostusta löytyy molemmin puolin, seksin tasolla siis. ''Kokemattomana teinityttönä'' on ihanaa päästä osaavan ja määrätietoisen miehen käsiteltäväksi.
Ei niitö puumia täältä löydy. Ne pitää lähteä ulkoa etsimään
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:40"]
Itse olen 19-vuotias nainen ja juttua on juuri 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ajatus vanhemmasta, kypsästä miehestä on älyttömän kiihottava ja kiinnostusta löytyy molemmin puolin, seksin tasolla siis. ''Kokemattomana teinityttönä'' on ihanaa päästä osaavan ja määrätietoisen miehen käsiteltäväksi.
[/quote]
Sinä ET OLE puuma.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:31"]
[/quote]
Sinä ET OLE puuma.
[/quote]
No shit? Ajattelin vain jakaa vastapuolen kokemuksen, kun aloittaja mietti, voiko parikymppinen oikeasti olla kiinnostunut vanhemmasta.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 15:26"]
[/quote]
Sinä ET OLE puuma.
[/quote]
No shit? Ajattelin vain jakaa vastapuolen kokemuksen, kun aloittaja mietti, voiko parikymppinen oikeasti olla kiinnostunut vanhemmasta.
[/quote]
ketä kiinnostaa 19-vuotiaan "mielipiteet"?
Mistähän näitä puumia löytyisi? Eipä ole kohdalle osunut
Mistähän näitä puumia löytyisi? Eipä ole kohdalle osunut
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 15:26"]
[/quote]
Sinä ET OLE puuma.
[/quote]
[/quote]
ketä kiinnostaa 19-vuotiaan "mielipiteet"?
[/quote]
Ei ilmeisesti ainakaan sinua.
[/quote]
Virtahepo :-)
Parikymppinen mies nyt panee vaikka halkopinon rakoon, niin että kyllä voi.