olenko puuma?
Ei voi mitään, mutta 15 v nuorempi työkaveri himottaa. Eikä tunne taida olla ihan yksipuolinenkaan. Voiko parikymppinen mies oikeasti kiinnostua lähes 40 naisesta?
Kommentit (29)
Mä olen 25v ja etsin juurikin ns puumanaista, sillä heidän kokemus on arvokasta nuorelle miehelle. Ja kypsemmät naiset osaavat useammin hemmotella rakastajaansa kuin kaksikymppiset tytöt. En vain vielä ole löytänyt itselleni puumaa, joten etsintä jatkuu..
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 07:27"]
Ei, et ole puuma. Olet viela liian nuori siihen. Puumalla tarkoitetaan vanhemoaa naista, yli 50 v, joka on kiinnostunut nuorista miehista.
[/quote]
Samaa mieltä! Olet puuma.
Itseasiassa Jenkeissä tunnetaan kaksi "puumatyyppiä":
1) Puma, jota käytetään kuvailemaan alle 50-vuotiaita naisia, jotka ovat kiinnostuineita nuorista (itseään väh. 10 vuotta nuoremmista) miehistä, ja
2) Cougar, muuten sama mutta nainen 50+.
Eli ap, olet puuma (puma) :)
Nuoret miehethän nimenomaan usein himoitsevatkin vähän aikuisempaa naista, tykkäävät näitten itsevarmuudesta ja kokemuksesta.
Olen muuten itsekin kohta 39-vuotiaana puuma, minulla on itseäni 11 vuotta nuorempi rakastaja. Ja herranjumala miten hyvää seksiä... Eli ei kun rohkeasti ehdottamaan vaan! :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:40"]
Ei voi mitään, mutta 15 v nuorempi työkaveri himottaa. Eikä tunne taida olla ihan yksipuolinenkaan. Voiko parikymppinen mies oikeasti kiinnostua lähes 40 naisesta?
[/quote]Mikäs mä sit oon..olen vanhempi mies kiinnostunut nuorista naisista, olenko leijona vai pervo ?
Minun mielestäni ole vaan oma itsesi, eiköhän se riitä, niinkuin tähän astikin. Terveisin samassa "vedessä" oleva pervoton.. / vilivallaton
Kyllä voi puumat on todella himottavia ja niitä on ihanaa hoitaa kun osaa hommansa! !!!
Mä oon 34 ja ukko koht 30, niin oon puuma.
Nuori kolli kiinnostuu kenestä vaan kun kiinni saa. Olet nuori puumaksi. Yli 60 v voitaisiin luokitella puumaksi.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:40"]
Itse olen 19-vuotias nainen ja juttua on juuri 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ajatus vanhemmasta, kypsästä miehestä on älyttömän kiihottava ja kiinnostusta löytyy molemmin puolin, seksin tasolla siis. ''Kokemattomana teinityttönä'' on ihanaa päästä osaavan ja määrätietoisen miehen käsiteltäväksi.
[/quote]
Sinä ET OLE puuma.
[/quote]
No shit? Ajattelin vain jakaa vastapuolen kokemuksen, kun aloittaja mietti, voiko parikymppinen oikeasti olla kiinnostunut vanhemmasta.
[/quote]
ketä kiinnostaa 19-vuotiaan "mielipiteet"?
[/quote]
Ei ilmeisesti ainakaan sinua.
[/quote]
Juuri näin, ei ainakaan minua.
Siis, mene pois.